Web Analytics Made Easy - Statcounter

ماموستا علی سبحانی در خطبه های نماز جمعه این هفته اظهار داشت: تمام نقشه ها و توطئه های دشمنان علیه مسلمانان در راستای برهم زدن اتحاد و وحدت در جوامع اسلامی است.

وی افزود: دشمنان به یقین می دانند تا زمانی که مسلمانان متحد و یکصدا باشند شکست ناپذیر هستند و هیچ قدرت و سلاحی نمی تواند در برابر آنها بایستد لذا دشمنان تمام توان و تلاش خود را برای برهم زدن وحدت مسلمانان بکار بست‌اند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

امام جمعه موقت سروآباد یادآور شد: همانطور که همه ما می دانیم کشورهای اسلامی منطقه چندین سال است که گرفتار فتنه و آشوب دشمنان شده اند و افزایش قتل  و کشتار و فتنه و آشوب در این کشورها ریشه از جهان کفر دارد .

وی تاکید کرد: مسلمانان به یقین بدانند دشمنان تا زمانی که دین و ایمان آنها را نگیرند به توطئه چینی و نقشه های شیطانی علیه آنها ادامه می دهند بنابراین مسلمانان فریب دشمنان را نخورند و احساس نکنند که دشمنان به فکر آرامش و آسایش مسلمانان هستند.

ماموستا سبحانی اضافه کرد: حفظ هوشیاری و اگاهی از نقشه های دشمنان مهمترین نیاز و ضرورت امروز جامعه اسلامی است و مسلمانان بایستی در برابر دشمنان متحد و یکپارچه باشند و به یقین بدانند که وعده خداوند متعال در قرآن کریم که پیروزی نهایی را از آن مسلمانان بیان کرده است، تحقق خواهد یافت.

وی در خاتمه مسلمانان را به کسب تقوای الهی و پیروی از فرامین و دستورات الهی سفارش کرد و گفت: سعادت دنیوی و اخروی فقط برای کسانی است که در راه راست و حق قدم بردارند و دستورات الهی را سرلوحه زندگی خویش قرار دهند.

منبع: جماران

کلیدواژه: قیمت خودرو سیل سیستان و بلوچستان قیمت بنزین بودجه 99 جهان خطبه های نماز جمعه دین قتل مسلمانان قیمت خودرو سیل سیستان و بلوچستان قیمت بنزین بودجه 99 امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۶۴۲۲۳۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

خانواده‌های شهدا پاسداران واقعی ارزش‌های انقلاب اسلامی هستند

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از روابط عمومی پلی، هرمزگان سردار علی اکبر جاویدان در دیدار با خانواده شهید والا مقام حسین زرافشان در بندرعباس، ضمن قرائت فاتحه به روح پاک این شهید گرانقدر، گفت: صبر و بردباری خانواده‌های معظم شهدا برای مردم بسیار با ارزش بوده و عزت و سربلندی امروز کشور مرهون خون پاک فرزندان این عزیزان است.

وی نقش خانواده شهدا را در دستاوردهای انقلاب بسیار مهم دانست و افزود: تربیت جوانان در مسیر انقلاب و ولایت نقشی است که خانواده محترم شهدا در همه عرصه‌ها آن را به خوبی ایفا کرده و ثمره آن تربیت فرزندانی از جنس انقلاب است.

این مقام انتظامی اظهار داشت: صبر و استقامت در راه اسلام یکی از بزرگترین ارزش‌های انسانی است و یاد و نام شهدا آرامش بخش دل‌ها است.

سردار جاویدان تصریح کرد: مردم ایران هیچ وقت از خود گذشتگی خانواده‌های محترم شهدا را فراموش نمی‌کنند چرا که عزت و سربلندی کشور را مدیون خون پاک این شهدا می‌دانند و به واقع این عزیزان میراث داران انقلاب بزرگ اسلامی هستند.

فرمانده انتظامی استان هرمزگان با بیان اینکه پیروی از ولایت فقیه مهمترین پیام شهدا است و اگر پیرو ولایت فقیه باشیم هیچگاه آسیبی به مملکت وارد نخواهد شد، اظهار داشت: حفظ خون شهدا و تداوم راه آنها، دِینی است که بر دوش ما نهاده‌اند و این همان چیزی است که لرزه بر اندام دشمنان و پیروان باطل می‌اندازد.

وی در بخش دیگر سخنان خود با اشاره به اینکه در حال حاضر دشمنان با توطئه‌های مختلف قصد دارند امنیت کشورمان را به مخاطره بیندازند، گفت: مردم بایستی با عمل به فرامین مقام عظمای ولایت و ادامه دادن راه شهدا همچون همیشه نقشه‌های شوم دشمنان را خنثی کنند.

کد خبر 6085300

دیگر خبرها

  • جنگ ترکیبی دشمن با هدف از بین بردن وحدت مسلمین انجام می شود
  • آیت الله هاشمی علیا عنوان کرد؛ لطف الهی به مؤمنان جهت دوری از تعصب جاهلی
  • صحرای طبس تابلویی از عجز قدرت‌های بشری در برابر اراده الهی
  • دشمنان وحدت و تقریب امت اسلامی را هدف گرفته اند
  • مشکلات جهان اسلام در نتیجه عدم توجه به توصیه های علمای جهان اسلام است/ لزوم وحدت و تقریب بین همه ادیان و مذاهب
  • اراده مسلمانان و آزادی‌خواهان جهان برای پیروزی فلسطین و جایگزینی نظامی عادلانه در جهان قطعاً محقق خواهد شد
  • هرگونه کمک برای پیروزی سریعتر محور مقاومت وبازسازی غزه پس از جنگ، یک ضرورت و تکلیف همگانی است
  • هدف صهیونیسم بین الملل ایجاد فاصله میان کشورهای اسلامی است
  • خانواده‌های شهدا پاسداران واقعی ارزش‌های انقلاب اسلامی هستند
  • سپاه پاسداران مظهر اقتدار جهان اسلام