Web Analytics Made Easy - Statcounter

ایسنا/یزد امام جمعه یزد با بیان این که افزایش اقتدار ملی یکی از موثرترین راهکاری مقابله توطئه دشمنان دین است، گفت: رسیدن به اقتدار علمی و صنعتی ملاک عمل مسئولان و دست اندرکاران قرار گیرد.

آیت الله«محمدرضا ناصری یزدی» پیش از ظهر امروز در خطبه های این هفته چهارم بهمن ماه نماز جمعه یزد با بیان این که خداوند در قرآن کریم به مومنان سفارش کرده که برای پیشبرد اهداف و امور خود فقط به درگاه الهی متوسل شوند، اظهار کرد: مومنان باید برای رسیدن به سعادت دنیا و آخرت قدردان الطاف خدا باشند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان این‌که مقاومت در دین داری همان قدرشناسی از لطف خداست، افزود: افراد جامعه اسلامی باید برای مقابله در برابر استکبار به دنبال اقتدار فرهنگی، اجتماعی، آموزشی، اقتصادی، سیاسی و اجرایی باشند.

امام جمعه یزد در ادامه با اشاره به اهمیت عملیات موشکی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی به پایگاه آمریکایی عین السعد، گفت: این عملیات نمایش اقتدار اجرایی، سیاسی و نظامی ایران است.

ناصری یزدی تلاش برای افزایش اقتدار صنعتی، نظامی، علمی و فرهنگی را از جمله ضرورت‌های اجرایی در برابر مستکبران دانست و بیان کرد: مسئولان و دست اندرکاران نظام می توانند با جذب مشارکت مردم ایران رابه سمت اقتدار صنعتی، اقتصادی و فرهنگی هدایت کنند.

نماینده ولی فقیه در استان یزد با اشاره به اهمیت مشارکت مردم در توسعه کشور، تصریح کرد: حضور مردم در صحنه‌های مختلف پشتوانه نظام برای حراست از دستاوردهای کسب شده است.

وی در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به اهمیت برگزاری انتخابات پرشور در سال جاری، بیان کرد: نمایندگان مردم در مجلس شورای اسلامی باید با برنامه در انتخابات شرکت کرده و فقط رفع نیازهای اقشار مختلف را در دستور کار خود قرار دهد.

ناصری یزدی تلاش برای کسب سمت و جایگاه را فقط در صورتی که برای خدمت به خلق باشد، حائز اهمیت دانست و خاطرنشان کرد: رسیدن به اقتدار علمی و صنعتی باید ملاک عمل مسئولان و دست اندردکاران اجرایی نظام قرار گیرد.

این مسئول خطاب به کسانی که بیت المال را در اختیار دارند، تصریح کرد: پیشنهاد می کنم مدیران بیش از پیش در خرج کردن بودجه بیت المال حساس بشوند از هرگونه اقدام غیرواجب خوددار ی کنند.

امام جمعه یزد در پایان سخنان خود با اشاره به حضور رئیس قوه قضائیه در استان یزد، گفت: در این سفر یک روز مسائل و مشکلات بسیاری که توسط معاونین رئیس قوه احصا شده بود مطرح و برای رفع آنها برنامه ریزی مناسبی صورت بپذیرفت.

انتهای پیام  

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استانی سیاسی يزد نمازجمعه یزد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۶۴۱۷۶۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برخورد با مدارس فوتبال فاقد مجوز در یزد

نارگانی سرپرست معاونت توسعه ورزش اداره کل ورزش و جوانان استان یزد گفت: مدارس فوتبال، فوتسال و فوتبال ساحلی در دو بخش آقایان و بانوان باید دارای مجوز باشند و قطعا با مدارس فاقد مجوز برخورد خواهد شد.

وی افزود: این مساله از اهمیت و حساسیت زیادی برخوردار است و مدارس فاقد مجوز و یا مدارسی که قصد فعالیت دارند، از الان برای اخذ مجوز اقدام کنند.

نارگانی بیان داشت: اهمیت گسترش این مدارس و نقش و جایگاه آن برای توسعه علمی و عملی فوتبال هرچند برکسی پوشیده نیست، ولی یکی از مطالبات مهم و همیشگی و طبیعی مردم و خانواده‌هاست که باید تمام امور در چارچوب مقررات و تحت نظارت عالیه صورت گیرد تا از بروز تخلفات احتمالی پیشگیری شود.

باشگاه خبرنگاران جوان یزد یزد

دیگر خبرها

  • نظام پیشنهادات کارکنان در مسیر توسعه فرآیندهای ایران خودرو
  • حضور ایران در میدان رقابت قدرت های جهان در شبه‌ قاره | مزیت ویژه‌ای که سریلانکا برای ایران دارد
  • پیشگیری از بیماری‌های قلبی مستلزم رعایت سبک زندگی سالم است
  • ۷۰۰ غول دانش بنیان در قلب ایران اکسپو ۲۰۲۴
  • استقرار مراکز آموزشی فنی و حرفه‌ای در جوار مجموعه های صنعتی
  • رسیدن به سن تکلیف آغاز مرحله جدید زندگی است
  • توسعه و نوسازی شهر بوشهر مستلزم نگاه ملی است
  • دانشگاه صنعت ماشین‌سازی تاسیس می‌شود
  • توسعه بدون وحدت بین مسئولان و مردم امکان‌پذیر نیست
  • برخورد با مدارس فوتبال فاقد مجوز در یزد