Web Analytics Made Easy - Statcounter

نیازمند در سخنانی پیش از خطبه های این هفته نماز جمعه رشت در جمع نمازگزاران افزود: اسلام مداری، دین محوری، دفاع از انقلاب و عدم وابستگی به کانون های قدرت و ثروت از دیگر شاخصه های نماینده مجلس شورای اسلامی در تراز انقلاب است.

وی با بیان اینکه نمایندگان رد صلاحیت شده از هر دو جناح بوده اند، اظهار داشت: وابستگی به جناح های سیاسی مهم نیست، بلکه نماینده باید وابسته به کانون های قدرت و ثروت نباشد، بنابراین مردم باید در انتخاب نمایندگانی با برخورداری از ویژگی های در تراز انقلاب توجه جدی داشته باشند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

معاون سیاسی سپاه قدس استان گیلان با اشاره به اهمیت انتخابات مجلس شورای اسلامی و تاکیدات امام راحل و مقام معظم رهبری در طول ۴۰ سال بعد از پیروزی انقلاب درباره نقش مردم و اهمیت حضور آنان در این انتخابات خاطر نشان کرد: امام با این تاکید که "مجلس در راس همه امور است"، بر اهمیت آن تاکید داشتند و این یعنی این که مجلس خوب همه امور را به مطلوب هدایت و مجلس بد همه چیز را بد خواهد کرد.

وی با تاکید بر ضرورت آگاهی مردم نسبت به تهدیدها و فرصت ها در شرایط کنونی، خاطر نشان کرد: در شرایط کنونی دشمنان در جنگ شناختی و ادراکی با ابزار رسانه وارد شده اند و هر روز و هر ماه سناریوهای مختلفی در حوزه رسانه بر روی ناکارآمد جلوه دادن نظام پیاده و تبلیغ می کنند.

وی با اشاره به ظرفیت های انقلاب اسلامی در حوزه های مختلف گفت : انقلاب اسلامی با استفاده از ظرفیت های خود در طول ۴۰ سال توانسته از گذرگاه های بسیاری عبور کند که یکی از این ظرفیت ها و فرصت ها، منابع راهبردی این ملت و کشور است.

معاون سیاسی سپاه قدس گیلان حضور همیشگی مردم را از دیگر ظرفیت های نظام دانست و خاطر نشان کرد: مردم با بصیرت همیشگی شان که خیلی وقت ها از مسئولان نیز جلوتر هستند، همواره در صحنه های مختلف و حساس راهشان را از اختلال گران جدا کرده و پشت نظام ایستاده اند و این  بر قوت و اقتدار نظام هماره افزوده و پایه ای محکم بوده است.

برچسب‌ها مجلس شورای اسلامی رشت گیلان

منبع: ایرنا

کلیدواژه: مجلس شورای اسلامی رشت گیلان مجلس شورای اسلامی رشت گیلان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۶۴۱۹۲۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حرکت در مدار انقلاب مهم‌ترین دلیل پیشرفت صنایع نظامی ایران است

به گزارش خبرنگار مهر، حجت الاسلام رضا براتی‌زاده صبح چهارشنبه در همایش گرامی‌داشت روز ارتش که در مجموعه صدف بجنورد برگزار شد، گفت: بدون شک ولایت پذیری، اخلاص و تعهد انقلابی از عوامل اقتدار، صلابت و پیشرفت‌های روزافزون نیروهای مسلح کشور به شمار می‌رود و در این میان برادران ارتشی ما ثابت کردند که همواره و در همه احوال نسبت به آرمان‌های والای نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران معتقد و متعهد هستند و تا پای جان در دفاع از این مرز و بوم ایستادگی خواهند کرد.

وی ضمن گرامی‌داشت یاد و خاطره بیش از ۴۸ هزار شهید ارتش جمهوری اسلامی ایران به ویژه امیر سپهبد شهید علی صیاد شیرازی از تلاش‌های کلیه نیروهای مسلح کشور در راستای حفظ امنیت و حراست از کیان این مرز و بوم قدردانی کرد.

رئیس کل دادگستری خراسان شمالی خاطر نشان کرد: ۸ سال دفاع مقدس بهترین میدان جهت تعریف توانمندی‌ها و در عین حال رشادت‌های ارتشیان جان بر کف ما بود که عاشقانه پا در میدان نبرد گذاشتند و اجازه ندادند ذره‌ای از خاک کشور عزیز ما به دست دشمن بیافتد.

حجت الاسلام براتی‌زاده ضمن مقایسه‌ی توانمندی‌ها، اقتدار و پیشرفت‌های سخت افزاری و نرم افزاری نیروهای مسلح در ابعاد مختلف دفاعی با دیگر حوزه‌ها، مهمترین عامل موفقیت در این بخش‌ها را حرکت این دلاوران در امتداد ارزش‌های نظام مقدس جمهوری اسلامی به ویژه ولایت پذیری و اطاعت کامل از ولایت مطلقه فقیه و رهبری بیان کرد.

کد خبر 6080759

دیگر خبرها

  • دیدار نماینده مردم زاهدان در مجلس شورای اسلامی با خانواده شهیدان حبیبی فر و قاسمی
  • مجلس نظارت در حوزه ورزش را بیشتر کند
  • تاکید شهدا بر «ولایت مداری» است
  • علاقه مردم آذربایجان به مرحوم حسنی بی حد و اندازه است
  • انجام عملیات وعده صادق در سایه ولایت مداری
  • شاخصه‌های هنر انقلاب در دانشگاه درست تعریف نشده است
  • دیدار صمیمی نماینده ولی فقیه در استان با مردم دیواندره
  • بیانیه نمایندگان اقلیت‌های دینی مجلس: هرگونه خطای رژیم جعلی اسرائیل بدون پاسخ باقی نخواهد ماند
  • حرکت در مدار انقلاب مهم‌ترین دلیل پیشرفت صنایع نظامی ایران است
  • دشمنان ایران نمی‌توانند در برابر نیروهای مسلح قد علم کنند