Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-04-20@01:55:38 GMT

ستین: ایبیزا ترس بزرگی به من وارد کرد

تاریخ انتشار: ۴ بهمن ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۶۶۴۳۶۴۹

ستین: ایبیزا ترس بزرگی به من وارد کرد

کیکه ستین از بازی با ایبیزا به عنوان یکی از بازی های دشوار و ترسناک برای خود یاد کرد. دیداری که بارسا به زحمت 1-2 پیروز شد و حتی ممکن بود حذف شود.

به گزارش "ورزش سه"، بارسلونا پس از پیروزی دشوار در زمین ایبیزا و راهیابی به یک هشتم نهایی کوپا دل ری، فردا باید در مستایا برابر والنسیا قرار بگیرد. یک بازی سخت و حساس که سومین بازی کیکه ستین به عنوان سرمربی جدید آبی اناری ها نیز محسوب می شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

 

 

 

ستین در نشست خبری این بازی گفت:« همیشه وقتی تیمی مثل والنسیا بازی خود را می بازد، برای بازی بعدی از انگیزه هایی بسیار زیاد برخوردار می شود و حالا ما حریف این تیم هستیم. آنها به مایورکا باخته اند و می خواهند برابر ما جبران کنند. انتظار بهترین والنسیا را دارم و می دانم که کار را برای ما دشوار خواهند کرد. برخلاف بازی با ایبیزا این بار برابر تیمی بازی داریم که هجومی تر کار می کند و قطعا فضاهای خالی بیشتری نصیب مان خواهد شد.»

 

ستین ادامه داد:« این حس را ندارم که با تیم ایده آل مان فاصله زیادی داریم. برابر ایبیزا خوب نبودیم و به آن اعتراف نیز کردم. می دانم که در برخی زمینه ها باید بهتر کار کنیم. ما در تمام کنندگی مشکلاتی داریم. در برخی موارد خیلی عالی کار می کنیم ولی نقاط ضعفی هم داریم. هدف من این است که از بارسا تیمی بسازم که وابسته به بازیکن نباشد و مستقل از اینکه چه کسانی در زمین هستد، بهترین نمایش را داشته باشد.»

 

 

 

 

نقل و انتقالات زمستانی:« فعلا اهمیتی به این موضوع نمی دهم. بارسا باشگاه بزرگی است و در حالت طبیعی باید برای فتح همه جام ها بجنگد اما مصدومیت ها را نمی توان کنترل کرد. همه چیزهایی که می شنوید، در حد فرضیه هستند و نمی خواهم به آنها بپردازم.»

 

رودریگو موره نو در بارسا:« من همه بازیکنان بزرگ را دوست دارم. او یک بازیکن فوق العاده است و یک مهره کلیدی برای تیمی که در آن بازی می کند. رودریگو فردا برابر ما بازی خواهد کرد و باید به خوبی او را مهار کنیم.»

 

مصاف با لگانس در یک هشتم نهایی کوپا دل ری:« بدون شک دو بازی خانگی متوالی در هفته بعد خبر مثبتی است(برابر لگانس در کوپا و لوانته در لالیگا). اینکه میزبان هستیم، یک مزیت است. همه دیدیم که در یک شانزدهم نهایی بازی در زمین تیم هایی که روی کاغذ ضعیف تر بودند، تا چه اندازه دشوار بود و برخی تیم های لالیگا چه ضرباتی خوردند. به شخصه برابر ایبیزا ترس بزرگی به من وارد شد. این یک واقعیت است.»

 

حفظ توپ و خلق موقعیت:« برابر گرانادا به اندازه کافی خلق موقعیت کردیم ولی در امر گلزنی خیلی موفق نبودیم. گرانادا بازی را بسته بود و خوب دفاع کرد. برابر ایبیزا مشکلاتی دیگر داشتیم از جمله بازی روی چمن مصنوعی. آنها بسیار باانگیزه کار کردند و ما برعکس، فاقد شور و شعف لازم بودیم. معتقدم خوب خلق موقعیت می کنیم ولی باید در تمام کنندگی بهتر شویم.»

 

 

بارسلونا کیکه ستین

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: بارسلونا کیکه ستین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۶۴۳۶۴۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

(ویدئو) زلزله‌ای به بزرگی ۶.۶ ریشتر جزیره شیکوکو ژاپن را لرزاند

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • ضربه بزرگی که به استقلال وارد شد!
  • (ویدئو) زلزله‌ای به بزرگی ۶.۶ ریشتر جزیره شیکوکو ژاپن را لرزاند
  • بلینگام: هر تیمی جز رئال‌مادرید بود، نابود می‌شد
  • بلینگام: هر تیمی جز رئال جلوی سیتی زانو می‌زد
  • بلینگام: هر تیمی جز رئال جلوی سیتی نابود می‌شد
  • هری کین: تقابل با رئال مادرید؟ نیمه‌نهایی خیلی خیلی بزرگی می‌شود
  • پاکو خمس: پروژه بزرگی در تراکتور داشتیم
  • کمالوند: امیدوارم برابر پرسپولیس کار بزرگی انجام دهیم
  • طارمی باارزش‌تر از سپاهان و تراکتور
  • طارمی برابر با سپاهان و تراکتور شد