Web Analytics Made Easy - Statcounter

روابط عمومی فرودگاه مهرآباد از مهاجم استقلال بابت رفتار صورت گرفته با وی عذرخواهی کرد.

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

روابط عمومی فرودگاه بین‌المللی مهرآباد با اشاره به رفتار صورت گرفته با شیخ دیاباته، مهاجم اهل کشور مالی استقلال ، اطلاعیه‌ای به شرح زیر صادر کرد:

«ضمن پوزش از بازیکنان تیم استقلال،و آرزوی پیروزی در بازی پیش رو، فرودگاه مهرآباد رفتار نادرست کارگر خدماتی با مهاجم استقلال را پیگیری می‌کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

پس از اینکه شیخ دیاباته، مهاجم سرشناس تیم فوتبال استقلال در فرودگاه مهرآباد از رفتار یک کارگر خدماتی متعجب و قدری آزرده شد، با شرکت پیمانکار مرتبط صحبت شد تا ضمن انجام اقدامات لازم، به ایشان و تمامی کارگران تحت استخدام خود یادآوری کند که آنها موظف به رعایت احترام کامل به تمامی مسافران فرودگاه بوده و صرفاً مجاز به انجام امور محوله هستند».

منبع: پارس فوتبال

کلیدواژه: استقلال فرودگاه مهرآباد اخبار استقلال استقلال دیاباته فرودگاه مهرآباد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت parsfootball.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس فوتبال» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۶۴۳۷۲۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سال گذشته حدود ۱۲میلیون و ۶۸۵هزار مسافر در فرودگاه مهرآباد پذیرش شدند

روابط عمومی شرکت فرودگاه‌ها و ناوبری هوایی ایران اعلام کرد: سال گذشته در فرودگاه مهرآباد پروازها و اعزام رشد داشته و حدود ۱۲ میلیون و ۶۸۴ هزار و ۵۲۰ مسافر پذیرش شدند.

به گزارش خبرگزاری ایمنا و به نقل از روابط عمومی شرکت فرودگاه‌ها و ناوبری هوایی ایران، رشد پروازها و اعزام و پذیرش مسافر فرودگاه مهرآباد در سال ۱۴۰۲ از تاریخ اول فروردین تا پایان روز ۲۹ اسفند ۱۴۰۲ حدود ۱۲ میلیون و ۶۸۴ هزار و ۵۲۰ مسافر با ۱۰۹ هزار و ۴۲۳ نشست وبرخاست در فرودگاه بین‌المللی مهرآباد اعزام و پذیرش شدند.

تعداد پروازهای سال ۱۴۰۲ نسبت به سال قبل از آن در همین زمان ۲/۴۱ درصد افزایش داشت و در حوزه اعزام و پذیرش در همین بازه زمانی ۲/۵۷ درصد افزایش اعزام و پذیرش مسافر در فرودگاه مهرآباد تجربه شد.

کد خبر 745821

دیگر خبرها

  • هم اکنون ؛ وضعیت فرودگاه مهرآباد | ویدئو
  • پرواز رم ـ تهران به فرودگاه امام خمینی بازگشت
  • پرواز تهران ـ رم به فرودگاه امام خمینی بازگشت
  • بازگشت پروازهای فرودگاه‌های کشور به حالت عادی
  • بازگشت پرواز‌های فرودگاه‌های کشور به حالت عادی 
  • محدودیت پرواز فرودگاه مهرآباد و امام لغو شد
  • پروازهای فرودگاه‌های مهرآباد و امام خمینی تا ۱۰:۳۰صبح لغو شده است
  • پروازهای فرودگاه‌های مهرآباد و امام خمینی تا ۱۰:۳۰صبح لغو شد
  • تعلیق پروازهای مهرآباد و برخی دیگر از فرودگاه‌های کشور
  • سال گذشته حدود ۱۲میلیون و ۶۸۵هزار مسافر در فرودگاه مهرآباد پذیرش شدند