Web Analytics Made Easy - Statcounter

نماینده وزن ۵۰- کیلوگرم تیم ملی کاراته بانوان در نیمه نهایی به مصاف نماینده ترکیه رفت و با شکست مقابل این کاراته کا از رسیدن به فینال بازماند.

به گزارش خبرنگار اعزامی خبرگزاری فارس از پاریس، نخستین روز لیگ جهانی کاراته وان پاریس در حالی از صبح امروز (جمعه) در ورزشگاه پیردو کوبرین آغاز شده که نمایندگان کشورمان به مصاف حریفان خود می روند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در ادامه مسابقات و در بخش کومیته بانوان سارا بهمنیار نماینده وزن ۵۰- کیلوگرم تیم ملی کاراته بانوان در نیمه نهایی به مصاف نماینده ترکیه رفت. این دیدار در پایان با نتیجه سه بر صفر به سود کاراته کا ترکیه ای تمام شد. بهمنیار روز یک شنبه برای مدال برنز مبارزه خواهد کرد.

کاراته کا ترکیه مدال طلای لیگ جهانی شیلی در سال۲۰۲۰  را کسب کرده و ۶ طلا، یک نقره و ۲ برنز کاراته وان هاو برنز قهرمانی اروپا ۲۰۱۹ و یک طلا، یک نقره و یک برنز قهرمانی جهان را در کارنامه خود دارد.
بهمنیار دور اول با قرعه استراحت روبرو بود، در نخستین مبارزه حریف رومانی، فرانسه و آلمان را شکست داده بود و راهی نیمه نهایی شده بود.

ضمن اینکه با شکست حسن اف برابر نماینده فرانسه، مهدیزاده از گردونه رقابت ها حذف شد.
انتهای پیام/

منبع: فارس

کلیدواژه: ترکیه کاراته بانوان پاریس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۶۴۳۴۲۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

میرزازاده راهی فینال شد

نماینده کشورمان در وزن ۱۳۰ کیلوگرم مقابل حریف قرقیز به پیروزی رسید.

به گزارش خبرگزاری ایمنا، نخستین روز از رقابت‌های کشتی فرنگی قهرمانی آسیا به میزبانی قرقیزستان در شهر بیشکک امروز _دوشنبه بیست‌وهفتم فروردین_ در حال برگزاری است.

در وزن ۱۳۰ کیلوگرم که ۱۲ نفر شرکت کرده‌اند، امین میرزازاده در نیمه‌نهایی مقابل ارلان مناتبکوف از قرقیزستان بر روی تشک رفت. نماینده سنگین وزن کشورمان با نتیجه نه بر صفر پیروز شد و به فینال صعود کرد.

میرزازاده پس از استراحت در دور نخست، در دور دوم با جان رحمت اف از ازبکستان سرشاخ شد که با نتیجه هشت بر صفر به پیروزی رسید و راهی نیمه‌نهایی شد.

کد خبر 744794

دیگر خبرها

  • ۵ طلا و یک برنز در انتظار فرنگی‌کاران کشور
  • ۵ طلا و ۱ برنز در انتظار فرنگی‌کاران کشور
  • کشتی فرنگی قهرمانی آسیا؛ 3 ایرانی در فینال، 2 نفر در رده‌بندی
  • صعود علیزاده و میرزازاده به فینال قهرمانی آسیا/ شانس ۳ طلا و ۲ برنز ایران در ۵ وزن نخست
  • میرزازاده راهی فینال شد
  • شکست عبدی مقابل آکژول محمودوف
  • هر ۵ فرنگی‌کار ایرانی در نیمه‌نهایی؛ دادمرز در فینال
  • محمدی فینال را از دست داد
  • ناهید کیانی به نشان طلا دست یافت/ نصیری برنز گرفت
  • تورنمنت تکواندو صربستان|کیانی طلایی شد؛ نصیری به برنز رسید