Web Analytics Made Easy - Statcounter

فدراسیون فوتبال مذاکره با مربی ایتالیایی را تکذیب کرد.

به گزارش مشرق، امیر مهدی علوی سخنگوی فدراسیون فوتبال درباره شایعه مذاکره فدراسیون فوتبال با جیانی دی بیاسی برای سرمربیگری تیم ملی ایران عنوان کرد:این موضوع به صورت رسمی تکذیب می شود.فدراسیون فوتبال هیچگونه مذاکره ای با دی بیایی نداشته و  این مربی گزینه سرمربیگری تیم ملی ایران نیست.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

طی روزهای اخیر رسانه‌های مختلف داخلی و خارجی اعلام کردند این مربی گزینه هدایت تیم ملی ایران است.

منبع: فدراسیون فوتبال

منبع: مشرق

کلیدواژه: هواپیمای اوکراینی سردار سلیمانی انتخابات98 لیگ قهرمانان آسیا امیرمهدی علوی جیانی دی بیاسی سرمربی تیم ملی فوتبال امیر قلعه نویی علی دایی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mashreghnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مشرق» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۶۴۳۳۷۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آغاز مذاکره پرسپولیس با گزینه خاص برای فصل آینده

به گزارش گروه ورزشی ایسکانیوز، در شرایطی که هفته‌های پایانی لیگ را پشت سر می‌گذاریم، رضا درویش سعی دارد وضعیت پرسپولیس را برای فصل آینده مشخص کند. او در نخستین قدم پیشنهاد تمدید قرارداد به اوسمار ویرا داده تا به این ترتیب، علاوه بر اینجاد انگیزه برای این مربی در اواخر فصل، شرایط را برای فصل آینده هم تثبیت کند.

بیشتر بخوانید: وعده جدید درویش به پرسپولیسی‌ها

بر اساس اطلاعاتی که از سوی یک منبع در باشگاه پرسپولیس عنوان شده است، در جلسه درویش و اوسمار، این مربی برزیلی ابراز تمایل کرده که فصل آینده هم به عنوان سرمربی پرسپولیس به کار ادامه دهد.

در همین زمینه اوسمار به باشگاه پرسپولیس گفته که به زودی مبلغ پیشنهادی خود را به زودی به باشگاه اعلام خواهد کرد تا توافقات نهایی و امضای قرارداد انجام شود.

منبع: ایسنا

انتهای پیام/

کد خبر: 1227765 برچسب‌ها پرسپولیس تهران

دیگر خبرها

  • ۹ کاندیدای سرمربیگری تیم ملی بسکتبال؛ از لیگ‌ برتر تا قلب اروپا
  • ۹ گزینه داخلی و خارجی کاندیدای سرمربیگری بسکتبال ایران
  • ۹ گزینه سرمربیگری تیم ملی بسکتبال مشخص شدند/ هاکان دمیر از گزینه‌های فدراسیون خارج نشد
  • باشگاه تراکتور: با چند گزینه پر افتخار در حال مذاکره هستیم
  • دستیار قلعه‌نویی گزینه سرمربیگری یک تیم ملی را رد کرد
  • مطهری سرمربیگری تیم ملی نوجوانان را نپذیرفت
  • بیانیه هیأت مدیره باشگاه تراکتور/ مذاکره با گزینه‌های سرمربیگری
  • آغاز مذاکره پرسپولیس با گزینه خاص برای فصل آینده
  • مذاکره پرسپولیس با گزینه خاص برای فصل آینده
  • مذاکره پرسپولیس به گزینه خاص برای فصل آینده