Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «جماران»
2024-04-25@13:04:15 GMT

تولید محتوای فضای مجازی نیازمند ساماندهی است

تاریخ انتشار: ۴ بهمن ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۶۶۴۳۲۲۶

تولید محتوای فضای مجازی نیازمند ساماندهی است

سرهنگ پاسدار «محسن گلشن زاده» روز جمعه در آیین اختتامیه نخستین رویداد تخصصی تولید محتوای فعالان بسیج استان مرکزی، افزود: فعالیت بسیحیان به عنوان نیروهای مردمی در فصای مجازی به خصوص در مقوله تولید محتوا از برنامه‌های اصلی سپاه روح‌الله است.

وی ادامه داد: با توجه به اینکه بسیج همیشه در طول انقلاب اسلامی نقش آفرین بوده و در صحنه های مختلف از ارزش ها دفاع کرده امروز بسیج باید در فضای مجازی که دشمن در آن متمرکز شده، نقش موثر داشته باشد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


جانشین فرماندهی سپاه روح‌الله استان مرکزی بیان کرد: امروز دشمن سه راهبرد کوتاه، میان و بلند مدت، در برابر کاربران فضای مجازی در پیش گرفته، که به صورت شبانه روزی درحال کار و ایجاد عملیات روانی در فضای مجازی است و برای تک تک لحظات ما برنامه دارد و لذا می طلبد که بیشتر در این حوزه فعالیت کنیم.
سرهنگ پاسدار گلشن‌زاده اظهار داشت: آنچه که امروز در فضای مجازی برای ما باید اهمیت داشته باشد تولید آثار فاخر با توجه به فرهنگ ناب ایرانی اسلامی است چرا که در بسیاری از اوقات ما بدون شناخت محتوا تنها به دنبال توزیع محتوا هستیم.
وی ادامه داد: ایجاد زیرساخت های بومی در فضای مجازی امروز باید اولویت مسوولان باشد چرا که غلبه بر اهداف عملیات روانی دشمن نیازمند داشتن زیرساخت های بومی در فضای مجازی است.
جانشین فرماندهی سپاه روح‌الله استان مرکزی اضافه کرد: بسیجیان و نخبگان جامعه امروز باید به دنبال ایجاد فضای مجازی پاک و مقابله با هرگونه تهدیدات دشمن باشند چرا که دشمن از فضای مجازی امروز به عنوان یک سلاح استفاده می کند و ما باید فضای واکنش گری را به فضای کنش گری علیه تهاجمات و فضای حمله به نقاط اصلی دشمن تبدیل کنیم که در این صورت قطعا می توان نتایج و بهره بهتری دریافت کنیم.
بیش از یکصد اثر در این رویداد فرهنگی شرکت داشتند.

منبع: جماران

کلیدواژه: قیمت خودرو سیل سیستان و بلوچستان قیمت بنزین بودجه 99 استان مرکزی انقلاب اسلامی جامعه شبانه روزی فضای مجازی قیمت خودرو سیل سیستان و بلوچستان قیمت بنزین بودجه 99 امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۶۴۳۲۲۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کلیپ پربیننده مهران مدیری در فضای مجازی برای مقایسه قیمت‌ها

صحبت‌های قابل تامل مهران مدیری درباره‌ گرانی‌های اخیر در قسمت جدید اسکار مورد توجه قرار گرفت. این ویدئو در ساعات اخیر در فضای مجازی وایرال شده و با واکنش‌های زیادی روبه رو شده است.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • مسدود شدن پنج صفحه مجازی با محتوای غیراخلاقی در زرند
  • معرفی متخلفان فضای مجازی در قم به مراجع قضایی
  • ۲ شاخصه مهم «هیئت» از نگاه رهبر انقلاب/ جمعیت ملاک سنجش نیست
  • چرا نباید نگران نسل Z بود؟
  • ورود جدی ساترا به فرایندهای اقتصادی شبکه نمایش خانگی
  • اجرای هوشمندانه طرح نور در فضای مجازی
  • نقد کردن درآمد یوتیوب با MCN موبیکس کیوب
  • شوخی گلزار با مردم
  • کلیپ پربیننده مهران مدیری در فضای مجازی برای مقایسه قیمت‌ها
  • بازتاب اجرای طرح نور در فضای مجازی