Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-04-20@04:14:51 GMT

کلوپ: امیدوارم مصدومیت سادیو مانه جدی نباشد

تاریخ انتشار: ۴ بهمن ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۶۶۴۳۶۸۸

کلوپ: امیدوارم مصدومیت سادیو مانه جدی نباشد

یورگن کلوپ، سرمربی لیورپول مدعی شد بازیکنانش بدون توجه به نام حریف فقط دنیال پیروز شدن هستند.

به گزارش "ورزش سه"، این هفته مرسی سایدی ها در دور چهارم جام حذفی به مصاف تیم گمنام شروزبری خواهند رفت. یورگن کلوپ در نشست خبری پیش از این دیدار حاضر شده و در مورد شرایط بازیکنان مصدوم و روزهای دشوار پیش روی تیمش صحبت کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

دیدار مقابل شروزبری: "تمرکز ما فقط روی بازی بعدی که شروزبری، سپس وستهام و در ادامه ساوتهمپتون است. در ادامه پایان هفته و تعطیلی از راه می رسد و بعد از آن ما دوباره کارمان را آغاز خواهیم کرد. از هرچه در مورد ما می گویید، بسیار سپاسگزارم. اگر نیز مواد  منفی باشد، من اهمیتی نمی دهم. من نمی توانم اوضاع را تغییر دهم.  

 

 

بازی شب گذشته نمونه خوبی از وضعیت ما بود. این دیدار هرگز آسان نبود و هرگز آسان نخواهد بود، ما نیز فقط باید تا جایی که می توانیم مبارزه کنیم. این تنها وظیفه ای است که باید انجام دهیم و روی همین موضوع متمرکز هستیم. روشن است بدون داشتن ذهنیت برنده شدن، کسب پیروزی دشوار است. بازیکنان لیورپول بدون توجه به نام حریف تنها برای پیروزی شدن مبارزه خواهند کرد."

 

انتخاب جوردن هندرسون به عنوان مرد سال انگلیس: "جوردن هندرسون در حال حاضر شرایط خوبی دارد، اما او از زمان ورود من روزهای درخشان زیادی را تجربه کرده و امیدوارم همینگونه بماند."

 

شرایط بازیکنان مصدوم: "آیا شما سعی می کنید ترکیب تیم را متوجه شوید؟ این دیدار شانس بازی برای بسیاری از بازیکنان خواهد بود، اما من هنوز ترکیب را انتخاب نکرده ام و منتظر گزارش های پزشکی خواهی بود. دژان لوورن در شرایط عادی تمرین کرده است. هنوز برای بازگشت جیمز میلنر و ژردان شقیری خیلی زود است، اما نبی کیتا امروز در بخشی از تمرینات حاضر بود. سادیو مانه امروز تست خواهد داد و امیدوارم مشکلش جدی نباشد."

یورگن کلوپ (سرمربی) لیورپول

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: یورگن کلوپ سرمربی لیورپول

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۶۴۳۶۸۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کریستیانو رونالدو نبود؛ النصر برنده شد

النصر در هفته بیست و هشتم رقابت‌های لیگ عربستان به مصاف الفیحاء رفت. النصر در این بازی توانست در غیاب کریستیانو رونالدو با نتیجه سه بر یک به پیروزی برسد. ستاره النصر در این بازی سادیو مانه بود که توانست دو گل به ثمر رساند.

مانه در این بازی یک ضربه پنالتی هم از دست داد. النصر با پیروزی که در این بازی به دست آورد جایگاه خود را در رده دوم جدول رده‌بندی مستحکم‌تر کرد.

دیگر خبرها

  • کریستیانو رونالدو نبود؛ النصر برنده شد
  • افشاگری مربی تیم ملی درباره مصدومیت علیرضا بیرانوند
  • رونالدو نباشد النصر پنالتی را هم گل نمی‌کند!‏
  • ایران بی تردید شانس اول قهرمانی است/ امیدوارم افغانستان صعود کند
  • کلوپ: همان لیورپول ترسناک همیشگی می‌شویم
  • کلوپ: حذف از اروپا آغازی برای ادامه فصل است؛ گاهی ایده تاکتیکی مزخرفی داریم
  • خنده های یورگن کلوپ در لحظات پایانی بازی آتالانتا و لیورپول و حذف از لیگ اروپا / فیلم
  • دستیار یورگن کلوپ گزینه هدایت بشیکتاش
  • یورگن کلوپ به استراحت نیاز دارد
  • خیال آرتتا راحت: ستاره اصلی به بایرن رسید