Web Analytics Made Easy - Statcounter

دبیر شورای تبیین مواضع بسیج دانشجویی خراسان رضوی گفت: در انتخاب اصلح نیاز به وحدت جامعه نخبگانی وانقلابی کشور و استان ما داریم تا مردم بتوانند با اطمینان به افراد مورد نظر خود رای دهد.

به گزارش خبرنگار دانشگاه خبرگزاری دانشجو، امیررضا حضرتی، دبیر شورای تبیین مواضع بسیج دانشجویی استان خراسان رضوی در پیش خطبه‌های نماز جمعه مشهد گفت: شخصیت زهرای اطهر در ابعاد سیاسی و اجتماعی و جهادی شخصیت ممتاز و برجسته‌ای است به طوری که همه زنان مبارز و انقلابی و برجسته و سیاسی عالم می‌تواند از زندگی کوتاه و پر مغز ایشان درس بگیرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

حضرتی بیان کرد: بدون شرک مایه افتخار ملت ایران داشتن مادران و همسران شهدا و جانبازان هستند که به تأسی از ام ابی‌ها تحمل سختی و غم می‌کند و بدون شک این فداکاری و گذشت آن‌ها نیز جهادی بس والا مقام است.
دبیر شورای تبیین مواضع بسیج دانشجویی خراسان رضوی مطرح کرد: زنی آن هم در سنین جوانی از لحاظ مقام و معنوی به جایی می‌رسد که بنابر آنچه که در بعضی از روایات آمده محدثه است یعنی فرشتگان الهی با او حرف می‌زند این مقام معنوی و میدان وسیع و قله رفیع در مقابل همه زن‌های آفرینش و عالم ایستاده فاطمه زهرا در قله این بلندای عظیم ایستاده و به همه زنان عالم خطاب می‌کند و آن‌ها را به پیمودن این راه دعوت می‌کند.
وی در ادامه افزود:بی تردید یکی از بهترین شاگردان درس ولایتمداری این بانو را می‌توان حاج قاسم سلیمانی معرفی کرد چند هفته پیش و نزدیک به دهه اول فاطمیه خبری قلب همه مردم ایران و تمام آزادی خواهان جهان و منطقه را به درد آورد دشمن نادان و باز دل من در میدان جنگ رودررو بلکه با ناجوانمردی تمام حاج قاسم سلیمانی را به شهادت رساند آن‌ها گمان می‌کردند بعد از شهادت سردار می‌توانند بدون مزاحم هر غلطی که می‌خواهند در منطقه بکند، اما آن بزدلان بداند شهید حاج قاسم سلیمانی به مراتب خطرناک‌تر از خود حاج قاسم سلیمانی است.  
دبیر شورای تبیین مواضع بسیج دانشجویی خراسان رضوی بیان کرد: سردار سلیمانی یک شخص نیست بلکه یک مکتب است سرتا سر جمهوری اسلامی و منطقه پر است از قاسم سلیمانی‌ها که تا نابودی دشمنان شان آرام و قرار ندارد، اما رویداد بی نظیر دیگر که همه جهان را انگشت به دهان کرد حضور ده‌ها میلیونی ملت شریف ایران و صد‌ها هزار نفری ملت قدردان عراق و دیگر کشور‌های منطقه بود حضور که بدون شک یکی از بی‌نظیرترین تشییع‌ها در جهان است که تاریخ به خود دیده تمام جهان نفرت ملت ایران و عراق عراق و منطقه را از آمریکای جنایتکار به عینه مشاهده کردند و فریاد انتقام تنها چیزی بود که جهان می‌شنید. 
وی در ادامه افزود: همین فریاد‌ها سوخت موشک‌های سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در زیر و رو کردن پایگاه آمریکایی در عراق بود، اما این فقط پایگاه آمریکا این بود که شغل زده می‌شد درک هیبت و هیمنه آمریکا استکبار جهانی بود که با خاک یکسان شد آمریکا سال‌هاست در سوریه در عراق و در لبنان و افغانستان از دست قدرتمند مقاومت ضربه می‌خورد لکن ضربه سپاه پاسداران از همه آن‌ها بالاتر بود این ضربه درب حیثیتی بود از این پس یاوه گویی‌ها و تهدید‌های واهی دولت نجس آمریکا برای هیچ کس در منطقه ارزش و اعتبار نخواهد داشت.
حضرتی تاکید کرد: برگزاری بزرگترین راهپیمایی ضد آمریکایی امروز در عراق نشانه‌ای ملموس از این نفرت به حد ملت‌های منطقه از آمریکاست و ملت عراق و گروه‌های مقاومت اسلامی این کشور و همچنین جریان‌های سیاسی و فعال آن‌ها باید وحدت خود را حول خروج آمریکا از منطقه حفظ کنند و این مبارزه را تا خروج کامل این شیطان بزرگ و ریشه کن کردن این شجره ملعونه از منطقه ادامه دهند بدون شک ملت بزرگ ایران نیز پشت و پناه آن‌ها در این مسیر سخت خواهد بود.
دبیر شورای تبیین مواضع بسیج دانشجویی خراسان رضوی اظهار کرد:اما در بحث این هتک حرمت‌ها و شعار‌های داده شده نباید یک مسئله مهم را فراموش کرد آن هم حضور سفیر انگلیس در این اجتماعات بود در طول تاریخ دولت انگلستان خباثت‌ها و دسیسه‌های بسیاری نسبت به مردم ایران داشته از قحطی بزرگ تحمیل حکومت وابسته پهلوی کودتا به یغما بردن نفت گرفته تا نفت در جنگ تحمیلی و پشت پازدن به برجام و ... تنها گوشه‌ای از جنایات دولت خبیث انگلیس علیه ایران است.
