Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فرارو»
2024-04-25@03:38:34 GMT

دادستان ایرانشهر: شرور معروف به هلاکت رسید

تاریخ انتشار: ۴ بهمن ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۶۶۴۲۹۸۳

دادستان عمومی و انقلاب ایرانشهر گفت: شرور معروف جنوب استان سیستان و بلوچستان توسط سربازان گمنام امام زمان(عج) در اداره اطلاعات ایرانشهر به هلاکت رسید.

به گزارش روابط عمومی اداره‌کل دادگستری استان سیستان و بلوچستان، محسن گل محمدی اظهار داشت: بامداد امروز و توسط سربازان گمنام امام زمان(عج) در اداره اطلاعات شهرستان ایرانشهر به دنبال وصول گزارش سرقت مسلحانه مجدد توسط شرور معروف و پس از رصد سریع اطلاعاتی انجام گرفته سرانجام شرور معروف جنوب استان سیستان و بلوچستان که خود را به همراه اموال مسروقه در محاصره مامورین اداره اطلاعات شهرستان ایرانشهر می‌دید، به سمت مامورین تیراندازی می‌کند که در ادامه درگیری مسلحانه به هلاکت می‌رسد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: نامبرده دارای سوابق متعدد کیفری از جمله چندین فقره قتل، آدم‌ربایی، چندین فقره سرقت مسلحانه‌، حمله به خودروهای گشتی انتظامی شهرستان و شهادت مامورین انتظامی و زخمی کردن چندین نفر از پرسنل انتظامی، شرارت‌های متعدد و ایجاد ناامنی در شهرستان‌های دلگان، فنوج، بمپور و ایرانشهر بود.

دادستان ایرانشهر ضمن تقدیر از زحمات سربازان گمنام امام زمان(عج) در اداره اطلاعات شهرستان ایرانشهر که خدمات ارزنده‌ای را تاکنون برای برقراری امنیت منطقه ارائه کرده‌اند، گفت: مبارزه جدی و قاطعانه با مخلان نظم و امنیت و اشرار در راستای تأمین احساس آرامش و آسایش شهروندان نجیب شهرستان همچنان ادامه دارد.

وی خاطرنشان کرد: از شرور مذکور چندین قبضه سلاح جنگی و مهمات مربوطه و چندین نارنجک جنگی نیز کشف و ضبط شد.
لینک کوتاه

منبع: فرارو

کلیدواژه: سیستان و بلوچستان ایرانشهر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت fararu.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فرارو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۶۴۲۹۸۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دادستان انتظامی قضات کشور وارد کرمان شد

با استقبال رییس کل دادگستری استان کرمان و جمعی از اعضای شورای قضایی استان کرمان دادستان انتظامی قضات کشور وارد کرمان شد.

حجت‌الاسلام والمسلمین جعفر قدیانی، دادستان انتظامی قضات به منظور شرکت در آیین تکریم و معارفه رییس نظارت و ارزشیابی قضات به استان کرمان سفر کرده است. 

ادای احترام به مقام شامخ شهدا و سیدالشهدای جبهه مقاومت سردار شهید حاج قاسم سلیمانی ،دیدار با قضات شهر کرمان از برنامه‌های دادستان انتظامی قضات کشور در کرمان است.

باشگاه خبرنگاران جوان کرمان کرمان

دیگر خبرها

  • دادستان انتظامی قضات کشور به کرمان سفر کرد
  • دادستان انتظامی قضات کشور وارد کرمان شد
  • ابواسماعیل به هلاکت رسید؛ انهدام مخفیگاه داعش
  • تصاویری از مراسم گرامیداشت شهدای دانش آموز در دبیرستان ایرانشهر گرگان
  • توقیف ۵۰۰ کیلوگرم گوشت قرمز فاقد مجوز در تویسرکان
  • پیشرفت ساخت یادمان شهید گمنام شهرستان اشکذر
  • یک زن، دبیر ستاد امر به معروف قدس شد
  • ◄ قتل یک راننده کامیون توسط اشرار مسلح
  • دستگیری شرور مسلح در خانی‌آباد
  • شکارچی غیرمجاز در شهرستان قوچان دستگیر شد