Web Analytics Made Easy - Statcounter

فرانک لمپارد تایید کرد که به دنبال یک مهاجم دیگر در چلسی خواهد بود.

طرفداری- دو تیم هال سیتی و چلسی از چارچوب دور چهارم جام حذفی انگلیس مقابل هم قرار خواهند گرفت. فرانک لمپارد پیش از این دیدار در کنفرانس خبری حاضر شده و پاسخگوی سوالات خبرنگاران بود.

به گزارش فوتبال لندن، سرمربی انگلیسی آبی پوشان به سوالات زیر پاسخ داد:

قرارداد اسپنسری با شرکت Three

معامله بزرگی برای ما بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

از این که با آن‌ها هستیم، خشنودیم. پیشتاز تکنولوژی 5G هستند.

 تامی آبراهام

خبر خوب اینجاست که با شکستگی مواجه نیست. با این حال میزان شدت مصدومیتش را به طور دقیق نمی‌دانیم. فکر کردم انگیزه برای ورود یک مهاجم جدید در تیم وجود دارد. بازی‌های اخیر این مسئله را به خوبی نشان داد. وقتی 20 موقعیت ایجاد می‌کنید، شرایط مشخص است.

نقل و انتقالات

انتخاب‌ها و مواردی وجود دارد با این حال ژانویه ایده‌آل ترین زمان ممکن برای نقل و انتقالات نیست. تاریخ نیز این را نشان داده است. بحث درباره انتخاب درست است و باشگاه از نظرم در این باره، اطلاع دارد.

علاقه‌مندی به سوماره

میشناسمش اما در میان انتخاب‌های ما در ژانویه قرار ندارد. 

 4 تیم برتر جدول از حالا مشخص هستند؟

درباره خودمان خوشحال نیستم. می‌توانستیم در همین جایگاه بهتر عمل کنیم. در دو بازی گذشته موقعیت‌های زیادی داشتیم. نیوکاسل دو شوت داشت و به گل رسید. درباره آرسنال نیز همین طور بود. باید این مورد را برطرف کنیم.

فشار بر روی کپا

او با آن کنار خواهد آمد. فوتبالیست بودن همین است. همه روی او زوم کرده‌اند اما حالا مهم این است که به این خاطر تمرکزش را از دست ندهد. نه تنها کپا بلکه باید برای همه این گونه باشد. 

فشردگی مسابقات باعث مصدومیت بازیکنان شده است؟

شرایط سخت است و این گونه شلوغی، علمی به نظر نمی‌رسد. هر لحظه امکان مصدومیت بازیکنان وجود دارد و این چیزی است که باید به آن توجه شود. 

در پنجره نقل و انتقالاتی چگونه بازیکنان را پیدا می‌کنید؟

شرایط سخت است. می‌خواهید بازیکنی را به تیم اضافه کنید که امکانش وجود ندارد. در دربی کانتی نیز این گونه بود و همیشه می‌خواهید بهترین‌ها را به خدمت بگیرید. 

قهرمانی در جام حذفی

فقط به دنبال قهرمانی هستیم. من و بازیکنان این گونه به دنبال آن خواهیم بود. 

پست کانته

همیشه در پستی که زمان حضور ساری بازی می‌کرد، به میدان نمی‌رود. در بیش‌تر اوقات با دو هافبک بازی می‌کنیم. وقتی که ببینم آماده است، از او استفاده می‌کنم. 

کابایرو بازی خواهد کرد؟

فردا در ترکیب اصلی حضور دارد. مورد بدی از او ندیدم و همیشه خوب است. 

تمدید قرارداد ویلیان و پدرو؟

خبر جدیدی وجود ندارد. 

منبع: طرفداری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۶۴۳۸۰۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دربی کوچک تهران، حساس برای نیمه دوم جدول

به گزارش "ورزش سه"، در یکی از بازی‌های این هفته لیگ برتر، دو تیم تهرانی پیکان و هوادار در ورزشگاه دستگردی رو به روی هم صف آرایی می‌کنند.

دو تیم در سال جدید بدون باخت پیش می‌روند و وضعیت خود را در جدول بهبود بخشیده‌اند. پیکان و هوادار در حال حاضر ۲۴ امتیازی هستند و هواداری‌ها با تفاضل بهتر در رتبه یازدهم قرار دارند.

در شرایطی که از این دو تیم تهرانی به عنوان گزینه‌های سقوط یاد می‌شد اما نتایج خوب اخیر آنها وضع‌شان را بهتر کرده است. با این حال این مسابقه میان دو تیم ۶ امتیازی است و برای سایر تیم‌های پایین جدولی نیز اهمیت دارد.

هوادار پس از برد گل گهر بدون مصدوم و محروم خود را آماده این دیدار می‌کند. شاگردان مسعود شجاعی امروز سه‌شنبه آخرین تمرین تاکتیکی‌شان را انجام می‌دهند و فردا نیز یک جلسه تمرینی سبک پیش از بازی خواهند داشت.

بنفش‌ها پس از متوقف کردن آلومینیوم و فولاد و شکست دادن گل گهر در پی دومین پیروزی متوالی‌شان هستند؛ البته آنها کار سختی مقابل پیکان خواهند داشت.

دیگر خبرها

  • پیش‌بینی هوش مصنوعی: بارسا امشب می‌برد
  • دربی کوچک تهران، حساس برای نیمه دوم جدول
  • درخشش خیره‌کننده: ستاره چلسی به هالند رسید
  • خشم بی‌سابقه پوچتینو: بی‌احترامی بازیکنان چلسی دیگر تکرار نمی‌شود
  • پالمر: پنالتی‌زن چلسی من هستم و به همین خاطر توپ را برداشتم
  • پایان هفته سی‌و‌سوم لیگ برتر انگلیس با جشنواره گل چلسی
  • تصمیم عجیب لمپارد: نمی‌خواهم در جام جهانی باشم!‏
  • فرانک لمپارد از بر عهده گرفتن هدایت تیم ملی کانادا سر باز زد
  • کعبی: جایگاه و لیاقت فولاد اینجای جدول نیست/ کاری می‌کنیم هواداران قهر کرده آشتی کنند
  • ترکیب احتمالی چلسی برای بازی با اورتون