وی گفت: بدون تردید مطالبه ما از دولت و وزارت امور خارجه پاسخ قاطع و مستحکم به این یاوه گویی‌های انگلیس خبیث است و جلوگیری از عدم تکرار این گستاخی و دخالت در امور سیاسی کشور عزیزمان ایران است بدون شک این پاسخ قاطع فقط یک چیز است و آن هم اخراج سفیر کشور روباه صفت و خبیث انگلیس تا به دنیا نشان دهیم نخواهیم گذاشت کشور‌های دیگر حتی ذره‌ای در استقلال سیاسی ما خدشه وارد کند.
حضرتی جمعه گذشته جهان شاهد نماز جمعه میلیونی به امامت، ولی امر مسلمین جهان حضرت آیت الله العظمی امام خامنه‌ای بودند ایشان راه پیش روی ملت ایران را یک چیز تعریف کردند و آن قوی شدن است بدون تردید قوی شدن صرفا در قوای نظامی خلاصه نمی‌شود هرچند که لازم است در بعد نظامی روز به روز قوی‌تر بشویم و مطالبه ما از کل قوای مسلح کشور بدون شک پیشرفت و رشد روز افزون قدرت نظامی است یکی از ابعاد مهم قوی شدن اقتصاد است.
دبیر شورای تبیین مواضع بسیج دانشجویی خراسان رضوی یادآورشد: دولت باید به مردم پاسخ دهد که آیا عملکرد آن‌ها باعث خودکفایی اقتصادی کشور شده است؟! آیا توانستند وابستگی ما را از فروش نفت خام کاهش دهند؟! آیا واردات کاهش داشته و صادرات تولید ملی افزایش داشته یا برعکس کارخانه‌ها روز به روز در حال تعطیلی هستند؟!
وی افزود: آیا دولت بودجه سال ۹۹ را طوری تنظیم کرده است که فشار را از روی مردم برداشته یا باز هم مردم هستند که بودجه دولت را تامین می‌کند؟! آیا در بودجه سال ۹۹ مالیات سلبریتی‌ها مناطق آزاد و فرار مالیاتی اقشار مختلف دیده شده یا این باز هم ضعیف‌ترین اقشار مردم هستند که باید مالیات دهندگان این کشور باشد؟!
حضرتی مطرح کرد:، اما ۲۲ بهمن امسال چشم همه جهان مجدداً خیره به ایران اسلامی خواهد بود تا بازهم موج خروشان ملت ایران را ببینند و متحیر شود ملت نشان داده همیشه پای آرمان‌های انقلاب ماند و بی‌تدبیری برخی مسئولین را پای انقلاب نمی‌نویسند .
دبیر شورای تبیین مواضع بسیج دانشجویی خراسان رضوی تصریح کرد: ۲۲ بهمن امسال هم چهلم سردار رشید اسلام حاج قاسم سلیمانی است و هم اولین ۲۲ بهمن دهه پنجم انقلاب دهه‌ای که ملت پا به پای رهبر و مقتدای خویش با نقشه راه بیانیه گام دوم، گام در مسیر تشکیل دولت اسلامی و تمدن اسلامی بر داشتند بدون شک باز هم ملت ایران حماسه خلق خواهند کرد که همه جهان بدانند ملت ایران با قدرت و بدون هیچ گونه ترسی مستحکم و استوار به مسیر خود ادامه می‌دهد.  
وی گفت: یکی از ملاک‌های قوی شدن یک ملت برگزاری انتخابات باشکوه است انتخاباتی که دو ویژگی اساسی را باید در خود داشته باشد ۱- حضور پررنگ ملت ۲- رای به کاندیدا‌های اصلح که شایستگی خادمی وکالت این ملت نجیب و شریف را داشته باشند خواسته ما از تمام ملت ایران حضور باشکوه و مثال‌زدنی دیگر انتخابات کشور است بی شک انتخاب مجلس می‌تواند سرنوشت ساز کشور و قوی کننده کشور در دیگر زمینه‌ها باشد.
حضرتی خاطر نشان کرد: ملت شریف ایران؛ انتخابات شاخص، علم نظام جمهوری اسلامی ایران است پرچم افتخار و نشانه مردم سالاری دینی در این کشور است دشمن ما با انتخابات ما مخالف است با اصل انتخابات و حضور گسترده مخالف هستند با هرچی که مایه راحتی و عزت این کشور است مخالف هستند چرا؟ چون میدانند حضور گسترده مردم و انتخابات فردی شایسته توسط ملت به ضرر آن هاست.
دبیر شورای تبیین مواضع بسیج دانشجویی خراسان رضوی در ادامه یادآور شد: لذا هر جور مخالفتی که می‌تواند می‌کند شروع به فعالیت گسترده رسانه‌ای می‌کنند تا به خیال خودشان ملت قدرتمند ما را دلسرد از انقلاب و نظام کند، اما این فقط یه خیال خام و احمقانه است و مانند دیگر انتخابات نتیجه انشاالله برعکس خواهد بود آن‌ها می‌خواهند با عدم شرکت مردم در انتخابات، کشور و ملت را ضعیف کنند تا بتواند بیشتر به آن‌ها فشار بیاورند و به خیال واهی خود بگویند مردم از انقلاب روگردان شده‌اند به همین خاطر با تمام قوا شروع به تبلیغات می‌کند هر چند که متاسفانه عوامل خود را در کشور نیز دارد که مردم مرا از حضور در انتخابات دلسرد می‌کند آن‌ها نیز بدانند که هر موضعی در جهت تضعیف انتخابات کشور مخالفت با قانون این کشور و ملت شریف ایران است و بدون شک از مردم تو دهنی خواهند خورد.
حضرتی تاکید کرد: در انتخاب اصلح نیاز به وحدت جامعه نخبگانی و انقلابی کشور و استان ما داریم تا مردم بتوانند با اطمینان به افراد مورد نظر خود رای دهد.

