Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایکنا»
2024-04-25@05:46:48 GMT

مبارزه با مفاسد نیازمند خواست همگانی است

تاریخ انتشار: ۴ بهمن ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۶۶۴۱۹۷۲

مبارزه با مفاسد نیازمند خواست همگانی است

گروه سياست و اقتصاد ــ امام جمعه قزوین در خطبه‌های نماز جمعه گفت: اگر بخواهیم در مبارزه با بدی‌ها قوی شویم، باید همه با هم همراه بوده و برای ترویج خوبی‌‌ها نیز همین خواست همگانی لازم است.

به گزارش ايكنا از قزوين، آیت‌الله عبدالکریم عابدینی، امام جمعه قزوين، در خطبه‌های این هفته نماز جمعه قزوین که در مسجدالنبی(ص) برگزار می شود، اظهار کرد: اگر بخواهیم در مبارزه با بدی‌ها قوی شویم، باید همه با هم همراه بوده و برای ترویج خوبی‌‌ها نیز همین خواست همگانی لازم است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

امام جمعه قزوین با بیان اینکه بسیاری از مسئولان کشور خدوم و سالم هستند، تأکید کرد: اگر یک مسئول هم خلافی را مرتکب شود، اتفاق خوبی نیست و همه باید فریادشان را محکم بر سر کسانی که خلافی را مرتکب می‌شوند، بلند کنند تا دست از مفسده بردارند.

وی با تأکید بر اینکه قدر مدیران لایق و شایسته را می‌دانیم، افزود: بسیاری از مدیران دلسوز، مؤمن و امانت‌دار هستند و همه مردم قدر آن‌ها را می‌دانند.

حضرت فاطمه(س) شجره طیبه برای اسلام است

این خطیب نمازجمعه با اشاره به ايام شهادت حضرت فاطمه (س) بيان کرد: حضرت فاطمه(س) شجره طیبه بابرکتی برای اسلام و شیعیان است؛ امام حسن(ع) می‌فرمایند حضرت فاطمه(س) خیلی ها را در دعایشان نام می بردند اما برای خودشان دعا نکردند و وقتی از ایشان علت این کار را سؤال کردم، فرمودند اول همسایه بعدا خودمان و این همان فرهنگ فاطمی است.

وی اضافه کرد: در مقابل فرهنگ فاطمی فرهنگی قرار دارد که از دورترین نقاط دنیا هواپیمای جنگی، بالگردها و سلاح‌های کشتار جمعی و ناوهای هواپیمابر برای جنگ، آشوب و فتنه را بسیج کرده‌ تا خون بریزد و ناامنی ایجاد کند در حالی که فرهنگ فاطمی می‌گوید اول باید دیگران به آسایش و راحتی برسند، سپس خودمان.

اراده خداوند از بين رفتن مشرکان است

نماینده ولی فقیه در استان قزوین بیان کرد: خداوند اراده کرده است تا زمین را از وجود مشرکان، کفار و ستمکاران و متعدیان به حقوق مردم، پاک کند و زمین در اختیار اهل تقوا باشد.

وی در ادامه به قیام مردم عراق علیه سیاست‌های آمریکایی اشاره کرد و گفت: قیام مردم عراق سیلی محکمی به صورت مستکبرانی است که نمی‌خواهند کشورهای اسلامی آزادی، عزت، آرامش، پیشرفت و استقلال داشته باشند و این حرکت، بسیار ارزشمند است و ان‌شاءالله خداوند به حرکت آن‌ها برکت و عزت بیشتر بدهد.

انتهای پیام

منبع: ایکنا

کلیدواژه: ايكنا قزوين قرآن نماز جمعه مبارزه با مفاسد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت iqna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۶۴۱۹۷۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کلانتری: اقدامات انجام شده در حوزه همگانی خانواده محور است

به گزارش خبرگزاری مهر و به نقل از پایگاه خبری وزارت ورزش و جوانان، صبح امروز دومین جلسه برنامه ریزی و هماهنگی با مسئولین کمیته ورزش همگانی فدراسیون های ورزشی به منظور بررسی برنامه ملی ورزش کشور، توسعه و تعمیم ورزش همگانی، برنامه ملی ورزش و مردم و آزادسازی اماکن ورزشی جهت تحقق ورزش ارزان و در دسترس همه با حضور علیرضا کلانتری مدیرکل دفتر توسعه ورزش همگانی در وزارت ورزش و جوانان برگزار شد.

