Web Analytics Made Easy - Statcounter

حجت الاسلام عباس گروهی گفت: مسئولان بایستی برای اُفت قیمت محصولات کشاورزی خصوصاً خیار سبز چاره اندیشی کرده و تدبیری بیاندیشند تا مردم بیش از این متضرر نشوند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از کرمان جنوب، امروز ۴ بهمن حجت الاسلام «عباس گروهی» در خطبه های نماز جمعه رودبار جنوب، با اشاره به بخشی از بیانات رهبری در خطبه های نماز جمعه هفته گذشته در مصلی تهران، گفت: تعبیر رهبری در مورد سپاه، رزمندگان بدون مرز بود و این بدان معناست که در هر جای دنیا مظلومی نیاز به کمک داشته باشد آنها حضور پیدا خواهند کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

امام جمعه رودبار جنوب با بیان این مطلب که رهبری ۳ روز مهم را یوم الله  نامیدند، خاطرنشان کرد:. روز شهادت سردار دل ها شهید سلیمانی و یارانش، روز تشییع پیکر آنها و روز سیلی سپاه به آمریکا، روزهایی هستند که رهبری از  آنها به عنوان یوم الله یاد کرد.

وی ادامه داد: حضرت آقا در رابطه با اتفاقات اخیر فرمودند؛ این رخدادها چشم های غبار گرفته را باز کرد، زنده بودن انقلاب را به رخ جهانیان کشید و دشمنان را به خضوع در برابر عظمت انقلاب اسلامی ایران واداشت.

حجت الاسلام گروهی اظهار داشت: آمدن رهبری در پشت تریبون نماز جمعه، برای نشان دادن اقتدار ولایت و رهبری به دنیا بود تا دنیا بداند که جمهوری اسلامی ایران، رهبری و مردم آن هیچ ترسی از آمریکا و دشمنان ندارند.

خطیب جمعه رودبار جنوب با بیان این مطلب که در ایام شهادت حضرت زهرا باید به صورت جدی عزاداری کنیم، خاطرنشان کرد: امام صادق علیه السلام در حدیثی فرمودند؛ نبوت تمام پیامبران زمانی کامل و تایید شد که به شناخت و محبت کامل نسبت به حضرت زهرا (س) رسیدند.

وی با اشاره به این که حضرت علی (ع) فرمودند؛ مالک در روزهای خوف خواب نمی رود، بیان داشت: از این سخن می توان نتیجه گرفت که مالک برای آسایش مردم، از خواب خود می گذشت و یکی از دلایل محبوبیت حاج قاسم سلیمانی، داشتن این ویژگی است.

حجت الاسلام گروهی افزود: ما منزلت این شهید را خوب می شناسیم و تاریخ را مطالعه می کنیم با خواندن تاریخ متوجه می شویم که اگر امثال شهید سلیمانی نبودند ما دچار خیلی از گرفتاري ها و مصائب بودیم.


امام جمعه رودبار جنوب، ادامه داد: زمانی که دین اسلام در خطر است امثال مالک اشتر و شهید سلیمانی خواب نمی روند و ترس از خدا، خواب غفلت را از انسان دور می کند.

وی اضافه کرد: امیرالمومنین در حدیثی می فرمایند؛ در روز رستاخیز نزدیک ترین مردم به خداوند کسی است که بیشتر از دیگران، خداترس باشد.

حجت الاسلام گروهی خاطرنشان کرد: مسئولان بایستی برای اُفت قیمت محصولات کشاورزی خصوصاً خیار سبز  چاره اندیشی کرده و تدبیری بیاندیشند تا مردم بیش از این متضرر نشوند و برای حل مشکل سیل زدگان نیز باید دست به دست داده هر چه زودتر مشکلات آنها حل شود.

پایان پیام/586

منبع: شبستان

کلیدواژه: کانون های فرهنگی هنری مساجد مسجد مسجد رویداد ملی فهما فهما سردار سلیمانی خراسان جنوبي مساجد طرح ملی فهما خطبه های نماز جمعه نماز جمعه نماز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۶۴۲۲۱۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نمایشگاه گروهی عکس «مردم درود»

دریافت 11 MB

به گزارش خبرنگار مهر، نمایشگاه گروهی عکس «مردم درود» آثار جمعی از هنرجویان رشته عکاسی در نگارخانه آتیه نیشابور برپا شد. در این نمایشگاه ۱۹ اثر از ۱۱ عکاس با ابعاد ۶۰ در ۴۰ سانتی متر به روی دیوار نگارخانه آتیه نیشابور رفت و مرتضی امین الرعایایی، مدرس دوره و نمایشگاه گردان این رویداد هنری است.

در نمایشگاه عکس «مردم درود» آثاری از نازنین بیات ترک، سوگند بردبار، زهره پیوندی، مبینا تازیکی، آرزو حاجیان، ناهید زرگرانی، پانیذ زرندی، خاطره شیردل، سمیه عباسی، مهلا قلعه نویی و مهسا مهربانی به نمایش گذاشته شد. مقدمه این نمایشگاه را محسن کابلی، عکاس برجسته کشور نوشته و پوستر نمایشگاه نیز توسط نیکان هاشمیان طراحی شده است.

نمایشگاه «مردم درود» تا روز پنج شنبه ۳۰ فرودین در ساعات ۱۸ تا ۲۲ میزبان علاقمندان است.

تصویربردار: مرتضی امین الرعایایی

کد خبر 6081945

دیگر خبرها

  • نمایشگاه گروهی عکس «مردم درود»
  • وزیر جهاد کشاورزی: برای مشتاقان تولید فرش قرمز پهن می‌کنیم‌
  • نوسان قیمت در محصولات کشاورزی؛ از زمین تا بازار
  • هشدار سطح زرد نیز برای کشاورزی صادر شد/احتمال سرمازدگی محصولات کشاورزی از پنجشنبه تا جمعه
  • کارگاه آموزشی مددکاران ترویجی جنوب آذربایجان غربی در مهاباد
  • قیمت خرید تضمینی محصولات اساسی زراعی ۱۴۰۲-۱۴۰۳ اعلام شد
  • اعلام قیمت خرید تضمینی محصولات اساسی زراعی ۱۴۰۲-۱۴۰۳
  • توصیه‌ فرماندار جیرفت به کشاورزان و عشایر در پی وقوع سیلاب احتمالی
  • واکنش گروهی از مردم ایران به هر بحرانی
  • بیانیه امام جمعه اهل سنت سرسوره در پی حمله قهرمانانه موشکی جمهوری اسلامی به اسرائیل