Web Analytics Made Easy - Statcounter

تظاهرات گسترده مردمی امروز- جمعه- در بغداد به درخواست «مقتدی صدر»، رهبر جریان صدر برای اخراج نیروهای آمریکایی از کشور و محاکمه مفسدان برگزار شد.

معترضان با حمل پرچم عراق شعارهایی برای اخراج نیروهای آمریکایی و بیگانه از این کشور سر دادند.

خیابان­‌های بغداد از همان ساعات اولیه صبح مملو از حضور تظاهرکنندگان در سایه تدابیر امنیتی سخت و استقرار گسترده نیروهای حشدالشعبی، پلیس مرکزی، ارتش و دستگاه‌­های اطلاعاتی برای برقراری امنیت  تظاهر کنندگان بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

«صلاح العبیدی»، سخنگوی جریان صدر روز گذشته- پنج شنبه- تأکید کرد که این تظاهرات میلیونی در بغداد برای اخراج نیروهای آمریکایی و نیز محاکمه مفسدان بود و  هیچ شعاری علیه گروه‌­های سیاسی و حزبی سر نخواهد داد و از هر کس با این موضوع مخالف است، می‌­خواهیم که در تظاهرات شرکت نکند.

   

 

 

 

منبع: ایلنا

کلیدواژه: تظاهرات میلیونی در عراق

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.ilna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایلنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۶۴۳۲۹۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

یک دانشگاه آمریکایی دیگر هم به جمع حامیان فلسطین اضافه شد

دانشگاه تگزاس در آستین هم از روز گذشته شاهد حضور صدها دانشجو و استاد بود. تجمعی که از آن فریادهای حمایت از فلسطین به گوش می رسید.

به گزارش ایسنا به نقل از الجزیره، در حال حاضر جریان اصلی حاکم بر دانشگاه‌های آمریکا در ایالات مختلف، اعتراض علیه حملات وحشیانه رژیم صهیونیستی به مردم بی‌گناه غزه است. تجمعاتی که از هفته پیش آغاز شده و همچنان ادامه دارد و در حال گسترش است. 

دانشگاه تگزاس در آستین هم از روز گذشته به محل این اعتراضات تبدیل شده و صدها دانشجو و استاد این دانشگاه در دفاع از فلسطین تظاهرات کرده‌اند. 

تظاهراتی که با دخالت پلیس همراه بود و منجر به دستگیری‌ ۳۹ نفر تا حدود ساعت ۹ دیشب شد. 

وب سایت خبری fox۷، اعلام کرد یکی از عکاسان آنها روز گذشته توسط پلیس دستگیر و بازداشت شده است. 

دانشجویان معترض از دانشگاه خواستند که کمک به تولید سلاح را متوقف کند. 

این تظاهرات که توسط کمیته همبستگی فلسطین در آستین سازماندهی شده است، نشان دهنده آخرین موج تظاهرات طرفدار فلسطین در سراسر دانشگاه‌ها در آمریکا است.

انتهای پیام 

دیگر خبرها

  • هراس صهیونیست‌ها از دانشجویان آمریکایی حامی فلسطین
  • جهاد اسلامی کمک‌های آمریکا به اشغالگران را محکوم کرد
  • حمله پهپادی رژیم صهیونیستی علیه فلسطینیان در شمال رفح
  • یک دانشگاه آمریکایی دیگر هم به جمع حامیان فلسطین اضافه شد
  • وزیر جنگ اسرائیل: در حال انجام «عملیات تهاجمی» گسترده علیه کل جنوب لبنان هستیم
  • انتقاد کاربران عراقی از توییت اردوغان درباره بغداد
  • اشغالگران به مناسبت عید یهودیان حرم ابراهیمی را بستند
  • هشدار پنتاگون به عراق درباره ادامه حملات علیه نیروهای آمریکا
  • تظاهرات گسترده در تل‌آویو علیه دولت نتانیاهو
  • دستگیری ۱۳۳ دانشجوی دانشگاه نیویورک به دلیل همبستگی با غزه