Web Analytics Made Easy - Statcounter

سرمربی تیم فوتبال منچستریونایتد می‌گوید این باشگاه در فرصت باقی‌مانده نقل‌وانتقالات زمستانی روی جذب یک یا دو بازیکن کار می‌کند. ۰۴ بهمن ۱۳۹۸ - ۱۵:۲۹ ورزشی فوتبال جهان نظرات - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم، اولگنار سولسشایر که شاگردانش پس از دو شکست متوالی مقابل تیم‌های لیورپول و برنلی در رقابت‌های لیگ برتر انگلیس، یکشنبه شب در دور چهارم جام حذفی انگلیس میهمان ترانمیر دسته چهارمی هستند، گفت: برای ما فرقی نمی‌کند که حریف‌مان چه کسی است، برای همین باید تمرکز کنیم و بازی مدنظرمان را انجام دهیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

دو باخت موالی اتفاق خوبی نیست اما می‌توانیم دوباره به راه‌مان ادامه دهیم. باید در بازی بعدی‌مان با ذهنیت درستی به میدان برویم و به آینده نگاه کنیم.

سرمربی نروژی شیاطین سرخ درباره انتقاداتی که به وی و تیم تحت‌هدایتش می‌شود، یادآور شد: ما نمی‌توانیم واکنشی به انتقاداتی که می‌شود، داشته باشیم. به هر حال همیشه انتقاد هست و ما باید با استفاده از آنها ذهنیت خود را قوی‌تر کنیم. من، باشگاه و کادرفنی به لحاظ روانی خیلی قوی هستیم و به چیزی که باور داریم، تأکید داریم. من به کاری که داریم می‌کنیم، ایمان دارم. تمامی مکالماتی هم که بین من و مدیران باشگاه انجام شده، مثبت بوده است. یورگن کلوپ چهار سال طول کشید تا لیورپول را بسازد. امیدوارم هواداران و منتقدان هم ببینند کاری که ما می‌کنیم، درست است.

وی درباره بازسازی ترکیب منچستریونایتد و فعالیت این باشگاه در نقل‌وانتقالات زمستانی اظهار داشت: اگر لازم باشد خانه‌ای را خراب کنید، نباید اول از سقف شروع به خراب کردن کنید، چون ما روزهای بارانی داشته‌ایم که آرزو می‌کردیم ای کاش سقف‌ خانه‌مان سرجایش بود اما به هر حال نمی‌توانیم پنهان شویم. ما همچنان روی جذب یک یا دو بازیکن در حال کار کردن هستیم، بنابراین باید ببینیم که آیا باشگاه می‌تواند انتقال‌‌شان را عملی کند یا خیر.

منچستریونایتد پروژه جذب کاوانی را از سرگرفت

سولسشایر در پایان درباره وضعیت مهاجم گلزن تیمش اظهار داشت: در حال حاضر رشفورد تحت یکسری درمان است. مارکوس هوادار واقعی منچستریونایتد است و می‌خواهد به ما کمک کند.

انتهای پیام/

R1015161/P/S3,1410/CT10 واژه های کاربردی مرتبط اولگنار سولسشایر منچستریونایتد

منبع: تسنیم

کلیدواژه: اولگنار سولسشایر منچستریونایتد اولگنار سولسشایر منچستریونایتد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۶۴۲۳۳۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مذاکرات مثبت لیورپول با فاینورد برای جانشینی اشلوت با کلوپ

باشگاه لیورپول نظر خود را معطوف به استخدام سرمربی فاینورد کرده است. - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم، باشگاه لیورپول که به دنبال یافتن جایگزینی مناسب برای یورگن کلوپ - کسی که پس از 9 سال در پایان فصل جاری از سرمربیگری این تیم کناره‌گیری خواهد کرد - است، حالا ظاهراً نظرش را معطوف به استخدام سرمربی فعلی فاینورد کرده است.

فابریتزیو رومانو خبرنگار سرشناس ایتالیایی و کارشناس نقل‌وانتقالات فوتبال اروپا خبر داد؛ صحبت‌های اولیه بین آرنه اشلوت و لیورپول خیلی مثبت بوده و این در حالی است که این مربی هلندی به شدت به دنبال حضور روی نیمکت سرخپوشان مرسی‌ساید است. قرارداد فعلی اشلوت 45 ساله با فاینورد تا پایان ماه ژوئن 2026 اعتبار دارد و بند فسخی هم در قرارداد او موجود نیست.

طبق گزارش رومانو؛ دو باشگاه در حال حاضر مذاکرات سازنده‌ای با هم دارند که بتوانند بر سر رقم خاصی برای غرامت فسخ قرارداد این مربی هلندی به توافق برسند. مدیران باشگاه لیورپول در عین حال مذاکرات خود با اشلوت را هم بر سر جزئیات قرارداد پیش می‌برند.

جام حذفی هلند| قهرمانی فاینورد در آتش و دود + عکس

اشلوت که بین سال‌های 2019 تا 2020 هدایت AZ آلکمار هلند را بر عهده داشت، در سال 2021 سرمربی فاینورد شد - تیمی که علیرضا جهانبخش را در ترکیبش دارد - و این تیم را فصل گذشته به قهرمانی در اردویژه هلند رساند و چند روز پیش هم فاتح رقابت‌های جام حذفی هلند شدند.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • آرنه اسلوت: دوست دارم سرمربی جدید لیورپول شوم؛ منتظر توافق دو باشگاه هستم
  • آنالیز یک تغییر: کلوپ دوم یا برندان راجرزی دیگر
  • کاپیتان لیورپول پشت جانشین کلوپ درآمد
  • این بدترین هدیه‌ای بود که می‌شد به یورگن کلوپ داد!
  • کلوپ: از هواداران لیورپول عذرخواهی می‌کنم
  • کلوپ: فقط می‌توانم از هواداران لیورپول عذرخواهی کنم
  • آقای کلوپ لیگ را در گودیسون پارک از دست دادی!
  • خنده های یورگن کلوپ پس از گل دوم اورتون به لیورپول / فیلم
  • پیشنهاد لیورپول برای آرنه اسلوت توسط فاینورد رد شد
  • مذاکرات مثبت لیورپول با فاینورد برای جانشینی اشلوت با کلوپ