Web Analytics Made Easy - Statcounter

حجت الاسلام علی اکبر ابراهیمی بشکانی امروز در خطبه های نماز جمعه این هفته بهاباد به تشکیل ۲۵ فلسفه انقلاب اسلامی پرداخت و اظهار داشت : در طول تاریخ افراد زیادی به دنبال آن بوده‌اند که ریشه انقلاب را قطع کنند اما نتوانسته‌اند زیرا انقلاب ایران چیزی نیست که وابسته به چند نفر انسان باشد و با قتل آن‌ها از بین برود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

خطیب جمعه بهاباد با بیان اینکه انقلاب، اسلام ماست و مواضع انقلاب ما ریشه در فطرت و بنای آن در عقل، عدالت، عرفان، عبادت، ایثار و از خود گذشتگی دارد، گفت : انقلاب اسلامی پدیده ای است که در فطرت ریشه دارد .

رئیس شورای فرهنگ عمومی بهاباد با بیان اینکه آمریکا دشمن شماره یک ماست افزود: جمهوری اسلامی ایران چنان سوزشی برجان آمریکا انداخت که اگر ایران هزاران بمب و موشک نیز بر قلب آن کشور بزند چیزی از اقتدار و عزت ایران اسلامی کم نمی شود .

وی با اشاره به اینکه ستون اصلی سیاست آمریکا در منطقه از دیرباز فروریخته بود، اظهار داشت : مردم کشورهای عراق، سوریه، لبنان، یمن، بحرین و... در کنار هم یک جبهه متحد در برابر زیاده‌خواهی آمریکا تشکیل داده‌اند. مشروعیت حاکمان دست‌نشانده به طور کلی فروریخته است.

امام جمعه بهاباد افزود : گرامی داشت ایام الله دهه فجر هر سال تجدید میثاق مردم با انقلاب و آرمان‌های بلند امام راحل (ره) و شهدای بزرگوار و عظیم الشان انقلاب بوده و این دهه برای ملت ما فراموش‌ نشدنی است.

ابراهیمی بشکا نی با اشاره به اینکه ملت ایران در ۲۲ بهمن سالروز پیروزی غرور آفرین انقلاب پرشورتر از هر سال دیگری در مراسم راهپیمایی شرکت می کنند، بیان داشت: حضور گسترده مردم در راهپیمایی امسال تجدید بیعتی دوباره با آرمان های انقلاب، امام راحل و مقام معظم رهبری است.

وی با بیان این که انقلاب اسلامی به ملت ایران عزت و عظمتی غیرقابل وصف داده است، خاطرنشان کرد: امروز ایران در سایه نظام به کشوری قدرتمند در منطقه تبدیل شده است.

حجت الاسلام بشکانی با اشاره به این که یکی از مهم تر ین دلایل عصبانیت دشمنان از انقلاب اسلامی را پیشرفت های خیره کننده نظام در چهار دهه اخیر دانست و تصریح کرد: دشمنان نمی توانند ببینند که جمهوری اسلامی با وجود همه این تهدیدها و تحریم های غرب این گونه در جهان نقش آفرینی می کند.

وی با بیان این که چهار دهه فعالیت دشمنان برای براندازی انقلاب همواره شکست خورده است، گفت: این مردم هوشیار و با بصیرت با اقتدار پشتیبان انقلاب و نظام اسلامی هستند و اجازه تحرک به دشمنان را نخواهند داد.

رییس ششورای فرهنگ عمومی شهرستان بهاباد با بیان اینکه عمر مفید انقلاب عمر فطرت ماست افزود : انقلاب اسلامی، یک تحول فرهنگی عمیق و با  دامنه وسیع بود که ما را از عالم فرهنگی تجدد زده، به عالم فرهنگی الهی وارد کرد.

ابراهیمی بشکانی با اشاره به اینکه رهبر انقلاب در بندی از بیانیۀ گام دوم انقلاب، به این واقعیت اشاره کردند یادآور شد: برای نشان‌ دادن وضعی که در آن قرار داشتیم، از تعبیر «نقطۀ صفر»، استفاده کرده‌اند.

وی .افزود : آری، جامعۀ ما در «نقطۀ صفر فرهنگی» قرار داشت و ما در اثر سیاست‌های سکولاریستی و غرب‌ گرایانۀ حکومت پهلوی، از داشته‌ها و اندوخته‌های تاریخی خویش، تهی شده بودیم و می‌رفت که حقیرانه، به یکی از دنباله‌ها و زائده‌های تمدن غربی تبدیل شویم.

وی ادامه داد: «خویشتن فرهنگی»‌مان را به‌ طور کلی، ببازیم، اما ناگهان، یک «چرخش انقلابی شگفت‌آور»، جهت حرکت را تغییر داد و جامعۀ ما را از سطوح نازل و سخیف فرهنگی و دورۀ تاریخی آغشته به تباهی‌های اخلاقی و سقوط معنوی، رها کرد و افق فرهنگی متفاوتی را پدید آورد.

