Web Analytics Made Easy - Statcounter

رئیس دومای دولتی فدراسیون روسیه، روز دوشنبه 7 بهمن 1398 در راس هیات بلند پایه پارلمانی و دولتی به تهران سفر می کند.

به گزارش گروه بین الملل خبرگزاری برنا، «ویچسلاو والودین»، رئیس دومای دولتی فدراسیون روسیه، روز دوشنبه 7 بهمن 1398 در راس هیات بلند پایه پارلمانی و دولتی به تهران سفر می کند.

والودین در این سفر کاری ضمن دیدار با علی لاریجانی، رئیس مجلس شورای اسلامی، در دومین نشست کمیته همکاری های پارلمانی جمهوری اسلامی ایران و فدراسیون روسیه شرکت خواهد کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

لازم به ذکر است اولین نشست «کمیته همکاری های پارلمانی» جمهوری اسلامی ایران و فدراسیون روسیه که به ابتکار روسای مجلس دو کشور و با هدف توسعه هرچه بیشتر روابط پارلمانی و نظارت و حمایت هرچه بیشتر مجالس دو کشور از توسعه روابط دوجانبه تشکیل شده است، در تاریخ 15 شهریورماه 1397 در شهر ولگوگراد روسیه و به ریاست روسای مجالس دو کشور برگزار شد.

 

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: جمهوری اسلامی ایران رئیس مجلس شورای اسلامی روسیه علی لاریجانی برنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۶۴۲۹۱۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

امیرعبداللهیان با رئیس جمهور ترکمنستان دیدار و گفت‌وگو کرد

به گزارش گروه سیاست و جهان خبرگزاری علم و فناوری آنا، حسین امیرعبداللهیان، وزیر امور خارجه جمهوری اسلامی ایران که به ترکمنستان سفر کرده است، با سردار بردی محمدف رییس جمهور این کشور دیدار و گفت‌وگو کرد.

وزیر امور خارجه کشورمان در این دیدار با تأکید بر اهمیت و اولویت توسعه روابط با همسایگان بویژه ترکمنستان در سیاست خارجی جمهوری اسلامی ایران با ارزیابی مثبت از روند رو به رشد روابط دوجانبه به اقدامات صورت گرفته از سوی مراجع ذی‌ربط ایرانی برای اجرای توافقات صورت گرفته بین دو کشور از جمله در حوزه‌های اقتصادی تأکید کرد.

رئیس دستگاه دیپلماسی کشورمان، با اشاره به برگزاری نشست کمیسیون مشترک اقتصادی، کمیسیون همکاری‌های کنسولی و مرزی و توافقات صورت گرفته برای توسعه همکاری‌های اقتصادی دو کشور در زمینه گاز، برق، مدیریت آب، حمل و نقل و ترانزیت، اجرای طرح‌های زیربنایی و افزایش مبادلات بازرگانی، توسعه همکاری‌های دو کشور در موضوعات منطقه‌ای و بین المللی را مورد تأکید قرار داد.

رئیس جمهور ترکمنستان نیز در این ملاقات با اظهار رضایت از سطح عالی تعاملات دوستانه و برادرانه دو کشور از این همکاری‌ها به عنوان نمادی از روابط دوستانه در منطقه یاد کرد.

بردی محمدف با اشاره به تجارب مثبت اجرای طرح‌های زیربنایی توسط شرکت‌های ایرانی در ترکمنستان از شرکت‌های ایرانی برای فعالیت بیشتر در کشورش اعلام آمادگی کرد. 

در این دیدار همچنین در خصوص برخی مسائل منطقه‌ای از جمله مبارزه با تروریسم، برقراری صلح و ثبات در افغانستان و همچنین دریای خزر تبادل نظر شد.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • امیرعبداللهیان با رئیس جمهور ترکمنستان دیدار و گفت‌وگو کرد
  • رئیس جمهور شنبه نمایشگاه قرآن می‌آید
  • موضع گیری جدید پوتین درباره جنگ با ناتو
  • پوتین: ادعای جنگ روسیه با ناتو مزخرف است
  • روسیه: نقش غرب در حادثه تروریستی مسکو مشخص شود
  • وزیر تجارت خارجی کره شمالی وارد مسکو شد
  • اردوی مشترک تیم ملی بوکس ایران و روسیه در تهران
  • اگر ترامپ و قهرمانان‌اش بر جهان حکمرانی کنند...
  • تاکید کرملین بر ادامه برنامه توسعه روسیه با وجود جنگ
  • سامانه نظارت بر قراردادها و دعاوی دولتی راه‌اندازی می‌شود/ بخشی از مشکلات اقتصادی بدلیل فاصله گرفتن از قانون اساسی است