Web Analytics Made Easy - Statcounter

اسماعیل خلیل زاده در یک مصاحبه تلویزیونی اظهار داشت: در جلسه‌ای که روز گذشته در مقر AFC‌داشتیم قرار شد بازی پلی‌آف را در دبی برگزار کنیم. جناب علی نژاد تلاش کردند که این بازی عقب بیفتد اما متاسفانه این اتفاق نیفتاد. به همین خاطر دوستان در هیات مدیره باشگاه استقلال به دنبال این بودند که تیم را سریعا به دبی اعزام کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

ساعت 12 شب ویزاها صادر شد اما پرواز چارتر ما مجوز نگرفت، به این ترتیب اعضای تیم تا صبح در هتل فرودگاه امام ماندند و من هم ساعت 4 صبح امروز رسیدم و تیم را ساعت 11 سوار هواپیما کردیم و به دبی فرستادیم.

به گزارش تابناک ورزشی، خلیل زاده سرپرست موقت استقلال در توضیح عدم صدور مجوز برای پرواز چارتر استقلال گفت: فرودگاه دبی اجازه این پرواز را صادر کرد اما ابوظبی جلوی آن را گرفت و این مساله ما را اذیت کرد. همه ما مخالف انجام بازی بودیم اما اتفاقی که برای هر 4تیم ایرانی افتاد، اتفاق بزرگی را برای کشور رقم زد. گذشته از این که بازیکنان باید به سرعت و با خستگی وارد مسابقات شوند، ما مساله ناامن بودن کشور را رد کردیم و از جریمه آن دور شدیم. این مساله پذیرفته شد و پذیرفتند که این مصوبه قابل قبول نبوده، همه ما به همراه جناب علی نژاد حتی تا پیش از برگزاری جلسه مخالف انجام بازی بودیم.

سرپرست باشگاه استقلال در مورد اینکه اگر در بازی فردا استقلال با برد از زمین خارج شود، چه برنامه‌ای برای بازی با الریان دارند، عنوان کرد: طبق هماهنگی‌های برنامه ریزی شده، بازیکنان بلافاصله با یک پرواز از دبی به ایران بر می‌گردد و از ایران هم با یک پرواز به قطر می‌روند تا خستگی نداشته باشند و بتوانند به راحتی در مسابقه با تیم قطری شرکت کنند.

خلیل زاده اضافه کرد:‌امیدوارم امروز بچه‌ها بتوانند استراحت خوبی را داشته باشند و یک جلسه هم تمرین کنند و شاهد یک بازی خوب مقابل الکویت باشیم. با توجه به آمادگی که بازیکنان ما دارند هواداران نگران تیم کویتی نباشند، می‌توانم بگویم فردا شاهد برد خوبی خواهند بود.

 

منبع: تابناک

کلیدواژه: عبدالحسین مجدمی اکبر طبری اجلاس داووس علی دیواندری حسن دیاب کروناویروس سی و هشتمین جشنواره فیلم فجر لیگ قهرمانان آسیا احمد حمزه خلیل زاده تابناک ورزشی استقلال لیگ قهرمانان آسیا سلب میزبانی عبدالحسین مجدمی اکبر طبری اجلاس داووس علی دیواندری حسن دیاب کروناویروس سی و هشتمین جشنواره فیلم فجر لیگ قهرمانان آسیا احمد حمزه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tabnak.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تابناک» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۶۴۲۳۲۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بازگشت پرواز‌های فرودگاه اصفهان به حالت عادی

به گزارش خبرگزاری صداوسیما، مرکز اصفهان؛ مدیرکل فرودگاه بین المللی شهید بهشتی اصفهان گفت: شرکت فرودگاه‌ها و ناوبری هوایی ایران اعلام کرد تمامی پرواز‌های کشور و اصفهان به حالت عادی بازگشت.
ابوذر ضیایی افزود: فعالیت پرواز‌ها در این فرودگاه بین المللی به حالت عادی بازگشته، اما با توجه به تاخیر چندساعته در برخی پروازها، از مسافران خواسته شده قبل از عزیمت به فرودگاه، ساعت پرواز‌ها را بررسی کنند.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • آینده مبهم قهرمان رئال در اتحاد
  • انتظار ۳۰ ساعته تیم ملی‌جودو‌ هم‌ جواب نداد!
  • تصاویری از فرودگاه اصفهان و رفع محدودیت‌‎های پرواز
  • بازگشت پرواز‌های فرودگاه اصفهان به حالت عادی
  • محدودیت پرواز فرودگاه مهرآباد و امام لغو شد
  • کاپیتان خوزستانی‌ها مرد بازی‌های خاص!
  • کامبک رویایی استقلال خوزستان برابر گل‌گهر
  • بازیکنان استقلال در بازی فردا به‌طور کامل از سرمربی‌شان محروم‌ند؟
  • پست جدید ستاره استقلال را به پرواز درآورد
  • پست جدید ستاره استقلال را به پرواز درآورد (عکس)