Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایرنا مینا بارانی جمعه پس از تساوی تیمش مقابل مس رفسنجان اظهار داشت: پیش بینی می کردیم بازی سختی داشته باشیم، کیفیت بازی به لحاط فنی بالا بود اگرچه خستگی و مصدومیت بازیکنان باعث شد که بازی سخت تر شود.

وی ضمن تبریک به تیم مس گفت: آنها تیم خیلی خوبی هستند و در این فصل جزو مدعیان به شمار می روند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 در این بازی یکی، ۲ اشتباه فردی باعث شد تن به مساوی دهیم، امیدوارم که بتوانیم در ادامه راه موفق باشیم و ۲ بازی آینده را با برد پشت سر گذاشته و به پلی آف صعود کنیم.

بارانی افزود: در پلی آف برنامه خاصی داریم و تنها به دنبال قهرمانی هستیم منتها باید هوشیار باشیم و از موقعیت های خود بهترین استفاده را ببریم.

وی در خصوص بازی های لیگ به صورت ۲ مرحله ای گفت: در مرحله مقدماتی یک تیم چهارم است و با تلاش فراوان خود را به صدر جدول می رساند اما در ادامه باید در پلی اف بازی کند که ممکن است قدرت بازی کردن را نداشته باشد. امیدوارم فلسفه پلی آف به فوتسال بانوان کمک کند.

در ادامه آتوسا رضایی سرمربی تیم فوتسال مس رفسنجان گفت: بازی حساسی بود چون ۲ تیم اول و دوم جدول بودند، ما آمده بودیم که امتیاز از دست ندهیم و جایگاهمان را در صدر جدول حفظ کنیم و جزو مدعیان باشیم. این بازی جزو معدود بازی هایی بود که جذاب بود و ۲ تیم فوتسال بازی کرده و گل های زیبایی به ثمر رساندند.

وی گفت: بچه های ما خیلی خوب کار کردند و فکر می کنم تیم ما قدری بهتر بود و می توانستیم برنده بازی باشیم. ۲ هفته آخر مسابقات، جنگ بر سر قرار گرفتن در جایگاه بهتر جدول است تا در پلی آف بازی های آسانتری داشته باشند. ما در آینده با آبادان و کرمان بازی داریم که بازی های آسانی نیستند، ما سعی می کنیم این ۲ بازی را با برد پشت سر بگذاریم تا جایگاهمان را در جدول محکم کنیم.

سرمربی مس رفسنجان گفت: برگزاری بازی ها به صورت پلی آف باعث جنبجوش بیشتر مسابقات می شود چون همه می خواهند جزو چهار تیم برتر شوند تا امیدی برای قهرمانی داشته باشند. معتقدم برگزاری لیگ به شکل پلی آف برای لیگی بهتر است که تعداد تیم های آن کم باشد نه برای ما که ۲۴ بازی انجام می دهیم و تازه به پلی آف می رویم، طبیعتا این شرایط برای خانم ها سخت است و کار را سخت تر می کند.

دیدار تیم های ملی حفاری و مس رفسنجان با تساوی سه بر سه به پایان رسید.

منبع: جماران

کلیدواژه: قیمت خودرو سیل سیستان و بلوچستان قیمت بنزین بودجه 99 بازی های لیگ تیم های ملی جدول زیبایی فوتسال قیمت خودرو سیل سیستان و بلوچستان قیمت بنزین بودجه 99 امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۶۴۳۲۸۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نتایج فوتسال قهرمانی آسیا در تایلند / ساعت بازی ایران

آفتاب‌‌نیوز :

از گروه A مسابقات جام ملت‌های فوتسال آسیا امروز چهارشنبه از ساعت ۱۴:۳۰ تیم فوتبال تایلند به مصاف چین رفت که این بازی در پایان با نتیجه ۳ بر یک به سود تایلند به پایان رسید.

در دیگر دیدار گروه A هم تیم‌های ویتنام و میانمار به تساوی یک به یک رسیده بودند.

در گروه B تیم‌های ازبکستان و استرالیا با هم دیدار کردند که این بازی با پیروزی ۳ بر ۲ به سود ازبکستان خاتمه یافت.

در آخرین دیدار امروز هم از ساعت ۱۷:۳۰ تیم‌های عربستان و عراق با هم دیدار خواهند کرد.

تیم ملی فوتسال ایران هم که با تیم‌های افغانستان، کویت و بحرین هم گروه است فردا پنجشنبه در نخستین دیدار خود از ساعت ۱۲:۳۰ به مصاف افغانستان خواهد رفت.

منبع: خبرگزاری مهر

دیگر خبرها

  • آبی‌پوشان پایتخت به‌دنبال بازگشت به‌صدر جدول/ رونمایی از تراکتور بدون خمز
  • نصرتی: برای کسب سهمیه آسیا باید تمام امتیازات را بگیریم
  • نصرتی: دوست داریم سهمیه آسیا بگیریم
  • ژوزه مورایس: اعتراض هواداران؟ شاید وقتی نباشم، اسم من را صدا بزنند
  • سرمربی تیم فوتبال سپاهان: شاید وقتی نباشم، اسم من را صدا بزنند
  • لورنتزو پلگرینی: به خاطر ده روسی خودمان را در آتش می‌اندازیم؛ رم در مسیر درستی قرار دارد
  • نتایج فوتسال قهرمانی آسیا در تایلند / ساعت بازی ایران
  • پایان مسابقات والیبال بانوان در سمنان
  • گواردیولا: ترسی از رئال ندارم
  • درگیری با نیروی انتظامی، شکستن شیشه و دلخوری بانوان!