Web Analytics Made Easy - Statcounter

سرمربی تیم فوتبال سایپا گفت: در مجموع نیم‌فصل اول خوب بازی کردیم اما از داوری هم تیم ما خیلی ضربه دید و به ضرر تیم ما شد و امیدوارم در نیم‌فصل دوم اشتباهات داوری تاثیرگذار در نتایج تیم‌ها نباشد و همه بتوانند در کنار همدیگر خوب و قوی و محک بازی کنند.

به گزارش خبرگزاری فارس از کرمان، ابراهیم صادقی در نشست خبری پیش از بازی مقابل گل‌گهر اظهار داشت:  فردا برای کسب سه امتیاز فردا بازی می‌کنیم بازی خیلی مهمی برای ما است به نظرم اردوهای خیلی خوبی داشتیم در تهران و خیلی خوب تمرین کردیم و تیممان نسبت به نیم‌فصل اول خیلی باتجربه تر شده و فوتبال خیلی خوبی بازی می‌کند و خیلی امیدواریم نتایج خیلی بهتری در نیم فصل دوم کسب کنیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سرمربی تیم فوتبال سایپا در خصوص پیوستن شفیعی به تیم سایپا و اینکه کارت بازی برایش صادر نشده گفت: همراه ما است و فردا بازی می‌کند.

 

وی در خصوص اینکه تیم سایپا کم ستاره‌تر شده است، گفت: بازیکنان خیلی خوبی از سایپا جدا شدند که همه‌شان الان در تیم‌های بزرگ و جزو ستاره‌های آن هستند برای اینکه دوباره همچین بازیکنانی پرورش دهیم سعی کردیم به جوانان بها بدهیم سایپا در دو سه سال آینده بازیکنان خیلی خوبی به فوتبال ایران و سایپا معرفی می‌کند که نیاز به زمان دارد.

صادقی افزود: نسبت به کیفیت فنی که نیم‌فصل اول داشتیم نتایج با هم نمی‌خواند فوتبال خیلی خوبی بازی کردیم اما جوانی به ما ضربه زد اما در نیم فصل دوم بچه ‌تجربه‌های خیلی خوبی کسب کردند و در نیم می‌توانند جبران کنند.

سرمربی تیم سایپا ادامه داد: می‌دانیم بازی خیلی مهمی فردا داریم ولی به تیم خود امید داریم سعی کردیم سه تا چهار بازیکن با تجربه به تیم خود اضافه کنیم که اضافه شدند و امیدواریم تیم ما تکمیل‌تر شود.

وی خاطرنشان کرد: در مجموع نیم‌فصل اول خوب بازی کردیم اما از داوری هم تیم ما خیلی ضربه دید و به ضرر تیم ما شد و امیدوارم در نیم‌فصل دوم اشتباهات داوری تاثیرگذار در نتایج تیم‌ها نباشد و همه بتوانند در کنار همدیگر خوب و قوی و محک بازی کنند.

انتهای پیام/3388/ق

منبع: فارس

کلیدواژه: سایپا فوتبال کرمان داوری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۶۴۳۴۸۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

گروه بندی و زمان مسابقات فوتبال مناطق رده سنی امید

  به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری صدا و سیما، برنامه مسابقات فوتبال مناطق رده سنی امید باشگاه‌های ایران در گروه‌های مختلف به شرح زیر است:   گروه یک: سی دنا سی سخت (میزبان)، سرخپوشان شوشتر، استقلال سیلک کاشان، آرتیمان خمین و خیبرخرم آباد مسابقات در تاریخ ۲۰ تا ۲۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ برگزار خواهد شد.   گروه ۲: ایفا سرام سرخرود (میزبان)، اکباتان اردبیل، رویان مهر رویان، میعاد فیروز کوه و دهداری مشهد مسابقات در تاریخ ۱۵ تا ۲۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ برگزار خواهد شد.   گروه ۳: کاسپین بابل (میزبان)، مس سونگون تبریز، استقلال نوین بجنورد، شاهین گرجی محله، مدرسه عال حرفه‌ای مشهد مسابقات از تاریخ ۱۸ تا ۲۴ اردیبهشت برگزار می‌شود.   گروه ۴: آوای میناب حدید (میزبان)، سپاهان اصفهان، نیو سایپا بندرعباس و سرخ دلان دلوار مسابقات از تاریخ ۱۱ تا ۱۶ اردیبهشت برگزار می‌شود.   گروه ۵: الون نوین همدان (میزبان)، شهرداری اردبیل، عقاب تهران و ولایت اهواز  مسابقات از تاریخ ۲۱ تا ۲۷ اردیبهشت برگزار می‌شود.   از هر گروه تیم‌های اول مستقیما به مسابقات لیگ امید صعود و تیم‌های دوم سهمیه مراحله اول مسابقات مناطق فصل آتی را کسب می‌کنند و سایر تیم‌ها به مسابقات استانی بازمی گردند.

 

دیگر خبرها

  • مهدی جعفرپور: پرسپولیس از سپاهان می ترسد، داوری ها فقط به نفع این تیم است
  • اعلام تیم داوری دیدار آلومینیوم و پرسپولیس
  • بارسلونا شکایتش از داوری ال‌کلاسیکو را به دادگاه مدنی می‌برد
  • جواب استقلالی‌ها را در زمین می‌دهیم | فوتبال تدافعی هوادار ندارد
  • علی نعمتی: جواب استقلالی‌ها را در زمین می‌دهیم
  • واکنش ذوب آهن به داوری دیدار با آلومینیوم/ دو پنالتی گرفته نشد
  • گروه بندی و زمان مسابقات فوتبال مناطق رده سنی امید
  • حمودی: دعوای شخصی آقایان به شخصیت فوتبال خوزستان ضربه زد
  • تصمیم سیلوا برای خداحافظی | روزهای خوبی را در اینجا داشتم
  • ادامه دومینوی پیروزی سرخابی‌ها و انتقام سپاهان از انزلی‌چی‌ها