Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش همشهری آنلاین به نقل از ای‌اس‌پی‌ان، راجر فدرر ۳۸ ساله در شرایطی با نتیجه سه به دو بر جان میلمن ۳۰ ساله غلبه کرد که در دست پنجم تنها دو امتیاز تا ناکامی و حذف فاصله داشت. تنیسور میزبان در تای‌برک دست پنجم هشت بر چهار از فدرر پیش افتاده بود و اگر امتیازهایش به ۱۰ می‌رسید، راهی دور بعد می‌شد اما مرد سوئیسی به شکلی معجزه‌آسا با تکیه بر تجربه گرانبهای خود شش امتیاز پیاپی گرفت و بازی را برد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

دیدار تنیسورهای شماره ۳ و ۴۷ دنیا در مجموع ۲۴۱ طول کشید؛ چهار ساعت و یک دقیقه و دست پنجم با ۶۹ دقیقه طولانی‌تر از همه بود. میلمن دست اول را شش به چهار برد و فدرر در دست دوم هفت بر شش پیروز شد. شش بر چهار نتیجه دو دست بعدی بود، به ترتیب به نفع فدرر و میلمن. دو تنیسور دست پنجم را شش بر شش مساوی کردند و در تای‌برک این راجر بود که بر رقیب جوان‌ترش برتری یافت.

فدرر در Ace یا سرویس بدون بازگشت ۱۶ بر ۱۱ از میلمن پیش افتاد اما در خطای دوگانه آمار شش بر چهار به سود حریف استرالیایی بود. راجر روز یکشنبه در دور چهارم تنیس اوپن استرالیا با مارتن فوتوویتس، تنیسور ۲۷ ساله مجارستانی می‌رود که شماره ۷۰ دنیاست و تا امروز یکی از پدیده‌های امسال بوده است.

کد خبر 480191 برچسب‌ها تنیس - راجر فدرر

منبع: همشهری آنلاین

کلیدواژه: تنیس راجر فدرر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.hamshahrionline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «همشهری آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۶۴۳۴۲۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

لیگ برتر انگلیس؛ تغییر معادلات قهرمانی با شکست لیورپول و آرسنال

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری صدا و سیما به نقل از گلز، نتایج مسابقات لیگ برتر انگلیس به شرح زیر است:
لیورپول ۰ - ۱ کریستال پالاس (گل: ابرچی ازه در دقیقه ۱۴)
وستهام یونایتد ۰ - ۲ فولام 
آرسنال ۰ - ۲ آستون ویلا (گل‌ها: لئون بیلی در دقیقه ۸۴ و اولی واتکینز ۸۷)
 برنامه - دوشنبه ۲۷ فروردین: 
چلسی - اورتون 

در جدول لیگ برتر انگلیس تیم منچستر سیتی (قهرمان فصل قبل) (تفاضل گل ۴۴+) با ۷۳ امتیاز در صدر تثبیت شد و تیم‌های آرسنال (تفاضل گل ۴۹+) و لیورپول (تفاضل گل ۴۱+) با ۷۱ امتیاز دوم و سوم هستند. تیم‌های آستون ویلا (تفاضل گل ۲۳+) با ۶۳ و تاتنهام (تفاضل گل ۱۶+) با ۶۰ امتیاز در رده‌های چهارم و پنجم قرار گرفتند. تیم‌های نیوکاسل یونایتد و منچستریونایتد با ۵۰ و وستهام یونایتد ۴۸ امتیاز در رده‌های پنجم تا هفتم و چلسی با ۴۴ امتیاز در رده نهم و برنتفوردکه سامان قدوس مهاجم ملی پوش ایرانی را در اختیار دارد، با ۲۹ امتیاز در رده چهاردهم جای گرفتند.
 در پائین جدول تیم‌های لوتون تاون با ۲۵، برنلی با ۲۰ و شفیلدیونایتد با ۱۶ امتیاز در رده‌های ۱۸ تا ۲۰ قرار دارند و برای بقا تلاش می‌کنند. از دسته برتر انگلیس ۳ تیم به دسته چمپیونشیپ سقوط می‌کنند.

دیگر خبرها

  • مسابقات قهرمانی فدراسیون جهانی| نوروزیان فینالیست شد
  • لیگ برتر انگلیس؛ تغییر معادلات قهرمانی با شکست لیورپول و آرسنال
  • تیم تفنگ میکس ایران در رده پنجم ایستاد
  • تداوم صدرنشینی آپوئل در شب نیمکت‌نشینی مهری
  • پیروزی فاینورد برابر سیتارد در حضور 7 دقیقه‌ای جهانبخش
  • پیروزی فاینورد در حضور جهانبخش
  • منچستریونایتد و فراموشی فرمول پیروزی؛ سهمیه باد آورده هم از دست رفت؟
  • پیروزی اتلتیکو بر ژیرونا؛ سلام به سهمیه اروپا
  • (ویدئو) چهار کشته و زخمی براثر حمله با سلاح سرد در مرکز شهر ملبورن
  • (ویدیو) چهار کشته در حمله با چاقو در یک مرکز خرید استرالیا