Web Analytics Made Easy - Statcounter

تیم فوتبال استقلال امشب اولین و آخرین تمرین خود را برای بازی با الکویت در مرحله پلی آف لیگ قهرمانان آسیا برگزار می کند.

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

استقلال در حالی فردا در امارات به مصاف الکویت می رود که تا صبح روز گذشته قرار بود این تیم از لیگ قهرمانان آسیا انصراف بدهد و قرار بود آبی ها برای برگزاری اردوی چند روزه راهی جزیره کیش شوند و همین مساله باعث شده بازیکنان این تیم چه از نظر ذهنی و چه بدنی آماده چنین بازی سختی نباشند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

از همه این ها گذشته تیم استقلال در طول هفته ای که گذشت تنها یک جلسه تمرین آن هم در چمن مصنوعی برگزار کرده بودند و با این شرایط به هیچ عنوان آماده این بازی حساس نیستند.

استقلالی ها بعد از ۱۲ ساعت معطلی در فرودگاه امام خمینی دقایقی پیش به امارات رسیدند و امشب اولین و آخرین تمرین تیم خود را در چمن طبیعی برگزار می کنند و طبیعی است اوضاع آبی ها برای این بازی اصلا خوب نیست، موضوعی که هم فرهاد مجیدی و هم بازیکنان این تیم به شدت از آن ناراحت هستند.

منبع: پارس فوتبال

کلیدواژه: لیگ قهرمانان آسیا استقلال استقلال الکویت تیم استقلال تیم فوتبال استقلال لیگ قهرمانان آسیا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت parsfootball.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس فوتبال» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۶۴۳۱۷۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آماده‌باش شاگردان اوسمار برای نبرد یک‌هشتم

سرخپوشان پایتخت امروز در ورزشگاه کاظمی آخرین تمرین خود را پیش از سفر به اراک برگزار کردند. راندو در قالب سه گروه، بخش نخست تمرین بود که با حضور اوسمار ویرا(سرمربی) و سیدجلال حسینی(دستیار) در کنار سایر بازیکنان دنبال شد.

مرور برنامه‌های تاکتیکی و فوتبال هدفمند بخش‌های دیگر این تمرین بود که یک ساعت به طول انجامید. امید عالیشاه و علیرضا بیرانوند مصدومان اردوی پرسپولیس بوده و تحت نظر کادر پزشکی آماده بازگشت به میدان هستند.

سرخپوشان بعد از پایان تمرین و پس از یک وقفه کوتاه، با ۲ دستگاه اتوبوس راهی اراک شدند. تیم فوتبال پرسپولیس فردا در مرحله یک هشتم‌نهایی جام حذفی از ساعت ۱۸:۱۵دقیقه به مصاف آلومینیوم می‌رود.

 

دیگر خبرها

  • فرهاد مجیدی تصمیم نهایی را گرفت: در امارات می‌مانم!
  • آماده‌باش شاگردان اوسمار برای نبرد یک‌هشتم
  • قصه یک عشق در تمرین استقلال
  • عکس‌| نکونام و استقلالی‌ها میزبان یک هوادار خاص
  • (تصویر) عرض اندام معنادار فرهاد مجیدی در اینستاگرام!
  • شاگردان نکونام میزبان یک استقلالی متفاوت (عکس)
  • عرض اندام معنادار فرهاد مجیدی در اینستاگرام!
  • جواد نکونام یک استقلالی را به آرزویش رساند + عکس
  • جوان استقلالی به آرزویش رسید
  • بازگشت ماشاریپوف به تمرینات استقلال