Web Analytics Made Easy - Statcounter

بارکیندو گفت: صحبت در مورد احتمال تمدید توافق کاهش تولید تا پایان سال 2020 هنوز زود است.

به گزارش گروه اقتصاد بین الملل خبرگزاری دانشجو و به نقل از رویترز، محمد بارکیندو، دبیرکل اوپک گفت: صحبت در مورد احتمال تمدید توافق کاهش تولید تا پایان سال 2020 هنوز زود است.

به گزارش فارس، اوپک از سال 2017 میزان تولید خود را برای ایجاد توازن عرضه و تقاضا در بازار و تقویت قیمت نفت کاهش داد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

کشورهای عضو اوپک و کشورهای تولید کننده غیر اوپکی این توافق را چند بار تمدید کردند.

آخرین بار میزان این کاهش تولید 500 هزار بشکه دیگر افزایش یافت و کشورهای عضو این سازمان  در مجموع باید تا پایان ماه مارس روزانه 1.7 بشکه نفت از تولید خود را کاهش دهند.

ایران از ابتدا به علت تحریم‌ها از این کاهش تولید معاف بود.

با این حال، وزیر انرژی عربستان گفته  که تمامی گزینه‌ها، از جمله گزینه کاهش تولید بیشتر، در نشست اوپک پلاس در ماه مارس باز است.

منبع: خبرگزاری دانشجو

کلیدواژه: اوپک قیمت نفت کاهش تولید نفت توافق

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت snn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری دانشجو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۶۴۲۴۸۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

قرارداد ژاوی با بارسلونا تمدید شد

خوان لاپورتا مدیر باشگاه بارسلونا  در نشست خبری امروز خود گفت: ژاوی از تصمیم خود مبنی بر ترک باشگاه در پایان فصل جاری منصرف شده و یک سال دیگر نیز سرمربی بارسلونا خواهد بود.

او ادامه داد: ما سعی می‌کنیم به فرمول یک برابر یک برسیم (یک خرید در ازای یک فروش). لالیگا به ما به خاطر تلاش‌هایی که برای کاهش صورت‌حساب دستمزد انجام داده‌ایم، تبریک گفته است. در پایان فصل ما تلاش می‌کنیم، برخی از پروژه‌های اقتصادی را که روند خوبی داشته‌اند، نهایی کنیم. در نهایت با همکاری تیم مدیریت ورزشی، بهترین تصمیم‌ها را برای تابستان خواهیم گرفت و تیم خوبی را در اختیار ژاوی قرار خواهیم داد.

لاپورتا در خصوص اینکه گفته بود فصل بدون جام تبعاتی برای کادر فنی خواهد داشت ولی حالا به ژاوی اعتماد کرده است، گفت: ما فکر می‌کنیم که در این فصل علی‌رغم عدم دستیابی به اهداف، چیز‌های مثبتی در تیم دیده شد. پروژه نیاز به ثبات دارد و شاهد ظهور جوانان در تیم اصلی بودیم. من می‌بینم که اشتیاق و اعتماد به نفس تیم دست نخورده است.

پس از شکست سنگین بارسلونا برابر ویارئال با نتیجه ۵ بر ۳، ژاوی اعلام کرده بود که در پایان فصل جاری جمع آبی و اناری پوشان را ترک می‌کند و هیچ اتفاقی تصمیم او را تغییر نخواهد داد.

با وجود تمدید قرارداد ژاوی و دکو دستیارش هواداران آبی و اناری ها انتظار دارند این تیم ناکامی هایش در فصل جاری را در فصل آینده با قهرمانی جبران کند.

باشگاه خبرنگاران جوان ورزشی فوتبال و فوتسال

دیگر خبرها

  • حضور ژاوی در بارسا یک فصل دیگر هم ادامه دارد
  • قرارداد ژاوی با بارسلونا تمدید شد
  • جهاد اسلامی: برپایی دولت فلسطینی بر اساس توافق اسلو یک فریب بزرگ است
  • درویش:پرسپولیس خانه علی دایی است اما اوسمار اولویت است/هنوز درباره ادامه همکاری با من صحبت نکردند+فیلم
  • واکنش اوسمار به تمدید قرارداد پرسپولیس
  • خبر بد برای درویش؛ توافق بازیکنان پرسپولیس در مکانی غیرمنتظره!
  • توافق خطرناک چند بازیکن پرسپولیس در رختکن!
  • توافق مالی در رختکن پرسپولیس برای نحوه تمدید قرارداد
  • واکنش «اوسمار» به تمدید قرارداد با پرسپولیس
  • خوشبینی اوسمار به تمدید قرارداد با پرسپولیس