Web Analytics Made Easy - Statcounter

محمدرضا خطیب روز جمعه در جمع مربیان باشگاه نوین فولاد یزد افزود: برگزاری دوره‌های آموزشی در کنار تیمداری و سایر مسائل فنی باید همواره جزو برنامه‌های اصلی باشگاه‌های ورزشی به خصوص فوتبال قرار گیرد .

وی ادامه داد: در این خصوص در سطح کشور در سال‌های اخیر شاهد برگزاری دوره‌های علمی و فرهنگی با حمایت باشگاه‌ها و همراهی هیات‌ها و فدراسیون هستیم و باید این روند ضروری و آینده‌دار ادامه یابد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مدرس فدراسیون فوتبال اظهار داشت: مربیان خوب و علاقه‌مند زیادی در کشور حضور دارند که باید با برنامه‌ریزی مدون و داشتن طرح مشخص برای ارتقای علمی آنها با حمایت مسوولان و حامیان مالی اقدام کرد.

خطیب بیان داشت: زمانی فوتبال ما می‌تواند به جایگاه اصلی خود برسد که در کنار آموزش، به مدارس پایه و شناسایی و تربیت نوجوانان و جوانان اقدام کرد و در این راه به سرمایه‌گذاری نیاز مبرم است .

وی به وضعیت مربیان فوتبال یزد و باشگاه فولاد اشاره کرد و گفت: با آموزش و دانش روز مربیگری است که شاهد موفقیت در این رشته در سطح کشور و ارتقای بهتر آن خواهیم بود.

در این دوره که بر اساس نیاز توسط باشگاه نوین فولاد یزد تداوم دارد مربیان با دانش روز علم مربیگری آشنا می‌شوند.      

خطیب و حیدر شریفی به عنوان مربی و علی بنی شیخ الاسلامی به عنوان آنالیزور به جمع دستیاران سیروس پورموسوی سرمربی در کادر فنی تیم ملی فوتبال جوانان حضور دارند.

هم اکنون ۵۰۰  مربی فوتبال در استان یزد فعالیت دارند که از این تعداد حدود ۲۰۰ نفر با مدرک مربیگری درجه سی در تیم‌های مختلف فعالیت دارند.

استان یزد با یک میلیون و ۲۰۰ هزار نفر جمعیت ۴۸ هیات ورزشی و ۶۲ هزار ورزشکار بیمه شده دارد ، همچنین ۳۰ تیم فوتبال، فوتسال و فوتبال ساحلی از این استان در لیگ های کشور حضور دارند.

برچسب‌ها فوتبال فدراسیون های ورزشی یزد

منبع: ایرنا

کلیدواژه: فوتبال فدراسیون های ورزشی یزد فوتبال فدراسیون های ورزشی یزد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۶۴۳۴۰۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دعوت AFC از قلعه نویی و جلالی برای حضور در اجلاس مربیان آسیا

به گزارش خبرگزاری علم و فناوری آنا، کنفدراسیون فوتبال آسیا با ارسال دعوتنامه ای به فدراسیون فوتبال ایران از امیر قلعه نویی سرمربی تیم ملی بزرگسالان و مجید جلالی رئیس کمیته توسعه و پیشرفت دعوت کرد تا در سومین اجلاس مربیان ملی قاره کهن شرکت کنند.

کنفراس مربیان تیم های ملی قاره آسیا که در جام ملت های ۲۰۲۳ قطر نیز حضور داشتند از هفتم تا نهم ماه می میلادی (۱۸ تا ۲۰ اردیبهشت ۱۴۰۳) در کوالالامپور مالزی برگزار می شود.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • برگزاری دوره آموزشی برای ۴۰۰ نفر از مربیان و داوران دادرس
  • احمدی: از نویدکیا یاد بگیرید
  • دعوت‌ ای اف سی از سرمربی تیم ملی و مدیر توسعه فدراسیون فوتبال
  • دعوت از قلعه‌نویی و یک مربی ایرانی به گردهمایی مربیان بزرگ قاره
  • دعوت AFC از قلعه نویی و جلالی برای حضور در اجلاس مربیان آسیا
  • دعوت AFC از سرمربی تیم ملی و مدیر توسعه فدراسیون فوتبال
  • زنجان؛ میزبان اردوی دوستی کشور
  • اردوی هلال احمر کشور در زنجان آغاز شد
  • برگزاری دوره دانش افزایی آنالیز فوتبال در آموزشگاه فنی و حرفه ای صنعتگران ورزش
  • نصیرزاده: فیلم اتفاقات فرودگاه را برای مربیان خارجی فرستادند و آنها را نگران کردند