Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری مهر، حسن رنگرز مدیر تیم های ملی کشتی فرنگی با بیان این مطلب افزود: جا دارد به سهم خودم و به نیابت از فدراسیون کشتی از تلاش های مؤثر عزیزانمان در هیأت کشتی، اداره کل ورزش و جوانان و استانداری فارس برای برگزاری چهلمین دوره رقابت های بین المللی کشتی فرنگی جام تختی در شهر شیراز، تقدیر و تشکر کنم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی ادامه داد: مسئولان برگزاری انصافا زیرساخت های بسیار خوبی را برای این رقابت ها تجهیز و آماده کردند و شاهد رقابت های خوبی بودیم.

رنگرز در مورد سطح مسابقات تصریح کرد: نزدیک به ۱۰۰ کشتی گیر داخلی که همه از مدعیان اوزان دهگانه بودند و جزو سرمایه های فنی کشتی ما هستند و در رقابت های مختلف از جمله قهرمانی کشور و انتخابی جام تختی انتخاب شده بودند در این رقابت ها مجوز حضور داشتند و همچنین کشتی گیرانی  از ۵ کشور خارجی روسیه، قزاقستان، قرقیزستان، ارمنستان و تاجیکستان در این مسابقات شرکت کردند.

وی افزود: رقابت ها به لحاظ کیفی به طور مشخص در مبارزاتی که مدعیان داخلی بودند به جرأت جزو بهترین مسابقات چند سال اخیر بود، اما می پذیریم که نقدهایی هم به سبب حضور حریفان خارجی وجود داشت. تاکید می کنم که فضای موجود کشور عملا این امکان را برای ما میسر نمی کرد که کشتی گیران بیشتری به ایران بیایند.

رنگرز در پایان خاطرنشان کرد: برگزاری رقابت های بین المللی کشتی فرنگی جام تختی و حضور همین تعداد تیم های خارجی یک پیام روشن برای دنیا داشت که ایران به لحاظ امنیت برای برگزاری هر رویداد بین المللی در بهترین شرایط خودش به سر می برد.

کد خبر 4834002

منبع: مهر

کلیدواژه: حسن رنگرز جام تختی کشتی فرنگی تیم فوتبال استقلال تهران تیم فوتبال پرسپولیس لیگ قهرمانان فوتبال آسیا لیگ برتر فوتبال ایران کشتی آزاد تیم فوتبال امید ایران باشگاه پرسپولیس کنفدراسیون فوتبال آسیا وزارت ورزش و جوانان المپیک 2020 توکیو تیم ملی فوتبال ایران یحیی گل محمدی تیم ملی والیبال ایران هندبال

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۶۴۳۴۱۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پورموسوی: ساعت‌ها برای جذب بازیکن‌خارجی وقت گذاشتیم

به گزارش "ورزش سه"، سیروس پورموسوی امروز در نشست خبری پیش از دیدار با گل‌گهر سیرجان حاضر شد و گفت: ابتدا از باشگاه گل‌گهر سیرجان بابت میهمان‌نوازی‌شان تشکر می‌کنم. قبل از اینکه وارد بحث بازی فردا شویم باید بگویم اعتقادم این است که هر دو تیم استقلال خوزستان و گل‌گهر علی‌رغم نمایش و فوتبال زیبایی که در این فصل ارائه دادند، جایگاهی درخور نوع فوتبال‌شان به دست نیاورده‌اند؛ یک بخشی از این موضوع به بدشانسی‌هایی برمی‌گردد که گریبان‌گیر دو تیم بوده است.

وی افزود: البته موارد دیگری هم وجود دارد که خارج از این جلسه است و باعث شد که گل‌گهر با وجود پتانسیل و امکانات و شرایط خوبی که در یوی دو فصل گذشته داشته، نتواند جزء مدعیان قهرمانی باشد و استقلال خوزستان هم نتواند برای رتبه تک رقمی یا بقای آسان‌تر تلاش کند. امیدوارم در ادامه لیگ این اتفاقات رخ بدهد.

پورموسوی در خصوص بازی با گل‌گهر گفت: بازی فردا از دو جنبه برای ما مهم است؛ اول اینکه بتوانیم جایگاه‌مان را در جدول مسابقات بهتر کنیم و دوم اینکه مثل بازی رفت که شاهد بازی زیبایی از دو تیم بودیم، این اتفاق باز هم رقم بخورد. می‌دانیم که گل‌گهر به لحاظ نفری جزو تیم‌های خوب ایران است و کادرفنی بسیار خوبی دارد که من به لحاظ فنی و اخلاقی به آنها علاقه خاصی دارم و کارشان را دنبال می‌کنم. امیدوارم بتوانیم فوتبالی بازی کنیم که همه نگاه‌ها به سیرجان باشد.

سرمربی استقلال خوزستان درباره عملکرد خوب بازیکنان خارجی این تیم در نیم فصل دوم عنوان کرد: ما با توجه به اینکه از لیگ یک صعود کرده بودیم، فرصت زیادی برای بستن تیم نداشتیم و سعی کردیم از موجودیت استفاده کنیم که با اتفاقاتی که رقم خورد، نتوانستیم نتیجه دلخواه را بگیریم، اما یک ماه قبل از پایان‌ نیم فصل اول که با باشگاه به جمع‌بندی رسیدیم که باید تیم را تقویت کنیم، به سراغ بازیکنان خارجی رفتیم. ساعت‌ها وقت گذاشتیم تا بتوانیم بچه‌هایی را که می‌توانند به ما کمک کنند و از تظر مالی به شرایط ما نزدیک هستند، جذب کنیم که خدا را شکر اتفاقات خوبی رقم خورد و ما توانستیم در‌ نیم فصل دوم مقداری جبران کنیم. امیدوار هستیم که در هفت هفته پایان شرایط‌مان بهتر شود.

او در پاسخ به اینکه آیا این بازیکنان انتخاب او بوده‌اند، گفت: دو بازیکن را خودمان از نزدیک دیدیم. خودم به عراق رفته بودم و آسو را آنجا انتخاب کردم. روی دوستون شناخت خوبی داشتیم و عملکرد او در پاختاکور و کشورهای آسیایی مثل چین و کره که رفته بود، زیرنظر گرفته بودیم. دو بازیکن دیگر هم عثمان و ساویو هستند که خیلی از آنها فیلم نگاه کردیم ک همه آنها توسط کادرفنی و مدیریت باشگاه تایید شدند.

پورموسوی درباره غایبان تیمش برای بازی فردا توضیح داد: دوستون هفتمین اخطارش را گرفت و متاسفانه در بازی غایب است.

دیگر خبرها

  • پورموسوی: ساعت‌ها برای جذب بازیکن‌خارجی وقت گذاشتیم
  • نوزدهمین دوره جام کشتی شهید هاشمی نژاد در بهشهر برگزار می شود
  • نوزدهمین جام کشتی شهید هاشمی نژاد در بهشهر برگزار می شود
  • برگزاری رقابت‌های کشتی خردسالان و نونهالان آذربایجان شرقی در شهر تبریز
  • دردسری که سیل دبی برای کشتی ایران ایجاد کرد
  • آغاز اردوی المپیکی شاگردان رنگرز بعد از جام تختی
  • رویداد مهم کشتی ایران در مریوان
  • حسن رنگرز: مردم ایران این هدیه ناقابل را از کشتی فرنگی بپذیرند
  • قاسم‌پور در چه شرایطی حضور در آلبانی را از دست می‌دهد؟
  • دعوت از ۸ فرنگی کار قمی به مسابقات جام تختی