Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از المیادین، برهم صالح رئیس جمهوری عراق امروز در توئیتی نوشت: عراقی ها بر داشتن کشوری که دارای حاکمیت کامل باشد و مورد تعرض قرار نگیرد اصرار دارند. کشوری که خادم ملت خود و بیانگر خواست و اراده ملی و استقلال به دور از هر گونه دخالهای خارجی باشد.

وی با بیان این مطلب افزود: کشوری که ضامن امنیت و حقوق خود در برخورداری از زندگی آزاد و شرافتمندانه باشد و با همسایگانش در صلح و امنیت باشد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

گفتنی است ملت عراق صبح امروز (جمعه) در پاسخ به درخواست گروه‌های عراقی و مقتدی صدر، رهبر جریان صدر برای حضور در تظاهرات میلیونی ضد آمریکایی، به صورت گسترده‌ در بغداد تظاهرات برپا کردند.

معترضان عراقی که کفن بر تن کرده و پرچم عراق را به دست گرفته‌اند، با سر دادن شعارهای ملی، حضور آمریکا در عراق را محکوم کردند.

کد خبر 4833907

منبع: مهر

کلیدواژه: عراق برهم صالح تظاهرات ضد آمریکایی ایالات متحده آمریکا عراق ایران لیبی رژیم صهیونیستی دونالد ترامپ سوریه روسیه ترکیه لبنان قاسم سلیمانی فلسطین برجام انگلیس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۶۴۱۸۹۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پیام شبانه دبیرخانه شورای عالی امنیت ملی

به گزارش همشهری آنلاین،‌ دبیرخانه این شورا اعلام کرد: با توجه به این که در برخی رسانه‌ها از پایگاه خبری تحلیلی "نورنیوز" به عنوان رسانه نزدیک به دبیرخانه شورای عالی امنیت ملی یاد می‌شود، دکتر رضا سراج معاون فرهنگ و ارتباطات دبیرخانه شعام اعلام کرد:

شورای عالی امنیت ملی و دبیرخانه شورا دارای اُرگان رسانه‌ای نبوده و کلیه اخبار و اطلاعیه‌های آن از طریق رسانه ملی، صدا و سیمای جمهوری اسلامی ایران و خبرگزاری‌های رسمی کشور منتشر می‌شود. ضمن اینکه با هیچ کدام از رسانه‌ها، دارای ارتباط اختصاصی و ویژه نیز نمی‌باشد.

کد خبر 844769 منبع: ایرنا برچسب‌ها رسانه - خبرگزاری خبر ویژه شورای امنیت ملی

دیگر خبرها

  • سانچز: برای عضویت کامل فلسطین در سازمان ملل تلاش می‌کنیم
  • «نورنیوز» ارگان رسانه‌ای شورای عالی امنیت ملی و دبیرخانه آن نیست
  • «نور نیوز» ارگان رسانه‌ای شورای عالی امنیت ملی و دبیرخانه آن نیست
  • عراق: خواهان گسترش درگیری‌ها در منطقه نیستیم
  • شورای‌عالی امنیت ملی: «نورنیوز» ارگان رسانه‌ای ما نیست
  • شعام: «نور نیوز» ارگان رسانه‌ای شورای عالی امنیت ملی و دبیرخانه آن نیست
  • پیام شبانه دبیرخانه شورای عالی امنیت ملی
  • حمایت مردم عراق از پاسخ ایران به رژیم صهیونیستی
  • شعله های آتشین آزادی خواهان بر سر صهیونیست ها فرود آمد
  • تحلیلگر عراقی: آمریکا برای حفاظت از اسرائیل در خاک ما سامانه پدافند هوایی ایجاد کرده است