Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «باشگاه خبرنگاران»
2024-04-25@09:05:34 GMT

حمایت سردار آزمون از شیخ دیاباته + عکس

تاریخ انتشار: ۴ بهمن ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۶۶۴۱۸۶۶

حمایت سردار آزمون از شیخ دیاباته + عکس

به گزارش   خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، شب گذشته در جریان سفر پرماجرای کاروان تیم فوتبال استقلال ایران به دوبی که ابتدا با لغو پرواز و اعتراض برخی از بازیکنان به این موضوع همراه شده بود، برخورد یکی از پرنسل خدماتی با شیخ دیاباته در فرودگاه مهرآباد اتفاق عجیب دیگری بود.

بیشتر بخوانید: باشگاه استقلال پیگیر برخورد با فرد خاطی فرودگاه شد

این موضوع با واکنش  سردار آزمون، بازیکن ایرانی تیم زنیت سن‌پترزبورگ مواجه شد و او در استوری اینستاگرام خود نوشت: آقای محترم، لااقل به خودت احترام بگذار.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او بازیکن خارجی ماست و به جای اینکه هوای  خارجی‌ها را نگه داریم این حرکت را انجام می‌دهید؟

دیاباته شب گذشته در حالی که قصد داشت وارد یکی از بخش‌های فرودگاه مهرآباد شود، با پشت پای یکی از پرسنل خدماتی این فرودگاه مواجه شد، اما مهاجم اهل کشور مالی استقلال، نسبت به این حرکت واکنش خاصی از خود نشان نداد.

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: تیم فوتبال استقلال لیگ قهرمانان آسیا شیخ دیاباته سردار آزمون

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۶۴۱۸۶۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سردار آزمون: من به وظیفه ام عمل کردم

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری صدا و سیما، به نقل از سایت رسمی باشگاه رم ایتالیا؛ مهاجم ایرانی تیم فوتبال آاس رم در مورد دیدار مقابل بولونیا گفت: من وقتی به بازی آمدم به وظیفه ام عمل کردم.   سردار آزمون مهاجم ایرانی تیم فوتبال رم ایتالیا در مورد گلزنی در دیدار مقابل بولونیا گفت: بازیکن ذخیره‌ای که به زمین می‌آید وظیفه دارد در این شرایط به تیم کمک کند و من هم سعی کردم در دقایقی که در زمین بودم این کار را انجام دهم.   وی گفت: در بازی شب گذشته بولونیا بازی خوبی به نمایش گذاشت به هر حال این فوتبال است و شما گاهی برنده می‌شوید و گاهی می‌بازید، اما ما برای ۳ امتیاز به زمین رفته بودیم و در ادامه هم بسیار سخت بازی‌ها را دنبال می‌کنیم، اما در بازی بولونیا شایسته بود و پیروز شد.

دیگر خبرها

  • معادلات جالب برای سردار آزمون در ایتالیا
  • آزمون گزینه اصلی دروسی برای جانشینی لوکاکو/ سردار جایگزین آبراهام
  • واکنش دروسی به گلرنی سردار ۴دقیقه بعداز تعویض
  • سردار آزمون: من به وظیفه ام عمل کردم
  • واکنش آزمون بعد از زدن سومین گل فصل
  • واکنش سردار آزمون به گلزنی مقابل بولونیا
  • واکنش سردار بعد از گلزنی و شکست رم
  • عکس‌| واکنش سردار آزمون به گلزنی و باخت رم
  • ده روسی: سردار آزمون بازیکن مهمی برای رم است؛ بولونیا شایسته برد بود
  • واکنش فتح‌الله‌زاده به انتشار لیست حقوق و پاداش/ بازیکن ماهی یک میلیارد می‌گرفت، من ۵۸ میلیون تومان!