Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «قدس آنلاین»
2024-03-28@08:59:47 GMT

تارانتینو به اسکورسیزی پیوست

تاریخ انتشار: ۴ بهمن ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۶۶۴۲۰۲۴

تارانتینو به اسکورسیزی پیوست

«کوئنتین تارنتینو» عنوان کرد که در حال حاضر جنگی میان فیلم‌های اورجینال و فیلم‌های ابرقهرمانی و پرهزینه شکل گرفته است.

قدس آنلاین: «کوئنتین تارانتینو» با پیوستن به «مارتین اسکورسیزی»، نارضایتی خود را از غلبه فیلم‌های ابرقهرمانی بر سینمای جهان ابراز کرد و گفت در حال حاضر جنگی میان فیلم‌های اورجینال و سینمای تجاری درگرفته است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

«تارانتینو» که امسال با فیلم جدیدش «روزی روزگاری در هالیوود» در فصل جوایز حضور دارد گفت: محصولات تجاری که کمپانی‌های بزرگ صاحب آنها هستند و همه درباره آنها می‌دانند، مثل فیلم‌های مارول، «جنگ ستارگان»، «گودزیلا» و «جیمز باند»، هیچ سالی بهتر از سال گذشته را تجربه نکرده بودند. با این وجود، گسترش جهانی این فیلم‌ها با ساخت بسیاری از فیلم‌های اورجینال که مورد استقبال قرار گرفتند تحت تاثیر قرار گرفت. 

او همچنین با اشاره به جنگ میان فیلم‌های اورجینال و فیلم‌هایی چون «انتقام جویان: آخر بازی»، موفقیت سینمای اورجینال را برای به حاشیه بردن فیلم‌های ابرقهرمانی ضروری دانست، فیلم‌هایی چون «جوکر»، «۱۹۱۷» و «زنان کوچک» که در جوایز اسکار امسال در چند شاخه نامزد اسکار هستند و اگر امسال ساخته نشده بودند، شاید آخرین ایستگاه برای چنین فیلم‌هایی رقم می‌خورد. 

صحبت‌های «تارانتینو» پس از اظهار نظر جنجالی «مارتین اسکورسیزی» مطرح می‌شود که گفته بود فیلم‌های ابرقهرمانی سینما نیستند. او در مصاحبه با مجله امپایر گفته بود: سینماها را فیلم‌های ابرقهرمانی تسخیر کرده‌اند و سالن‌های سینما به پارک‌های موضوعی (شهربازی) تبدیل شده‌اند. این فیلم‌ها در حال ساخت نوع دیگری از مخاطب است که فکر می‌کند سینما این است.  من این فیلم‌ها را تماشا نمی‌کنم. البته تلاش کردم اما این سینما نیست. صادقانه بگویم این فیلم‌ها هرچقدر هم خوب ساخته شوند و بازیگران در آن‌ها بهترین عملکرد خود را نیز داشته‌باشند، از نظر من شبیه به پارک‌های موضوعی هستند. این سینمای انسان‌ها نیست که در  آن برای رساندن و انتقال احساسات و عواطف و تجربه‌های روانشناختی با دیگر انسان‌ها تلاش می‌شود.

فیلمسازان بزرگی چون «فرانسیس فوردکاپولا» و «کن لوچ» نیز موضع اسکورسیزی حمایت کردند و از سوی «کوین فایگی» رئیس استودیو مارول و «جاس ودون» کارگردان فیلم «انتقام جویان» از فیلم‌های خود دفاع کردند. 

«کوئنتین تارانتینو» با فیلم جدیدش «روزی روزگاری در هالیوود» با بازی «برد پیت» و «لئوناردو دی‌کاپریو» امسال در ۱۰ شاخه از جوایز اسکار شامل بهترین فیلم و کارگردانی نامزد کسب جایزه است. 

انتهای پیام

منبع: خبرگزاری ایسنا

منبع: قدس آنلاین

کلیدواژه: تارانتينو اسکورسیزی روزی روزگاری در هالیوود

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.qudsonline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «قدس آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۶۴۲۰۲۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سعید راد در بیمارستان بستری شد؛ بیماری سعید راد چیست؟

سعید راد بازیگر نام آشنای سینمای ایران به دلیل عارضه شکستگی پا در بیمارستان بستری شد.

سعید راد از جمله بازیگران قدیمی سینمای ماست که بازی‌هایش در فیلم‌ها و سریال‌های مختلف از جمله: عقاب‌ها و دوئل هرگز از یادمان نمی‌رود.

راد علاقه فراوانی هم به فوتبال داشته و هرگز پرسپولیسی بودن خودش را کتمان نکرده است. البته او رابطه بسیار خوبی هم با استقلالی‌ها دارد و در دوران بیماری ناصر حجازی فقید بار‌ها بر بالین اسطوره استقلال حاضر شد به همین خاطر هواداران آبی هم همیشه حرمتش را نگاه داشته‌اند.

سعید راد چند روز قبل دچار شکستگی از ناحیه پا شد و به همین خاطر در بیمارستان بستری شد.

tags # سعید راد سایر اخبار (تصاویر) چند سال پس از مردن انسان‌ها زمین چه شکلی خواهد بود؟ آیا حیوانات هم از آمیزش جنسی لذت می‌برند؟ اگر ماه به زمین برخورد کند چه می‌شود؟ (عکس) انسان‌های امروز چقدر شبیه نئاندرتال‌‌ها هستند؛ از دماغ بزرگ تا کشیدن سیگار!

دیگر خبرها

  • تداوم رونق سینمایی در نوروز رمضانی؛ گیشه به ۷۶ میلیارد تومان رسید
  • چطور پرویز دهداری و سعید پورصمیمی ۴۰ سال بعد به هم رسیدند؟
  • «تمساح خونی» در یک روز ٧ میلیارد تومان فروخت
  • خانۀ سپنتا را به موزۀ سینمای اصفهان تبدیل کنید
  • سعید راد در بیمارستان بستری شد؛ بیماری سعید راد چیست؟
  • ۱۱۳ هزار نفر برای دیدن فیلم‌های نوروزی به سینما‌های خراسان رضوی رفتند
  • تلویزیون امسال هم به نفع سینما کنار نکشید؟
  • اسکورسیزی و دی‌کاپریو امشب در تلویزیون ایران
  • اسکورسیزی و دی‌کاپریو به تلویزیون ایران می‌آیند
  • کیانوش عیاری با هدیه تهرانی تماس گرفت | امین حیایی انتخاب اول بود اما ...