Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «شبستان»
2024-04-25@00:12:21 GMT

بارش ۳۲۷ میلی متری باران در جهرم

تاریخ انتشار: ۴ بهمن ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۶۶۴۱۸۴۱

بارش ۳۲۷ میلی متری باران در جهرم

با بارش۳۲۷ میلی متری باران در جهرم رکود میزان متوسط سالانه بارندگی در این شهرستان شکسته شده است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از جهرم، سامانه بارشی اخیر که از روز چهارشنبه میهمان استان فارس بوده در جهرم نیز موجب نشاط و سرزندگی مردم شده است. در این مدت ۳۴ و ۹ دهم میلی متر باران باریده و میزان بارندگی این شهر را در سال زراعی جاری به ۳۲۷ و ۳۲ دهم میلی متر رسانده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

میزان بارندگی در بخش سیمکان جهرم در سامانه اخیر نیز ۳۸ و پنج دهم میلی‌متر گزارش شده که در مجموع سال زراعی جاری ۵۲۷ و پنج دهم میلی‌متر باران باریده است.

 

متوسط بارندگی ها در جهرم ۲۵۰ میلی متر است که تاکنون با بارش ۳۰۰ میلی متر باران رکورد میزان متوسط سالانه شکسته شده است.

 

آسمان شهرستان جهرم امروز صاف و آفتابی است، سازمان هواشناسی پدیده جدید بارشی را از روز شنبه پنجم بهمن برای استان فارس پیش بینی کرده است.

پایان پیام/691

منبع: شبستان

کلیدواژه: کانون های فرهنگی هنری مساجد مسجد رویداد ملی فهما فهما سردار سلیمانی خراسان جنوبي مسجد طرح ملی فهما مساجد جهرم باران بارش باران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۶۴۱۸۴۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

میزان بارش باران در ۲۴ ساعت گذشته کرمان اعلام شد

بنا به اعلام اداره کل هواشناسی استان کرمان، شهرستان بافت بالاترین میزان بارش باران در ۲۴ ساعت گذشته را در استان داشته است.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از کرمان، اداره کل هواشناسی استان کرمان در اطلاعیه‌ای میزان بارش باران در ۲۴ ساعت گذشته را اعلام کرد که طی آن، شهرستان بافت با ۳۳.۴ میلی‌متر بیشترین میزان بارش را داشته و پس از آن کوهبنان با ۲۱.۸ میلی‌متر، طاشک راور با ۱۲.۰ میلی‌متر، انار با ۱۰.۲ میلی‌متر و کرمان با ۱۰.۰ میلی‌متر قرار دارند.

هم‌چنین ایستگاه‌های بردسیر ۹.۰ میلی‌متر، زرند ۸.۱ میلی‌متر، راور ۸.۰ میلی‌متر، شهربابک ۶.۴ میلی‌متر، هجدک راور ۶.۰ میلی‌متر، فیض آباد ۵.۳ میلی‌متر و رابر ۴.۶ میلی‌متر بارندگی را دریافت کرده‌اند.

کد خبر 747665

دیگر خبرها

  • میزان بارندگی امروز در چهارمحال‌ و بختیاری اعلام شد/بیشترین بارش‌ها برای فرخشهر
  • میزان بارش باران در ۲۴ ساعت گذشته کرمان اعلام شد
  • ثبت بارش ۱۰۴ میلی متری باران در شیرآباد
  • تداوم بارش‌های اردیبهشتی در سمنان/ بارندگی ۵۰.۳ میلی‌متری در پرور
  • افزایش ۲۷ درصدی میزان بارندگی‌ها در استان یزد
  • افزایش ۲۷ درصدی میزان بارندگی‌های استان نسبت به متوسط دوره آماری بلند مدت
  • تامین آب پایدار درمناطق بلوچستان جنوبی و مرکزی
  • رتبه ۲۸ استان یزد در میزان بارندگی در کشور
  • افزایش ۱۰ درصدی بارندگی در استان همدان
  • افزایش ۱۰ درصدی بارش‌های همدان نسبت به بلندمدت