Web Analytics Made Easy - Statcounter

خطیب جمعه بستک گفت: شورای نگهبان کسانی که در مسؤولیت خود اختلاس داشته و یا مشکلات مالی برای کشور بوجود آورده‌اند را با قدرت رد صلاحیت کند.

به گزارش خبرگزاری فارس از بستک، شیخ محمد علی امینی ظهر امروز در خطبه‌های نماز جمعه اهل‌سنت این شهر اظهار کرد: شورای نگهبان بایستی شرایطی فراهم کند که همه جناح‌ها و گروهها در این انتخابات حضور داشته باشند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: این اقدام هم به مشارکت بیشتر در انتخابات می‌انجامد و هم سبب خیر و صلاح جامعه خواهد بود.

خطیب جمعه اهل سنت بستک خاطرنشان کرد: شورای نگهبان کسانی که در مسؤولیت خود اختلاس داشته و یا مشکلات مالی برای کشور بوجود آورده‌اند را با قدرت رد صلاحیت کند.

شیخ امینی ادامه داد: بسیاری از مشکلات امروز اقتصادی کشور به خاطر وجود برخی افراد ناسالم در مسؤولیت‌ها است و شورای نگهبان نباید در مقابل چنین افرادی که منافع و منابع مردم را مورد دست‌اندازی قرار داده‌اند، کوتاه بیاید.

وی از تریبون‌های نماز جمعه نیز خواست تا در تبیین شاخص‌های انتخاب مردم فعالانه‌تر عمل کنند.

انتهای پیام/3264

 

منبع: فارس

کلیدواژه: شیخ امینی انتخابات شرق هرمزگان بندرعباس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۶۴۲۳۱۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تایید طرح استفساریه قانون بیمه‌های اجتماعی کارگران درشورای نگهبان

به گزارش خبرگزاری مهر، «هادی طحان نظیف» سخنگوی شورای نگهبان در صفحه شخصی خود در فضای مجازی نوشت: طرح «استفساریه ماده (۵) قانون بیمه‌های اجتماعی کارگران ساختمانی» در جلسه شورای نگهبان مطرح و مغایر با موازین شرع و قانون اساسی شناخته نشد.

کد خبر 6086430 نفیسه عبدالهی

دیگر خبرها

  • (ویدئو) جنجال تمرین مختلط ورزش رزمی در لواسان
  • توسعه بدون وحدت بین مسئولان و مردم امکان‌پذیر نیست
  • تایید طرح استفساریه قانون بیمه‌های اجتماعی کارگران درشورای نگهبان
  • واکاوی اصل ۲۲ قانون اساسی در سلسله جلسات شرح مبسوط قانون اساسی
  • رئیس شورای سیاستگذاری ائمه جمعه کشور : گلستان باید الگوی برجسته وحدت معرفی شود
  • دفاع تمام قد حامی لایحه عفاف و حجاب از بازگشت گشت ارشاد به خیابان ها /نیروی انتظامی پیش‌دستی کرد /با قدرت جلوی کشف حجاب را بگیرید
  • آغاز مزایده رسمی استقلال و پرسپولیس
  • هوای ۵ شهر خوزستان «ناسالم» اعلام شد
  • حمایت ائمه جمعه و شورای فرهنگی اهل سنت گلستان از اقدام فراجا برای اجرای طرح نور
  • تأیید نهایی حدود ۱۱ هزار متقاضی خوزستانی در طرح جوانی جمعیت