Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار مهر، در حالی که میانگین نرخ خرید دلار در بازار نیما (ثانویه) در روز ۲۱ آذرماه ۱۳۹۸ برابر با ۱۱هزار و ۱۵۵ تومان بوده است، این نرخ یک ماه بعد و در روز ۲۲ دی ماه ۱۳۹۸ به ۱۱هزار و ۶۸۹ تومان افزایش یافته؛ این در حالی است که در مدت زمان مشابه، نرخ خرید هر دلار آمریکا در بازار سنا (اسکناس) برابر با ۱۳هزار و ۱۲ تومان بوده که به ۱۲هزار و ۹۶۸ تومان کاهش یافته است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بر این اساس، میانگین قیمت هر دلار آمریکا در بازار نیما (ثانویه) که در ۲۱ آذرماه با نرخ سنا یک هزار و ۸۵۷ تومان اختلاف داشته، در ۲۲ دی ماه به یک هزار و ۲۷۹ تومان کاهش یافته است.

بنا به گزارش معاونت برررسی های اقتصادی اتاق بازرگانی تهران، همچنین ارزش معاملات ارزی در یک ماهه منتهی به ۲۲ دی ماه ۱۳۹۸ نیز حکایت از فروش ۱.۳ میلیارد یورو ارز در سامانه نیما دارد.

از این رقم معادل ۱.۲ میلیارد یورو ارز برای واردات از طریق سامانه نیما خریداری شده است.

با این حال بررسی آمار ارزش معاملات ارزی در بازار نیما حکایت از آن دارد که از اول فروردین ۱۳۹۸ تا پایان روز ۲۲ دی ماه، معادل ۱۳.۳ میلیارد یورو ارز حاصل از صادرات در سامانه نیما به فروش رفته است. همچنین در این مدت نیز معادل ۱۱ میلیارد یورو در این سامانه برای واردات خریداری شده است. بنابراین مازاد ارز موجود در سامانه نیما، حدود ۲.۳ میلیارد یورو برآورد می‌شود.

کد خبر 4833922 محبوبه فکوری

منبع: مهر

کلیدواژه: فرابورس معاملات فرابورس سازمان بورس و اوراق بهادار سیل سیستان و بلوچستان بانک مرکزی ایران قیمت دلار سقوط هواپیمای اوکراینی وزارت جهاد کشاورزی وزارت صنعت معدن و تجارت قیمت نفت قیمت یورو ایالات متحده آمریکا قیمت سکه بهار آزادی بورس عملیات بازار باز مالیات وزارت تعاون کار و رفاه اجتماعی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۶۴۲۱۷۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

قیمت طلا، قیمت دلار، قیمت سکه و قیمت ارز ۱۴۰۳/۰۲/۰۶

امروز در بازار آزاد قیمت طلای ۱۸عیار هر گرم ۳ میلیون و ۵۴۱ هزار تومان و قیمت سکه تمام‌بهار آزادی طرح جدید ۴۲ میلیون تومان است. - اخبار بازار -

به گزارش خبرنگار اقتصادی خبرگزاری تسنیم، هم‌اکنون در بازار آزاد، قیمت طلای 18 عیار هر گرم 3 میلیون و 541 هزار تومان، قیمت سکه تمام‌بهار آزادی طرح قدیم 39 میلیون و 200 هزار تومان و قیمت سکه تمام‌بهار آزادی طرح جدید نیز 42 میلیون تومان است.

زمان حراج بعدی شمش طلا مشخص شد+شرایط

 

در بازار سبزه‌میدان، قیمت نیم‌سکه بهار آزادی 25 میلیون تومان، ربع‌سکه بهار آزادی 15 میلیون تومان و سکه یک‌گرمی 6 میلیون و 800 هزار  تومان تعیین شده است و به فروش می‌رسد.

هر مثقال طلا در بازار داخلی، 15 میلیون و 340 تومان ارزش‌گذاری شده است؛ ضمن اینکه قیمت هر اونس طلا در بازارهای جهانی 2326 دلار است.

دلار مبادله‌ای ثابت ماند؛ یورو کاهشی شد

 

 در معاملات امروز (پنج‌شنبه 6 اردیبهشت 1403) مرکز مبادله ارز و طلای ایران، هر اسکناس دلار آمریکا با ثبات نسبت به روز کاری قبل به‌نرخ 44 هزار و 38 تومان و حواله دلار نیز به‌نرخ 41 هزار و 118 تومان معامله می‌شود.

قیمت هر اسکناس یورو در مرکز مبادله ایران نیز با کاهش نسبت به روز کاری قبل به 47 هزار و 60 تومان و نرخ حواله یورو به 43 هزار و 940 تومان رسیده است.

از سوی دیگر، اسکناس درهم امارات نیز با ثبات نسبت به روز کاری گذشته، 11 هزار و 991 تومان ارزش‌گذاری شده است و نرخ حواله درهم نیز 11 هزار و 196 تومان است.

بروز رسانی: پنج‌شنبه 6  اردیبهشت 09:00

نوع

قیمت لحظه (تومان)

قیمت دلار (اسکناس)

44  هزار و 38  

قیمت دلار (حواله)

41  هزار و 118

قیمت یورو (اسکناس)

47  هزار و 60

قیمت یورو (حواله)

43 هزار و 940

قیمت درهم (اسکناس)

11 هزار و 991

قیمت درهم (حواله)

11 هزار و 196

بروز رسانی: پنج‌شنبه 6  اردیبهشت 12:00

نوع

قیمت لحظه (تومان)

قیمت سکه بهارآزادی

  39  میلیون و 200 هزار

قیمت سکه بهارآزادی(طرح جدید)

42 میلیون

قیمت نیم سکه بهارآزادی

25  میلیون

قیمت ربع سکه بهارآزادی

15  میلیون

قیمت سکه گرمی

6 میلیون و 800 هزار

بروز رسانی: پنج‌شنبه 6  اردیبهشت 12:00

نوع

قیمت لحبظه (تومان)

گرم طلای 18 عیار

3 میلیون و 541 هزار

مثقال طلا

15 میلیون و 340 هزار

انس طلا(دلار)

2326

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • قیمت طلا، قیمت دلار، قیمت سکه و قیمت ارز ۱۴۰۳/۰۲/۰۶
  • فرصت تحلیل برای اهالی بازار سرمایه با انتشار گزارش‌های ماهانه و سالانه شرکت‌ها 
  • سامانه روستا بازار در اردبیل راه‌اندازی شد
  • فاصله نرخ ارز بازار با نرخ نیمایی را کم کنید؛ وگرنه با خروج سنگین سرمایه روبرو می شوید
  • جنون در پاریس: 200 میلیون یورو برای ستاره بارسا
  • عرضه ۴۲۶.۸ میلیون دلار حواله ارزی در سامانه نیما
  • رشد آرام دلار نیما | امسال دلار نیما چه عددی را به خود خواهد دید؟
  • قیمت «ریرا» چقدر است؟ «ریرا» دقیقا کی عرضه می‌شود؟
  • برنامه های شاخص ساینا در سال مالی جدید تشریح شد
  • بورس در راه تصرف تاج و تخت؟