Web Analytics Made Easy - Statcounter

در میان بایکوت تظاهرات میلیونی مردم عراق علیه آمریکا توسط رسانه های غربی، سیمای جمهوری اسلامی به بازتاب مستقیم این تجمع باشکوه و مهم پرداخت.

به گزارش گروه فرهنگ و هنر خبرگزاری برنا؛ امروز مردم عراق در جهت انتقام و «سیلی سخت به آمریکا» و برای اخراج نیروهای نظامی آمریکایی از کشورشان به خیابان ها آمدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

تظاهرات امروز عراقی ها یکی از بزرگترین اجتماعات ضدآمریکایی منطقه در سال های اخیر بود، اما بسیاری از شبکه های ماهواره ای و خبری جهان، این راهپیمایی بزرگ را نادیده گرفتند. با این حال، سیمای جمهوری اسلامی، یکی از معدود رسانه های جهان بود که به منبع اصلی بازتاب تظاهرات ضدآمریکایی مردم عراق تبدیل شد.

در این روز شبکه های یک و پنج سیما از همان ابتدای برگزاری تظاهرات میلیونی مردمی عراق، به طور زنده و مستقیم، به گزارش تصویری این تجمع پرداختند.
شبکه اول سیما از ساعت 9:45 تا 11:15 آنتن خود را به راهپیمایی عراق اختصاص داد. در این برنامه، سیدموسوی خبرنگار صداوسیما در بغداد، در متن راهپیمایی حضور داشت و آنچه در این تظاهرات اتفاق می افتاد را شرح می داد.
شبکه پنج سیما نیز در برنامه «به خانه برمی گردیم» تصاویری را از تجمع امروز مردم عراق نمایش دادند و مجریان این برنامه، به توضیح و توصیف این تظاهرات پرداختند.

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: جمهوری اسلامی رسانه های غربی صدا و سیما عراق آمریکا نیروهای نظامی آمریکایی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۶۴۳۰۵۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تعطیلی کلاس‌های دانشگاه کلمبیا برای تظاهرات‌های ضداسرائیلی

کلاس‌های درس دانشگاه کلمبیا در آمریکا به خاطر ادامه تظاهرات‌های ضداسرائیلی مجازی شده است. - اخبار بین الملل -

به گزارش گروه بین الملل خبرگزاری تسنیم به نقل از مرکز اطلاع رسانی فلسطین، روزنامه عبری زبان «اسرائیل هیوم» اعلام کرد کلاس‌های درس دانشگاه کلمبیا در آمریکا به خاطر ادامه تظاهرات‌های ضداسرائیلی مجازی شده است.

 منابع رسانه‌ای اعلام کردند تظاهراتی گسترده مقابل دانشگاه کلمبیا برای همبستگی با دانشجویان بازداشت شده که خواستار توقف جنگ و نسل‌کشی علیه غزه بودند، برگزار شده است.

 خبرگزاری فرانسه به نقل از پلیس آمریکا اعلام کرد که 133 نفر از دانشجویان معترض به جنگ علیه غزه در داخل دانشگاه کلمبیا بازداشت شدند.

چرایی اعتراض به اسرائیل در دانشگاه‌های آمریکا؛ ظلم را ببین!تجمع در دانشگاه‌های آمریکا در حمایت از غزهتجمع بزرگ حمایت از فلسطین مقابل دانشگاه یِیل آمریکا

انتهای پیام/
 

دیگر خبرها

  • تعطیلی کلاس‌های دانشگاه کلمبیا برای تظاهرات‌های ضداسرائیلی
  • ادامه تظاهرات علیه نتانیاهو در دویستمین روز جنگ علیه غزه
  • تجمع مقابل دیوان عالی آمریکا در حمایت از افراد بی خانمان
  • تظاهرات مردم ترکیه علیه جنایت‌های رژیم صهیونیستی+ فیلم
  • تصاویری از تجمع و راهپیمایی خودجوش مقابله با بی‌حجابی در پایتخت
  • (ویدئو) تجمع و راهپیمایی مقابله با بی‌حجابی در تهران
  • تجمع بزرگ حمایت از فلسطین مقابل دانشگاه یِیل آمریکا
  • سوزان ساراندون در جمع حامیان فلسطین در نیویورک
  • راهپیمایی مردم یونان علیه حمایت آمریکا و اروپا از رژیم صهیونیستی
  • انعکاس راهپیمایی حمایت از عملیات وعده صادق از شبکه آذربایجان غربی