Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-23@11:48:56 GMT

اصلاح‌طلبان فارس: نامزدی در انتخابات نداریم

تاریخ انتشار: ۴ بهمن ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۶۶۴۲۳۷۷

اصلاح‌طلبان فارس: نامزدی در انتخابات نداریم

در این بیانیه که نسخه‌ای از آن روز جمعه در اختیار ایرنا قرار گرفت، آمده است: انتخابات، نماد مردم سالاری،  ابزار مشارکت مردم در سرنوشت سیاسی و یکی از ظرفیت‌های مهم قانون اساسی و ضامن مشروعیت و حافظ نظام جمهوری اسلامی ایران است. 

شورای اصلاح‌طلبان فارس افزوده است: در حالی که کشور از ابعاد مختلف مورد تهاجم و تعرض کشورهای سلطه‌گر قرار گرفته و  تحریم‌های ظالمانه اقتصادی، بدترین شرایط اقتصادی و معیشتی را برای مردم نجیب ایران رقم زده است؛ انتظار می‌رفت در آستانه گام دوم انقلاب، انتخابات مجلس با شور و شوق، مشارکت گسترده مردم و حضور دیدگاه‌ها و سلایق مختلف برگزار شود و با نمایش همبستگی، اتحاد و اعتماد ملی، دشمنان این آب وخاک را به تکریم  مردم ایران وادارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


این بیانیه می‌افزاید: در این راستا اصلاح طلبان بعنوان بخشی از فرزندان این مرز و بوم که دل در گرو پیشرفت و عزت کشور داشته و خود را برای نمایندگی مجلس شایسته می‌دانستند، گام در میدان انتخابات و عرصه رقابت گذاشتند تا مردم با گزینش خود تصمیم نهایی را اتخاذ کنند.
اصلاح طلبان فارس اعلام کردند: با توجه به اینکه تاکنون تقریبا هیچ کاندیدای شناخته شده‌ای از احزاب اصلاح طلب و واجد شرایط از پیش اعلام شده توسط این شورا در صحنه رقابت‌ها باقی نمانده است، عملا توفیق معرفی لیست انتخاباتی در حوزه‌های انتخاباتی استان فارس را نخواهیم داشت.
شورای اصلاح طلبان استان فارس متشکل از 26 حزب و انجمن افزوده است: از شورای نگهبان قانون اساسی نیز به طور قاطع می‌خواهیم با رعایت ملاک‌های قانونی و از طریق مجاری رسمی با بررسی شکایت‌ها به تعیین صلاحیت‌ها اقدام نماید که هم حق الناس را پاس بدارد و هم اصل بی طرفی در انتخابات را رعایت کرده باشد.

بنا بر اعلام حسن جوکار  رییس دفتر هیات نظارت و بازرسی انتخابات شورای نگهبان در فارس، در زمان ثبت نام برای انتخابات مجلس شورای اسلامی ٩٢۴ نفر از فارس اقدام به ثبت نام کرد که از این تعداد٢۶٨ نفر تأیید صلاحیت شده، ٢۵۶ نفر رد صلاحیت شدند و ٣٠۴ نفر هم هنوز احراز صلاحیت آنان صورت نپذیرفته است. 
وی با اشاره به رد صلاحیت ٢۵ نفر توسط هیات اجرایی بیان کرد: ٧١ نفر در استان فارس از شرکت در انتخابات  انصراف داده اند. 
انتخابات یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی دوم اسفندماه همزمان با انتخابات میان‌دوره‌ای مجلس خبرگان رهبری در پنج استان کشور از جمله فارس برگزار می‌شود.

برچسب‌ها انتخابات مجلس شورای اسلامی شیراز شوراى عالى سياست گذارى جبهه اصلاح طلبان فارس پروندهٔ خبری چالش بر سر نظارت

منبع: ایرنا

کلیدواژه: انتخابات مجلس شورای اسلامی شیراز فارس انتخابات مجلس شورای اسلامی شیراز فارس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۶۴۲۳۷۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

البرز آماده مرحله دوم انتخابات مجلس شورای اسلامی می‌شود

 به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، مرکز البرز،‌ دو نامزد انتخابات مجلس شورای اسلامی استان البرز به دور دوم رفتند تا برای کسب کرسی مجلس با یکدیگر رقابت کنند.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • تأثیرگذاری فراکسیون اقلیت خیلی سخت است
  • نسخه جدید گروهک نهضت آزادی برای اصلاح طلبان
  • استارت انتخاباتی حجاریان!
  • اظهارات علیرضابیگی درباره فساد چای دبش، خودرو‌های شاسی بلند، اعتراضات سال ۱۴۰۱ و ...
  • اظهارات جنجالی علیرضابیگی درباره فساد چای دبش، خودروهای شاسی بلند، اعتراضات سال 1401 و ...
  • واگذاری سهام باشگاه استقلال به هلدینگ خلیج‌فارس غیرقانونی است
  • حضور پُر شور در دور دوم انتخابات سبب تشکیل «مجلس کارآمد» می‌شود
  • پس از تنبیه رژیم صهیونیستی حالا وقت احیای برجام است! / اصلاح‌طلبان برای دور دوم انتخابات چه برنامه‌ای دارند؟
  • البرز آماده مرحله دوم انتخابات مجلس شورای اسلامی می‌شود
  • فرصت رایگان تبلیغات نامزد های انتخابات