مرکز شهرستان ۲۰ هزار نفری بهاباد در فاصله ۲۰۰ کیلومتری جنوب شرقی یزد قرار دارد.

برچسب‌ها پیروزی انقلاب اسلامی ایران خطبه ها بهاباد گام دوم انقلاب

منبع: ایرنا

کلیدواژه: پیروزی انقلاب اسلامی ایران خطبه ها بهاباد گام دوم انقلاب پیروزی انقلاب اسلامی ایران خطبه ها بهاباد گام دوم انقلاب

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۶۴۲۰۸۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تجلیل از پیشکسوتان ارتش نوعی «جهاد تبیین» برای نسل امروز

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای مازندران، سرهنگ پاسدار «محمدحسن سلامی» شب گذشته در همایش پیشکسوتان ارتش که در سپاه شهرستان جویبار برگزار شد با بیان اینکه دفاع مقدس بخش برجسته‌ای از تاریخ انقلاب اسلامی بود، اظهار داشت: دفاع مقدس معجزه انقلاب اسلامی بود.

وی افزود: ملت ایران در جنگ تحمیلی مقابل دشمنانی قرار گرفت که مجهز به سلاح‌های روز دنیا بودند و آنچه که رزمندگان اسلام را در مقابل دشمن و نظام سلطه پیروز کرد روحیه حماسی و ایمان رزمندگان اسلام بود.

سرهنگ پاسدار سلامی با بیان اینکه امروز شاهد اقتدار نظام جمهوری اسلامی ایران در مقابله با دشمنان هستیم، ادامه داد: امروز حماسه‌هایی که در غزه و بسیاری از کشور‌های اسلامی رقم می‌خورد از انقلاب اسلامی و دفاع مقدس ملت ایران الگوبرداری شده است.

این مسئول با بیان اینکه عظمت و اقتدار امروز نظام اسلامی مرهون فداکاری‌های رزمندگان اسلام است و باید در تاریخ بماند اضافه کرد: خاطرات رزمندگان باید مکتوب شود و ما وظیفه داریم این رشادت‌ها را به نسل‌های آینده منتقل کنیم.

مدیر کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس مازندران با تاکید بر اینکه این خاطرات باید برای نسل‌های امروز و آینده روایت شود، تصریح کرد: امروز باید هم خاطرات و هم آثار دفاع مقدس در موزه‌های دفاع مقدس نگهداری شود، تصریح کرد: برگزاری این برنامه برای نسل امروز که در معرض و آماج حملات دشمن قرار دارد و در جنگ ترکیبی و نبرد رسانه‌ای که ایمان و باور جوانان ما را مورد هدف قرار داده نوعی جهاد تبیین است.

سرهنگ پاسدار سلامی با عنوان اینکه امروز جوانان ما باید از رشادت‌های رزمندگان اسلام و پیشکسوتان دفاع مقدس درس بگیرند، گفت: امنیت و آسایش امروز مرهون مجاهدت‌های رزمندگان اسلام است.

وی ضمن قدردانی از برگزار کنندگان این برنامه بر لزوم جمع آوری خاطرات دوران دفاع مقدس تاکید کرد.

«کمال رستمعلی» فرماندار جویبار نیز با تقدیر از برگزارکنندگان مراسم ولایت مداری را رمز پیروزی رزمندگان اسلام در دفاع مقدس دانست و اظهار داشت: امروز هم پاسداران سپاه با تکیه بر اصل ولایتمداری قلب رژیم خبیث صهیونیستی را مورد هدف قرار دادند.

وی افزود: هنوز ابعاد عملیات «وعده صادق» مشخص نشده است، امروز خبرنگار بی بی سی اعلام کرد که آنچه در پایگاه رژیم صهیونیستی دیدم موجب هراس و وحشت من شده است.

دیگر خبرها

  • عملیات وعده صادق تمام معادلات دنیا را تغییر داد
  • تجلیل از پیشکسوتان ارتش نوعی «جهاد تبیین» برای نسل امروز
  • عملکرد دستگاه قضا درعدالت و مبارزه با فساد در وضعیت حجاب موثر است
  • سپاه پاسداران نهادی انقلابی برگرفته از ولایت است
  • «وعده صادق» حیرت جهانیان را برانگیخت/سپاه حافظ دستاوردهای انقلاب
  • دریادار سیاری: پاسخ ارتش و سپاه به عبور از خط قرمزهای نظام قاطع و سخت است
  • سپاه پاسداران، حافظ حریم نظام و انقلاب اسلامی
  • سپاه پاسداران خار چشم دشمنان انقلاب اسلامی است
  • حمایت ائمه جمعه و شورای فرهنگی اهل سنت گلستان از اقدام فراجا برای اجرای طرح نور
  • آیت‌الله سعیدی: در نظام جمهوری اسلامی ایران ارتش احترام دارد