Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «افکارنيوز»
2024-04-16@08:46:51 GMT

احتمال ماندن بیرانوند در پرسپولیس قوت گرفت

تاریخ انتشار: ۴ بهمن ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۶۶۴۳۶۶۸

در حالی که تیم های خنک و آنتورب بلژیک خواهان به خدمت گرفتن علیرضا بیرانوند دروازه بان تیم ملی فوتبال ایران و باشگاه پرسپولیس هستند، اما وی به احتمال زیاد در پرسپولیس ماندنی است.

اخبار ورزشی- گفته می شد حتی بیرانوند قصد داشت بامداد امروز ایران را به مقصد بلژیک ترک کند که این اتفاق رخ نداده است.

باشگاه پرسپولیس در صدد است بیرانوند را حداقل تا پایان این فصل حفظ کند و تاکنون پاسخ مثبتی به درخواست جدایی این بازیکن نشان نداده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

منبع: افکارنيوز

کلیدواژه: علیرضا بیرانوند بلژیک پرسپولیس بلژیک پرسپولیس علیرضا بیرانوند

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.afkarnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «افکارنيوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۶۴۳۶۶۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رقیب بیرانوند در یک قدمی ثبت رکوردی تاریخی

به گزارش همشهری آنلاین به نقل از ایرنا، در چارچوب هفته بیست‌وسوم رقابت‌های لیگ برتر، تیم فوتبال پرسپولیس موفق شد با حمایت هوادارانش در ورزشگاه آزادی با تک گل عیسی آل‌کثیر با نتیجه یک بر صفر، ملوان بندرانزلی را شکست داده و با یک امتیاز کمتر نسبت به همشهری خود یعنی استقلال در رده دوم جدول باقی بماند.

نکته جالب توجه در این بازی بسته نگه داشتن شدن دروازه سرخ‌پوشان در حضور امیررضا رفیعی دروازه‌بان جوان این تیم است، آن هم در شرایطی که این سنگربان در این فصل در ۳ بازی به عنوان جانشین علیرضا بیرانوند در قفس توری قرمزها قرار گرفته و در هر ۳ بازی موفق به ثبت کلین شیت شده است.

علیرضا بیرانوند سنگربان ملی‌پوش پرسپولیس در اردوی تیم ملی از ناحیه مچ دست دچار مصدومیت شد و با توجه به میزان این مصدومیت گفته می‌شود به احتمال زیاد بین ۳ تا ۴ هفته از میادین دور خواهد بود.

این در شرایطی بود که پیش از این با توجه به محرومیت بیرانوند، رفیعی در بازی با ذوب‌آهن اصفهان در درون دروازه پرسپولیس ایستاده و با نمایش خوب خود باعث شد تا قرمزها سه امتیاز شیرین را از اصفهان به ارمغان بیاورند. وی حالا در دیدارهای سرنوشت‌ساز باز هم در توفیق اجباری جانشین سنگربان شماره یک تیم ملی شد. ماموریتی که شاید می‌توانست به قیمت تمام شدن فوتبال او رقم بخورد اما وی در همین دو بازی تعیین کننده همچون بازی با ذوب‌آهن شایستگی‌های خود را به اثبات رساند تا رفیعی نیز سهم پررنگی در موفقیت‌ قرمزها در این فصل داشته باشد.

سنگربان ۲۲ ساله پرسپولیس حالا در آستانه یک رکورد شکنی تاریخی نیز قرار دارد. وی حالا در بازی با صنعت نفت آبادان در هفته بیست و چهارم رقابت‌های لیگ برتر این فرصت را دارد تا با بسته نگه داشتن دروازه خود در این دیدار تبدیل به نخستین دروازه‌بان تاریخ لیگ برتر شود که در ۴ بازی نخست خود در این رقابت‌ها دروازه خود را بسته نگه داشته و از این حیث رفیعی می‌تواند صاحب یک رکورد جالب توجه شود.

کد خبر 843893 برچسب‌ها ویژه ورزشی عليرضا بيرانوند لیگ برتر فوتبال ایران باشگاه پرسپولیس

دیگر خبرها

  • لاپورتا تایید کرد: احتمال ماندن ژاوی در بارسلونا وجود دارد
  • سنگ تمام ستاره پرسپولیس در کنسرت لُری + ویدئو
  • سرپرست صنعت نفت: مصمم به شکست پرسپولیس هستیم/ با حمایت تماشاگران به دنبال بقا هستیم
  • بیرانوند درتلاش برای بازگشت در بازی حساس پرسپولیس
  • بیرانوند و هنانوف همچنان زیر نظر پزشکان
  • آخرین وضعیت بیرانوند در تمرینات پرسپولیس
  • برگزاری تمرین پرسپولیس در 2 گروه؛ بیرانوند و هنانوف زیر نظر کادر پزشکی
  • رفیعی باز هم در پرسپولیس کلین شیت کرد
  • رقیب بیرانوند در یک قدمی ثبت رکوردی تاریخی
  • پرسپولیس بعد از ۶۸۱ روز بدون بیرانوند در آزادی!