Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایمنا»
2024-04-19@22:06:41 GMT

ژانر وحشت در جشنواره فجر رونمایی شد + فیلم

تاریخ انتشار: ۴ بهمن ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۶۶۴۳۵۷۸

ژانر وحشت در جشنواره فجر رونمایی شد + فیلم

‍‍‍‍‍‍

نخستین تیزر رسمی فیلم سینمایی "پوست" به کارگردانی برادران ارک و تهیه کنندگی محمدرضا مصباح منتشر شد.

پوست" عاشقانه ای محلی در فضایی وهم آلود وآمیخته با سحر و جادوست که در سی و هشتمین جشنواره ملی فیلم فجر در دو بخش نگاه نو و سودای سیمرغ حضور خواهد داشت و به نظر می رسد با توجه به فضای جذاب و متفاوت آن پیشنهادات تازه ای را به سینمای ایران ارائه دهد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مرورگر شما از ویدئو پشتیبانی نمی‌کند.
فایل آن‌را از اینجا دانلود کنید: video/mp4

کد خبر 407266

منبع: ایمنا

کلیدواژه: فیلم پوست برادران ارک ژانر وحشت جشنواره فیلم فجر شهر شهروند کلانشهر مدیریت شهری کلانشهرهای جهان حقوق شهروندی نشاط اجتماعی فرهنگ شهروندی توسعه پایدار حکمرانی خوب اداره ارزان شهر شهرداری شهر خلاق

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.imna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایمنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۶۴۳۵۷۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اقتدار سپاه نظام استکباری را به وحشت انداخته است

به گزارش خبرنگار مهر، حجت الاسلام تقی روحانی در خطبه‌های این هفته نماز جمعه شهر آبیک اظهار کرد: یکی از مصادیق تقوا رعایت حقوق زن و مرد در خانواده است و اگر زن حق شوهر را ضایع کند بی‌تقواست و اگر مرد نیز حق زن را ضایع کند بی تقوا است.

وی با بیان اینکه اگر تقوا در زندگی حاکم باشد و خداترسی حاکم شود خواهیم دید محیط خانه چه زیبا و آرام خواهد بود، تصریح کرد: مراقب باشیم تقوا در محیط خانه بیشتر مورد توجه قرار گیرد.

وی در بخش دیگری از بیانات خود ضمن گرامی‌داشت ششمین سالگرد ارتحال حجت الاسلام ابوتراب موسوی امام جمعه فقید شهرستان آبیک اظهار داشت او یک سید با صفا و سلیم النفس بود.

خطیب جمعه آبیک با اشاره به دوم اردیبهشت ماه سالروز تأسیس سپاه پاسداران و تبریک این روز به سپاهان سرافراز کشورمان اظهار کرد: امروز اقتدار سپاه عزیز در کنار دیگر نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران حقیقتاً نظام استکباری را به وحشت انداخته و این یک ترس حقیقی است در دل دشمنان که شیطان بزرگ از نام سپاه پاسداران هراس دارد.

امام جمعه آبیک اضافه کرد: اکنون نیز رژیم صهیونیستی به اتحادیه اروپا فشار می‌آورد که سپاه را در فهرست گروه‌های تروریستی قرار دهد ولی اتحادیه علام می‌کند که این کار میسر نیست.

حجت الاسلام روحانی بیان کرد: در عملیات اخیر پهپاد و موشک‌های اصلی سپاه هنوز استفاده نشده است و اگر انجام می‌شد ویرانی اسرائیل را مشاهده می‌کردیم، این فقط یک تنبیه بود و ۱۱ روز رژیم صهیونیستی خواب نداشتند و پس از اعلام سپاه پهپادها و موشک‌ها شلیک شدند.

وی افزود: اینکه می‌گویند ۹۹ درصد موشک‌ها و پهپادها منهدم شده است باید پاسخگو باشند که پس این پایگاه‌های نظامی که با خاک یکسان شدند چه بود، جهان مبهوت شده است و به فرموده قرآن کریم که می‌فرماید کاری کنید که دشمنان از قدرت مسلمین مبهوت شوند، سپاهیان اسلام این چنین کردند و دشمنان مبهوت شدند.

خطیب جمعه آبیک تاکید کرد: با این عملیات همه محرومین عالم تشکر می‌کنند و قلب امام زمان (عج) و امت ایران خشنود شده است.

وی تصریح کرد: شمنان ما بدانند اگر خطای مجددی را مرتکب شوند این بار فرصت نمی‌دهیم و طبق اعلام سردار حاجی‌زاده بلافاصله صاعقه‌ها بر سرشان فرود خواهد آمد.

حجت الاسلام روحانی همچنین ضمن تبریک روز ارتش و قدردانی از خدمتگزاران ارتش در شهرستان آبیک اظهار داشت: ارتش ما سه ویژگی دارد که هیچ ارتش دیگری در دنیا ندارد اولاً ارتش ما در خدمت اسلام قرآن و دین هست و به فرد یا حزب یا گروه خاصی خدمت نمی‌کند، دوم اینکه فرمانده کل قوای آنها نایب امام زمان است، فقیه عادل جامع الشرایطی که شب‌ها را با خدا راز و نیاز می‌کند و در روز بر همه نظام سلطه می‌خروشد و سوما اینکه توجه همه جانبه به دین و عقیده دارد و نشانگر آن ۴۸ هزار شهید ارتش می‌باشد و شعار ارتش ما این است که راه ما راه حسین است.

کد خبر 6082583

دیگر خبرها

  • وحشت صهیونیست‌ها از حملات موشکی مقاومت فلسطین
  • اقتدار سپاه نظام استکباری را به وحشت انداخته است
  • ۱۰ فیلم ترسناک برتر سال ۲۰۲۳
  • اولین تصاویر از اضطراب و وحشت عجیب امروز اصفهانی‌ها!
  • وحشت صهیونیست‌ها از بازدارندگی هسته ای ایران
  • نمایش ۴ اثر در ششمین پاتوق فیلم کوتاه
  • دانلود سریال گناه فرشته قسمت 18 هجدهم و آخر (دانلود قسمت ۱۸ گناه فرشته) کامل با حجم رایگان
  • (تصاویر) ترس و وحشت مانع از کارزار انتخاباتی در مانیپور
  • ببینید | لحظه عبور موشک‌های روسی از روی سر اوکراینی‌ها؛ مردم به وحشت افتادند
  • رونمایی از مستند «قوی‌دل» همزمان با روز جهانی هموفیلی/ فیلم‌های مستند، مهجور هستند