Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «عصر ایران»
2024-04-24@21:06:53 GMT

حركت عجیب نظافتچی فرودگاه مهرآباد با بازیکن استقلال (فیلم)

تاریخ انتشار: ۴ بهمن ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۶۶۴۳۵۱۷

‍‍‍‍‍‍

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی لینک کوتاه: asriran.com/002yoW

.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

منبع: عصر ایران

کلیدواژه: استقلال

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.asriran.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «عصر ایران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۶۴۳۵۱۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

عجیب اما واقعی؛ پرسپولیس به زاکانی رسید

سید محمدمهدی احمدی در حاشیه آیین واگذاری استقلال و پرسپولیس به بخش خصوصی اظهار کرد: با موافقتی که بین کنسرسیوم بانکی صورت گرفت قرار شد ۳ سید در اختیار بانک شهر قرار گیرد و مدیرعامل توسط بانک شهر تعیین شود.

وی افزود: یک سید در اختیار یکی از بانک‌های تجارت یا ملت خواهد بود و رییس هیات مدیره از طرف یکی از این دو بانک تعیین شود که حاکمیت شرکتی برای نظارت بر فعالیت سیدی که مدیرعامل را تعیین می‌کند به وجود بیاید.

به گفته احمدی، این کنسرسیوم با پذیرش این مدل و تفاهم کلی و ابلاغ آن به شبکه سرمایه گذاری، این مقدمات را فراهم کرده است.

مدیرعامل بانک شهر در پاسخ به این سوال که آیا باشگاه پرسپولیس و استقلال از این پس برای دریافت تسهیلات در اولویت بانک شهر قرار دارند، گفت: ما باید بودجه‌ریزی کنیم و با یک مدل درآمد ـ مصارف عمل کنیم. نمی‌خواهیم در قالب تسهیلات کار‌ها را پیش ببریم بلکه بانک‌ها در قالب سرفصل مسئولیت‌های اجتماعی می‌توانند کمک‌های خود را به باشگاه انجام دهند. باشگاه باید به سمت درآمدزایی برود. این شامل درآمد‌های پایدار و بودجه‌هایی در قالب سرفصل مسئولیت‌های اجتماعی خواهد بود.

احمدی درباره برنامه بانک شهر برای پوشش بدهی حدود ۸۰۰ میلیارد تومانی هریک از دو باشگاه استقلال و پرسپولیس بیان کرد: هنوز صورت‌های مالی دیده نشده و مدلی که کنسرسیوم می‌خواهد تشکیل شود و مدل درآمدی باشگاه را بتواند فراهم کند تعیین نشده است. انشاءالله در دستور جلسه هفته آینده کنسرسیوم بانکی با شفاف شدن این مسائل موضوع بررسی و اعلام می‌شود.

مدیرعامل بانک شهر درباره نحوه مدیریت دو باشگاه پرسپولیس و استقلال از این به بعد گفت: طبق مصوبه شورای پول واعتبار بانک‌ها مکلفند در قالب مدیریت ـ پیمان یا سایر روش‌ها مدیریت باشگاه را واگذار کنند. البته این تناقضی با سیاست گذاری و عضو هیات مدیره بانک‌ها در باشگاه پرسپولیس ندارد. از طرف بانک‌ها باید نظام تامین مالی تعیین شود و اولویت این است که مدیریت باشگاه را به شهرداری تهران واگذار کنیم.

وی ادامه داد: شهرداری تهران متولی امور فرهنگی پایتخت است و ظرفیت‌های قابل اتکایی دارد، سازمان ورزش را دارد و دیگر ظرفیت‌ها را دارد می‌تواند آنها را به خدمت باشگاه بیاورد. در اولویت کنسرسیوم طبق توافقی که انجام شده مدیریت باشگاه پرسپولیس از طریق مدیریت پیمان در سال اول به شهرداری تهران واگذار خواهد بود.

منبع: خبر ورزشی

tags # پرسپولیس ، علیرضا زاکانی سایر اخبار آیا انسان می‌تواند در فضا تولید مثل کند؟ | رابطه جنسی و زایمان در فضا چگونه است؟ بعد از فضا چه چیزی وجود دارد، جهان کجا تمام می‌شود؟! (تصاویر) مرکز واقعی جهان کجا است؟ فضانوردان چگونه در فضا دستشویی می‌کنند؟ | سرنوشت مدفوع انسان در فضا چه می‌شود؟

دیگر خبرها

  • عجیب اما واقعی؛ پرسپولیس به زاکانی رسید
  • تصمیم عجیب بارسا: ستاره هلندی در لیست فروش
  • خسرو حیدری ۱۱ بازیکن برتر تاریخ ایران را انتخاب کرد | از فامیل بازی تا حضور عجیب برخی از هم تیمی ها
  • مورد عجیب بازیکن فولاد؛ ۷ فصل و فقط ۱۶ دقیقه بازی
  • ناگفته‌های خیرخواه از سفر دشوار برای کسب سهمیه‌ المپیک
  • گل قهرمانی استقلال را مهرداد بزند!
  • حرکت غیرورزشی داویده کالابریا بر روی بازیکن اینتر و کارت قرمز دوم برای میلان (میلان 1-2 اینتر)
  • ماشاریپوف از ایران فرار کرد!
  • برگزاری بزرگ ترین مانور طرح اضطراری فرودگاهی کشور در فرودگاه مهرآباد
  • معمای عجیب؛ رامین رضاییان بازی با پرسپولیس را از دست داد؟