کلانتری در آغاز جلسه ضمن قدردانی از حضور و مشارکت مسئولین کمیته ورزش همگانی فدراسیون‌های ورزشی در این نشست بیان کرد: خوشبختانه طبق آمار اعلام شده از سوی وزیر ورزش و جوانان فدراسیون ها در سالجاری با مشکل منابع مالی در حوزه برنامه ریزی بخش ورزش همگانی مواجه نخواهند شد و امیدوارم ما نیز بتوانیم در چهارچوب برنامه مشخصی که تدوین شده یک حرکت روبه جلو در این حوزه داشته باشیم.

وی در ادامه خاطرنشان ساخت: برنامه پیشرفت ورزش کشور در شورای عالی ورزش با حضور ریاست محترم جمهور تشکیل، تدوین و تصویب شد و در ادامه اقدامات اجرایی آن درحال تدوین است و بخش فدراسیونی آن نهایتا تا ۲ هفته آینده تصویب و در اختیار فدراسیون ها قرار خوهند گرفت. همچنین در راستای توسعه و تعمیم ورزش همگانی یک برنامه ملی تدوین شد و برنامه‌های گذشته در دل آن قرار گرفت که در نهایت برنامه ملی ورزش و مردم بعنوان برنامه محوری بخش ورزش همگانی کشور معرفی شد.

مدیرکل دفتر توسعه ورزش همگانی ادامه داد: طبق نظرسنجی مردمی و نظرسنجی که از بخشی از فدراسیون ها و ادارات کل استانی در راستای برنامه‌های بخش ورزش همگانی انجام دادیم، تعدد برنامه‌ها یکی از مشکلات اصلی در بخش استان ها بود که با توجه به بودجه و منابع محدودی که در اختیار داشتند موفق به اتمام و تولید محتوای قابل قبول برای برنامه‌های اجرایی نشدند که همین موضوع باعث کمبود مخاطب برای برنامه‌های همگانی شد.

کلانتری با تاکید بر اینکه رواج زندگی ماشینی یکی از معضلات اصلی مردم است، افزود: همچنین در نظرسنجی دیگری که از مردم گرفته شد سعی کردیم میزان اهمیت بخش های مختلف برای مردم را بررسی کنیم که کارمان را براساس ذائقه مردم بعنوان مخاطبان اصلی ورزش همگانی، پیش ببریم که خوشبختانه اطلاعات خوبی در دستمان قرار گرفت که براساس آن به سمتی حرکت می‌کنیم که بتوانیم بیشترین فعالیت بدنی و حرکتی در جامعه را ایجاد کنیم.

وی در ادامه با اشاره به تاکید مقام معظم رهبری بر توسعه ورزش همگانی گفت: تمام اقدامات صورت گرفته این حوزه کاملا خانواده محور با اولویت قرار دادن بانوان و دسترسی آسان، ارزان و رایگان خدمات ورزشی به مردم است، همچنین ما باید برای پاسخگویی به ذینفعان، یک نظام مدیریتی خلاق، حرفه ای و پویا و نظام ارزیابی کارا از برنامه ها در بخش ورزش همگانی داشته باشیم که بتوانیم شاهد رشد و توسعه ورزش همگانی در سطح کشور باشیم.

کد خبر 6085470

دیگر خبرها

  • حل معضل پیری جمعیت و افزایش نسل نیازمند تلاش همگانی است
  • «فاطمه» اسم رمز صبوری در غزه؛ وقتی مقاومت شیعه و سنی را همدل کرد
  • حل مسئله پسماند شهرستان دیر نیازمند عزم همگانی است
  • لزوم ترویج فرهنگ زیبای همیاری همگانی در صیانت از محیط زیست
  • برای آگاهی‌بخشی و انعکاس خواست مردم
  • مازندران نیازمند قطار محلی و آزادراه ساحلی است
  • عملکرد دستگاه قضا درعدالت و مبارزه با فساد در وضعیت حجاب موثر است
  • کلانتری: اقدامات انجام شده در حوزه همگانی خانواده محور است
  • یادواره شهدای فردو در حرم حضرت فاطمه معصومه (س) برگزار می‌شود
  • یادواره شهدای فردو در حرم حضرت فاطمه‌ معصومه(س) برگزار می‌شود