Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-19@22:41:03 GMT

تیراندازی در اشتوتگارت آلمان ۶ کشته برجا گذاشت

تاریخ انتشار: ۴ بهمن ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۶۶۴۳۲۸۹

تیراندازی در اشتوتگارت آلمان ۶ کشته برجا گذاشت

روزنامه انگلیسی سان گزارش داد: این تیراندازی حوالی ظهر جمعه در ساختمانی در این شهر رخ داد.

به گفته پلیس، در این تیراندازی که در شمال شهر اشتوتگارت پایتخت ایالت بادن وورتمبرگ رخ داد، فرد مظنون بازداشت شده و این تیراندازی با مسائل مربوط به «روابط شخصی» در ارتباط بوده است.

شبکه خبری بی بی سی نوشت این تیراندازی که تعدادی کشته و زخمی داشته در ساختمانی نزدیک ایستگاه راه آهن رخ داد است و پلیس ایالت بادن وورتمبرگ گفته است شواهد اولیه نشان می دهد بین مظنون و قربانیان ارتباط وجود داشته است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

هنوز مدارکی دال بردخالت افرادی دیگری در این تیراندازی وجود ندارد.

بر اساس گزارش تارنمای دویچه وله، پلیس اعلام کرده که عملیات گستردهای در این شهر واقع در جنوب غرب المان در حال انجام است. این رسانه کشته شدن ۶ نفر ار تایید  کرده و نوشت: پلیس در توئیتی اعلام کرد که فرد مظنون بازداشت شده است.

هنوز جزییات بیشتری درباره این تیراندازی منتشر نشده است.

برچسب‌ها اتحادیه اروپا آلمان امنیت

منبع: ایرنا

کلیدواژه: اتحادیه اروپا آلمان امنیت اتحادیه اروپا آلمان امنیت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۶۴۳۲۸۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دو کشته و ۵ زخمی در محور قاین

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای خراسان جنوبی،رئیس پلیس راه استان گفت: ساعت ۱۲ و ۵ دقیقه ظهر امروز با اعلام مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ مبنی بر وقوع حادثه رانندگی در کیلومتر یک کمربندی قاین بلافاصله مأموران و نیرو‌های امدادی به محل حادثه اعزام شدند.

سرهنگ رضایی افزود: مأموران با حضور در محل حادثه مشاهده کردند یک سواری سمند که از بیرجند به سمت گناباد در حرکت بوده با یک سواری سمند دیگر که از سمت مقابل در حرکت بوده در کمربندی قاین در شرایط بارانی ولغزندگی بصورت رخ به رخ با یکدیگر برخورد کرده که بر اثر این حادثه ۲ نفر جان خود را از دست دادند و ۵ نفر مصدوم و به بیمارستان منتقل شدند.

رئیس پلیس راه خراسان جنوبی افزود: علت حادثه توسط کارشناسان پلیس راه در دست بررسی است.

دیگر خبرها

  • معتمدین و بزرگان حلقه ارتباط پلیس و مردم هستند
  • مردی با تیراندازی برادر خود را کشت و تسلیم شد
  • دستگیری عاملان تیراندازی در خرم‌آباد
  • پلیس مانع ربایش دختر ۱۵ ساله شیرازی شد
  • آدم ربایی نافرجام باحضور به موقع کارآگاهان پلیس فارس
  • عامل تیراندازی در ساوه دستگیر شد
  • پلیس بلژیک برای کنفرانس راستگرایان اروپا محدودیت ایجاد کرد
  • دو کشته و ۵ زخمی در محور قاین
  • سوانح جاده‌ای خراسان رضوی یک کشته و ۱۲ مصدوم برجا گذاشت
  • تصادف در محور ایذه یک کشته و ۴ مصدوم برجا گذاشت