Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «پارس فوتبال»
2024-04-25@14:27:33 GMT

آخرین فرصت مسئولان پرسپولیس برای جذب استوکس

تاریخ انتشار: ۴ بهمن ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۶۶۴۳۸۳۵

آخرین فرصت مسئولان پرسپولیس برای جذب استوکس

در شرایطی که اکنون آنتونی استوکس ۴ روز در دبی در انتظار باشگاه پرسپولیس و نهایی کردن قراردادش است، تنها ۲۴ ساعت به پایان این موضوع باقی مانده است.

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

مسوولان پرسپولیس در آخرین تلاش خود در نقل و انتقالات زمستانی در شرایطی آنتونی استوکس را مورد هدف قرار داده‌اند که مهاجم ایرلندی سابق تراکتور بعد از سه روز از موعد اعلام حضور در دبی، اکنون چهارمین روز بلاتکلیفی خود را بعد از انجام توافقات اولیه با این تیم را پشت سر می‌گذارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

آنتونی استوکس که در صورت حضور در پرسپولیس می‌تواند بزرگترین ضعف سرخپوشان را در خط هجومی برطرف کند و آنها را امیدوار به درخشش در لیگ قهرمانان آسیا کند، در شرایطی که توافقات نهایی با امیر حسینی به عنوان نماینده باشگاه پرسپولیس و همچنین ارسلان مرتاض ایجنت ایرانی را صورت داده اما طی ۴۸ ساعت اخیر همچنان شرایط حضور و عقد قرارداد رسمی وی صورت نگرفته است.
در این رابطه علیرغم صحبت‌های زیادی که صورت گرفته و طرف ایرانی از شرایط عقد قرارداد و بندهای جاری شده رضایت کامل دارد، اما هنوز موفق به انجام روند نهایی قرارداد نشده‌اند و پیش پرداخت مربوطه به حساب این بازیکن واریز نشده است. باشگاه اما برای پرداخت این موضوع به مشکل ترانسفر ارز بر خورده است.

ارسلان مرتاض با فراهم ساختن شرایطی مناسب به سود باشگاه پرسپولیس در راستای پیش پرداخت، حذف پاداش‌ها و … مقدمات این انتقال را به خوبی فراهم آورده و در سمت دیگر اما باشگاه شرایط نهایی برای رسمی شدن این موضوع را فراهم سازد.

باشگاه طی مذاکرات صورت گرفته اعلام کرده با فراهم کردن منابع مالی ریالی در انتظار تبدیل آن به ارز است و این در حالیست که البته وکلای خارجی استوکس اعلام کرده‌اند برای این موضوع تا ۲۴ ساعت آینده به باشگاه فرصت خواهند داد و در صورتی که روند این مذاکره به سمت مثبت پیش نرود، آنها دبی را ترک خواهند کرد تا پرسپولیس از دستیابی به یکی از اصلی‌ترین اهداف نقل و انتقالاتی خود ناکام بماند.

باید دید در فرصت کوتاه باقیمانده تا پایان مهلت اعلام شده از سوی آنتونی استوکس، باشگاه پرسپولیس قادر خواهد بود این مشکل را برطرف کند و در آستانه بازی با تراکتور، مهاجم سابق تبریزی‌ها را به تهران بکشاند یا خیر.

منبع: پارس فوتبال

کلیدواژه: پرسپولیس استوکس آنتونی استوکس اخبار پرسپولیس استوکس پرسپولیس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت parsfootball.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس فوتبال» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۶۴۳۸۳۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تاکید نماینده ولی فقیه بر رسیدگی بیشتر مسئولان به آسیب های اجتماعی


به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای خراسان جنوبی،آیت الله عبادی در شورای فرهنگ عمومی استان با اشاره به اینکه دشمنان همواره در پی تضعیف نظام بودند افزود: باید مسئولان در حوزه کاری خود و با همکاری هم برای رفع آسیبهای جامعه اقدام کنند.

وی در ادامه با اشاره به برملا شدن چهره واقعی دشمنان گفت: جریان غرب، قتل و عام، جنگ و فساد دشمنان و غربی‌ها در حال حاضر برای همه دنیا برملا شده و چهره واقعی غربی‌ها رو شده است.

استاندار خراسان جنوبی نیز در این شورا در خصوص اجرای طرح نور گفت: باید پلیس را در این طرح همراهی کرد تا در کنار پلیس اقدامات فرهنگی صورت گیرد.

قناعت با اشاره به پاسداشت زبان فارسی گفت: باید در معابر شهر ۷۰ درصد عبارت‌ها فارسی باشد. 

معاون سیاسی، اجتماعی و امنیتی استاندار نیز در این شورا  از اجرای طرح نور و موفقیت این طرح در استان تقدیر کرد.

 طالبی افزود: این طرح بازخورد خوبی در تفرجگاه‌ها و پارک‌ها داشته و باید تداوم داشته باشد.


در این جلسه از پوشش خوب صدا وسیمای خراسان جنوبی به صورت زنده در خصوص مراسم ۵ اردیبهشت،سالروز شکست مفتضحانه آمریکا در صحرای طبس تقدیر شد.

دیگر خبرها

  • فرصت ویژه اوسمار برای انتقام از گربه سیاه پرسپولیس
  • تاکید نماینده ولی فقیه بر رسیدگی بیشتر مسئولان به آسیب های اجتماعی
  • حضور خراسان جنوبی در نمایشگاه اکسپو ۲۰۲۴
  • آشوبی: پرسپولیس در این بازی فرصت اشتباه ندارد
  • فرصت ویژه برای گرفتن دو انتقام «اوسمار» از گربه سیاه پرسپولیس
  • سرمایه گذاری بر روی معادن طلای افغانستان
  • وحیدی: سفر رئیس‌جمهور به کشورهای همسایه و منطقه فرصت سرمایه‌گذاری فراهم می‌کند
  • بازگشت جام‌حذفی؛ فرصت تاریخی پرسپولیس برای عبور از استقلال
  • مسئولان فرصت خدمت به مردم را قدر بدانند
  • فرصت استثنایی برای یک بازیکن پرسپولیس