Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فارس»
2024-04-19@22:42:35 GMT

گفتمان مقاومت تنها راه نجات و عزت کشور است

تاریخ انتشار: ۴ بهمن ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۶۶۴۲۰۶۹

گفتمان مقاومت تنها راه نجات و عزت کشور است

امام جمعه زرین‌شهر گفت: تاریخ نشان داده است که هر گفتمانی غیر از گفتمان مقاومت نتیجه‌ای جز زوال و نابودی ندارد.

به گزارش خبرگزاری فارس از لنجان، حجت‌الاسلام قاسم باقریان ظهر امروز در خطبه‌های نماز جمعه زرین‌شهر اظهار کرد: رهبر معظم انقلاب همیشه بر گفتمان مقاومت تأکید کرده‌اند و به‌ حق تنها راه نجات و عزت کشور توجه به این گفتمان است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

امام‌ جمعه زرین‌شهر با بیان اینکه تاریخ نشان داده است که هر گفتمانی غیر از گفتمان مقاومت  نتیجه‌ای جز زوال و نابودی ندارد، خاطرنشان کرد: گفتمان مقاومت با زورگویی و قلدری تفاوت دارد در گفتمان مقاومت علیرغم اینکه زور و قدرت وجود دارد اما نکته مهم منطق قوی این گفتمان است و این منطق قوی است که جهان را با خود همراه می‌کند.

وی با تأکید بر اینکه حرفی که از گفتمان مقاومت بیرون می‌آید آن‌قدر قوی است که در جهان شنوا و طالب دارد، تصریح کرد: در گفتمان مقاومت ایمان، صبر، استقامت، شهادت، شجاعت و منطق موج می‌زند و همه وظیفه‌داریم این گفتمان را تقویت و محافظت کنیم چراکه این گفتمان عزت و اقتدار  را به همراه خواهد داشت.

باقریان با اشاره به‌ عنوان رزمندگان بدون مرز که رهبر معظم انقلاب برای نیروی قدس سپاه پاسداران انتخاب کردند، متذکر شد: گفتمان مقاومت هر کجا رفت عزت آن کشور را رقم زد.

امام جمعه زرین‌شهر با اشاره به توطئه‌های جبهه استکبار و علت حضور آنان در منطقه خاطرنشان کرد: فردی مثل ترامپ خود به‌ صراحت اعلام کرد که حقوق بشر بهانه است و ما فقط برای نفت در منطقه حضور داریم، هرکجا این‌ها قدم گذاشتند جز ویرانی و بدبختی ره‌آوردی برای کشورها نداشته است.

وی با بیان اینکه سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی تربیت‌شده گفتمان مقاومت است، تصریح کرد: دشمنان با توسل به‌ تمامی بوق‌های تبلیغاتی خود  به دنبال این  بودند که سردار سلیمانی را تروریست معرفی کنند اما گفتمان مقاومت و رزمنده بدون مرز کاری کرد که دنیا به حقانیت سردار عزیز ما پی برد.

باقریان با اشاره به حضور میلیونی مردم در تشییع پیکر مطهر سردار سلیمانی یادآور شد: حضور میلیونی مردم ایران اسلامی در وداع با سردار عزیز خود و حضور مردمی در سرتاسر جهان همه‌ تلاش‌های استکبار را نقش بر آب کرد و گفتمان مقاومت یک‌بار دیگر در پیش چشم جهانیان بااقتدار به نمایش گذاشته شد.

امام جمعه زرین‌شهر ضمن انتقاد از افرادی که از گوشه و کنار کشور و پنهانی دم از مذاکره با آمریکا می‌زنند، اظهار کرد: جنتلمن‌های استکباری در پشت میز مذاکره ژست‌های عاقلانه و بامحبت به خود می‌گیرند و با لحن مؤدبانه حرف می‌زنند، خب باید مراقب این ژست‌ها بود در اصل آن‌ها کسانی هستند که در همان پای میز مذاکره در حالی‌ که یک دست در مذاکره دارند با دست دیگر جان انسان‌های بی‌دفاع و مظلوم را می‌گیرند و آن‌ها را به خاک و خون می‌کشند.

وی با تأکید بر ترویج فرهنگ فاطمی در جامعه تصریح کرد: دنیا و جامعه ما امروز بیش‌ازپیش به مکتب علوی و فاطمی نیاز دارد مکتبی که حق  را از باطل نشان می‌دهد و مسیر و راه روشن را برای ما به‌ صراحت بیان می‌کند.

انتهای پیام/63081/ح30/

منبع: فارس

کلیدواژه: مقاومت حقوق بشر مقام معظم رهبری امام جمعه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۶۴۲۰۶۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فیلم/ آخرین وضعیت امدادرسانی در استان‌های سیل‌زده کشور

رئیس سازمان امداد و نجات گفت: تاکنون ١٣٠ عملیات امداد و نجات انجام شد و در این عملیات‌ها به ٦٥٠٠ نفر امدادرسانی شد.

دریافت 7 MB

دیگر خبرها

  • گرامیداشت سومین سالگرد شهادت سردار شهید سید محمد حجازی در خوی
  • هوای اصفهان ناسالم است/ شاخص زرین‌شهر و قهجاورستان بر مدار قرمز
  • پرواز بالگرد اورژانس نیشابور برای نجات بیمار سکته مغزی
  • فیلم/ آخرین وضعیت امدادرسانی در استان‌های سیل‌زده کشور
  • گفتمان سازی برای محوری شدن مدارس در جامعه
  • نجات شهروند لنگرودی با حضور به موقع پلیس
  • خواستار وعده صادق مدیران میانی استان هستیم
  • نجات شهروند لنگرودی با حضور و اقدام به موقع پلیس
  • تاریخ ایران مشحون از صفحات زرین ایثار غیورمردان ارتش است
  • تاریخ پرشکوه انقلاب ایران، مشحون از صفحات زرین فداکاری غیور مردان ارتش است