Web Analytics Made Easy - Statcounter

گروه «بولتن دانشمندان اتمی» روز پنجشنبه ساعت نمادین آخرالزمان را ۲۳ و ۵۸ دقیقه و ۲۰ ثانیه اعلام کردند. به این ترتیب از نظر دانشمندان دانشگاه شیکاگو تنها ۱۰۰ ثانیه به نیمه شب که نماد آخرالزمان محسوب می شود باقی مانده است.

ساعت آخرالزمان آخرین بار در سال ۲۰۱۸ میلادی ساعت ۲۳ و ۵۸ دقیقه را نشان می داد اما کارشناسان مستقر در دانشگاه شیکاگو در آمریکا اکنون بر این باور هستند که بشر ۲۰ ثانیه به آخرالزمان نزدیک تر شده و از همیشه به آخرالزمان نزدیک تر است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

گروه «بولتن دانشمندان اتمی» اولین بار در سال ۱۹۴۷ میلادی برای هشدار در مورد احتمال وقوع جنگ اتمی ساعت آخرالزمان را اعلام کردند.

اعضای این گروه اکنون علاوه بر احتمال وقوع جنگ اتمی سایر تهدیدها از جمله افزایش ملی گرایی، تروریسم، گرمایش زمین و احتمال بروز بیماری های واگیردار را در نظر می گیرند.

دو عامل موثر بر تصمیم محققان دانشگاه شیکاگو برای اعلام فاصله ۱۰۰ ثانیه ای بشر با آخرالزمان، تکثیر سلاح های اتمی و تغییرات آب و هوایی بوده است.

ساعت نمادین آخرالزمان در سال ۱۹۴۷ هفت دقیقه با نیمه شب فاصله داشت. فاصله بشر با آخرالزمان در سال ۱۹۵۳ میلادی به دنبال آزمایش بمب های هیدروژنی به دو دقیقه رسید.

بیشترین فاصله بشر با آخرالزمان در سال ۱۹۹۱ میلادی و در آستانه فروپاشی اتحاد جماهیر شوروی به ثبت رسید. از نظر دانشمندان بشر در آن سال ۱۷ دقیقه با آخرالزمان فاصله داشت.

منبع: یورونیوز

      

منبع: اکوفارس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ecofars.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «اکوفارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۶۴۲۲۹۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اینتر و تکرار سریع‌ترین قهرمانی تاریخ سری آ برای دومین بار

اینتر در سال 2007 نیز در فاصله 5 هفته تا پایان سری آ قهرمان شده بود

طرفداری | هنوز هیچ تیمی نتوانسته در فاصله 6 هفته تا پایان سری آ قهرمانی را جشن بگیرد.

اینتر با برتری 2-1 مقابل میلان قهرمان سری آ در فصل 2023/24 شد. به گزارش اوپتا، نراتزوری در فاصله 5 هفته تا پایان سری آ قهرمانی خود را مسجل کرد. تاکنون هیچ تیمی در این رقابتها نتوانسته زودتر از این قهرمانی را جشن بگیرد. اینتر یک بار دیگر در فصل 2006/07 نیز در فاصله 5 هفته تا پایان لیگ ایتالیا قهرمانی خود را قطعی کرده بود و بنابراین تنها تیمی شد که دو بار این کار را انجام می دهد. ناپولی، یوونتوس، فیورنتینا و تورینو نیز دیگر تیم هایی هستند که در فاصله 5 هفته به پایان این رقابت ها فاتح اسکودتو شده اند. 

تورینو در سال 1948، فیورنتینا در سال 1956، یوونتوس در سال 2019 ، ناپولی در سال 2023 و اینتر در سال های 2007 و 2024 سریع ترین قهرمانی های سری آ را به دست آورده اند

 

از دست ندهید ????????????????????????

باخت دیوید تیلور، دردسر تازه برای حسن یزدانی تصاویر سه‌بعدی علیه ژاوی: توپ یامال گل نشده بود! باورنکردنی؛ لالیگا تکنولوژی خط دروازه ندارد کامنت تمسخرآمیز وینیسیوس؛ فکر کردی بلینگامی؟

دیگر خبرها

  • ناسا به کشف حیات بیگانه یک گام نزدیک‌تر شد
  • ادعای گروسی درباره فاصله ایران تا دستیابی به یک بمب اتمی | حمله به تاسیسات هسته‌ای امری، مطلقا، ممنوع است
  • گروسی: ایران با داشتن اورانیوم غنی‌شده چند هفته با ساخت بمب اتم فاصله دارد نه چند ماه
  • گروسی : ایران چند هفته با در اختیار داشتن اورانیوم غنی شده کافی برای ساختن بمب اتم فاصله دارد نه چند ماه
  • ایران با ساخت بمب اتم "چند هفته، نه چند ماه" فاصله دارد
  • گروسی: ایران چند هفته با در اختیار داشتن اورانیوم غنی‌شده کافی برای ساختن بمب اتم فاصله دارد
  • لیگ NBA| یک دقیقه سرنوشت‌ساز دیدار دنور و لیکرز + عکس
  • دومین اسکودتو سریع اینتر با فتح دربی: نراتزوری ۲ستاره شد
  • اینتر و تکرار سریع‌ترین قهرمانی تاریخ سری آ برای دومین بار
  • (ویدئو) لحظه اصابت یک موشک به غزه از فاصله نزدیک