Web Analytics Made Easy - Statcounter

شرکت پالایش نفت بندرعباس در راستای امداد رسانی و تامین بخشی از نیازهای آسیب دیدگان از سیل در مناطق شرقی هرمزگان کمکهای غیرنقدی خود را با هماهنگی هلال احمر هرمزگان به مناطق سیل‌زده ارسال کرد.

به گزارش خبرگزاری فارس از بندرعباس، محموله کمک‌های ارسالی شرکت پالایش نفت بندرعباس به مناطق سیل زده شامل زیر انداز، پتو، و همچنین انواع مواد غذایی از جمله انواع کنسرو و آب معدنی است که در قالب 5 کامیون به مناطق سیل زده در جاسک و بشاگرد ارسال شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مدیرعامل شرکت پالایش نفت بندرعباس ارزش محموله ارسالی این شرکت را 2 میلیارد ریال اعلام کرد و گفت: با توجه به حوادث و خسارت‌هایی که بر اثر جاری شده سیل در برخی مناطق هرمزگان و سیستان و بلوچستان رخ داد و با توجه به شرایط سخت بوجود آمده برای جمعی از هموطنان بویژه در روستاهای این مناطق، بر اساس تصویب هیئت مدیره این شرکت مبنی بر امداد رسانی به هموطنان آسیب دیده و رفع نیازهای اولیه، این شرکت اقدام به تهیه اقلام مورد نیاز به ارزش 2 میلیارد ریال کرد.

 نامور افزود: در کنار فعالیت های عملیاتی و تولیدی شرکت پالایش نفت بندرعباس ایفای نقش محوری در توسعه اجتماعی و پای‌بند بودن به مسؤولیت‌های اجتماعی از مهمترین ماموریت‌های این شرکت است.

کارکنان شرکت پالایش نفت بندرعباس نیز در حرکتی خودجوش از طریق انجمن های خیریه و مرکز خیریه حضرت فاطمه (س) در شهرک مروارید اقدام به جمع آوری کمک‌های نقدی و غیر نقدی برای ارسال به هم استانی‌های سیل زده در شهرستان‌های جاسک و بشاگرد کرده‌اند.

انتهای پیام/3264

منبع: فارس

کلیدواژه: پالایش نفت بندرعباس هرمزگان مناطق سیل زده

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۶۴۲۶۵۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مراسم رژه گرامی داشت سالروز ارتش در بندرعباس

بمناسبت ۲۹ فروردین روز ارتش جمهوری اسلامی ایران، مراسم رژه یگان‌های نیروی دریایی، هوایی و پدافند ارتش در بلوار ساحلی بندرعباس برگزار شد.

جانشین قرارگاه مقدم ناوگان جنوب نداجا گفت: در این مراسم افراد و یگان‌های منتخب دیگر نیرو‌های مسلح مستقر در هرمزگان از جمله بسیج و سپاه امام سجاد (ع) هرمزگان نیز رژه  رفتند.

امیر دریادار دوم جلیل مقدم افزود: تیپ تفنگداران نیروی دریایی ارتش هم تا دقایقی دیگر پیشاپیش دیگر یگان‌ها رژه را آغاز  کرد.

وی گفت: پس از آن گروهان‌هایی از سه نیروی دیگر ارتش و در ترکیب بعد یگان‌های منتخب نیروی دریایی و پدافند سپاه و نیروی انتظامی در مراسم رژه شرکت کردند.

نیرو و پدافند هوایی نیز در رژه یگان ها، شماری از موشک ها، رادار‌ها و خودرو‌های نظامی را از مقابل جایگاه عبور داد.

در پایان نیز یگان‌های محمول نیروی دریایی ارتش برخی از ادوات و تجهیزات مدرن دفاع دریایی را به نمایش گذاشتند.

باشگاه خبرنگاران جوان هرمزگان بندرعباس

دیگر خبرها

  • مراسم رژه گرامی داشت سالروز ارتش در بندرعباس
  • اجرای طرح کیفیت بخشی محصولات سنگین، اولویت پالایشگاه بندرعباس است
  • لاوان با ۱۲۱ میلی‌متر؛ بیشترین میزان بارش باران در هرمزگان
  • لحظه سقوط درخت روی خودرو + تصاویر | سقف پژو پارس له شد
  • رفع قطعی برق در بستک و جزیره هرمز
  • برق مناطقی از هرمزگان وصل شد
  • اتصال ۸ روستای هرمزگان به شبکه ملی اطلاعات
  • قطعی برق در برخی محلات بندرعباس
  • بارش باران در هرمزگان
  • طرح محله‌های قرآنی در ۸ محله بندرعباس برگزار شد