منبع: خبرگزاری دانشجو

کلیدواژه: نماز جمعه انتخابات مجلس مجلس شورای اسلامی بودجه سال 99

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت snn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری دانشجو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۶۴۳۵۹۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تراکنش بانکی با تلفن همراه بدون نیاز به کارت‌های بانکی

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از بانک مرکزی، مصطفی قمری وفا مدیر روابط عمومی بانک مرکزی گفت: با طرح کهربای بانک مرکزی، امکان انجام تراکنش‌های خرید با استفاده از نسخه الکترونیکی ایمن کارت‌های بانکی و استفاده از آن‌ها به جای کارت‌های فیزیکی بانکی روی دستگاه‌های پایانه فروشگاهی مجهز شده، مطابق با آخرین فناوری و استانداردهای روز میسر گردیده است.

به گفته وی، هم‌اکنون شش بانک کشاورزی، تجارت، ملت، ملی، آینده و صادرات تحت پوشش بوده و تعداد بانک‌های این طرح در حال افزایش است.

کد خبر 6080802 فاطمه صفری دهکردی

دیگر خبرها

  •  چرا در شرایط جنگی گشت ارشاد بازگشت؟
  • رئیس جمهور در جمع مردم دامغان: عملیات «وعده صادق» نشان‌دهنده اقتدار، موجب وحدت کشور و پاسخی ضروری بود
  • رئیس جمهور در جمع مردم دامغان: عملیات «وعده صادق» نشاندهنده اقتدار، موجب وحدت کشور و پاسخی ضروری بود
  • وحدت شکنی بلای مجلس است
  • رفع دائم مشکل کم‌آبی به تدبیر دولت انقلابی نیاز دارد
  • رئیسی: انتظار مردم از دولت، کار جهادی و انقلابی است
  • انتظار مردم از دولت ، کار جهادی و انقلابی است
  • وعده صادقی که اتحاد کشورهای اسلامی را مستحکم‌تر کرد
  • ارتش دژی استوار در برابر هرگونه تجاوز و تهدید و نمادی از وحدت و انسجام ملی
  • تراکنش بانکی با تلفن همراه بدون نیاز به کارت‌های بانکی