Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «باشگاه خبرنگاران»
2024-04-16@10:53:17 GMT

شکست دختران شهروند در غیاب ملی پوشان

تاریخ انتشار: ۴ بهمن ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۶۶۴۳۹۱۰

شکست دختران شهروند در غیاب ملی پوشان

به گزارش خبرنگارگروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری ، تیم شهروند ساری در هفته بیست و دوم لیگ برتر فوتسال بانوان باشگاه‌های کشور در غیاب نسرین قمی و رقیه صومعه دو بازیکن ملی پوش که به همراه تیم ملی برای شرکت در مسابقات بین المللی فوتسال کافا به تاجیکستان اعزام شدند، ۳ بر ۱ مقابل میزبانش سایپا تهران شکست را پذیرفتند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


عاطفه عابدی، تنها گل دختران شهروند ساری را در بازی مقابل سایپا تهران به ثمر رساندند.

شاگردان فائزه جعفرزاده در تیم شهروند ساری بهترین فرصت برای صعود یک پله‌ای در جدول رده بندی مسابقات لیگ برتر فوتسال بانوان کشور از دست دادند.

شهروند ساری در صورت پیروزی مقابل سایپا تهران می‌توانست با توجه شکست ۹ بر صفر تیم ۱۳ امتیازی پارس آرا شیراز مقابل تیم صدرنشین هیات فوتبال خراسان رضوی با ۱۴ امتیاز به جایگاه دهم در جدول رده بندی رقابت‌ها صعود کند.   انتهای پیام/س

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: شهروند ساری لیگ برتر فوتسال بانوان مسابقات بین المللی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۶۴۳۹۱۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

هاشمی: ملی‌پوشان فوتسال عیدی خوبی به مردم بدهند/ شمسایی: جام قهرمانی را پس می‌گیریم

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری علم و فناوری آنا، وزیر ورزش در دیدار ملی‌پوشان فوتسال پیش از اعزام به بازی‌های جام ملت‌های آسیا اظهار کرد: خیلی خوشحالم در آخرین شب حضورتان در ایران خدمت رسیدم و امیدوارم بروید و خدا پشت و پناه تان باشد و بتوانید دل یک ملت را شاد کنید.

وی ادامه داد: به هر حال درست است یک ماه از عید گذشته ولی با قهرمانی که به دست می‌آورید عیدی خوبی به مردم می‌دهید. به سهم خودم از مجموعه فدراسیون فوتبال، مهدی تاج، احسان اصولی و کادرفنی تیم ملی فوتسال تشکر می‌کنم.

وزیر ورزش افزود: در بحث جوانگرایی با راهبری سرمربی تیم ملی که می‌دانم کار سختی است موفق شدند سن تیم ملی را نسبت به جام جهانی قبل ۵ سال پایین بیاورند. از کارهای بزرگ و اثربخشی است که ان‌شاءالله اثرات آن را خواهیم دید. جوانگرایی از جمله کارهایی است که همه در دنیا انجام می‌دهند. کاری است که نیاز به تدبیر دارد و ان‌شاءالله شما بتوانید با تلفیقی از بازیکنان جوان و با تجربه دست پر برگردید و این قول را می‌دهیم که با قهرمانی بازگشتید جایزه خوبی را در نظر خواهیم گرفت.

وی خاطرنشان کرد: رشته فوتسال مورد اقبال مردم ماست. بیشترین هیئت‌های استانی را داریم و جام رمضان در مناطق مختلف برگزار شد. ان‌شاءالله الگویی باشد برای کشورهای مسلمان و مسئولیت آن با آقای تاج باشد. می‌تواند به کیفی کردن فوتسال ما بیشتر و بهتر کمک کند. 

مهدی تاج هم در مراسم حضور وزیر ورزش در جمع تیم ملی فوتسال اظهار کرد: تشکر از وزیر ورزش بابت دومین حضور در اردوی تیم ملی فوتسال، همچنین جلسات درباره مجوز حرفه‌ای و در هفته سه تا چهار جلسه با وی داریم. وحید شمسایی که اسطوره فوتسال است هم با کار درستی که در جوانگرایی انجام داد و تلفیقی از جوانان و با تجربه‌ها را دور هم جمع کرده است. در آینده حاصل این کار درست را خواهیم دید.

رئیس فدراسیون فوتبال افزود: بچه‌های تیم ملی فوتسال کم توقع هستند و می‌فهمند که چه شرایطی داریم و وضعیت کشور چگونه است. با این اوصاف بهترین نتایج را می‌گیرند و از تک تک آنها تشکر می‌کنم. 

وحید شمسایی نیز در مراسم حضور وزیر ورزش در جمع تیم ملی فوتسال اظهار کرد: جدا از اینکه آقای هاشمی وزارت ورزش را در اختیار دارند من افتخار شاگردی او را دارم و همچنین تشکر از فدراسیون فوتبال که دو سال است به من فرصت سرمربیگری در تیم ملی فوتسال را داده، از آقای اصولی هم تشکر می‌کنم. هیچ چیز با ارزش تر از شاد کردن دل مردم نیست و لوگو و پرچم مقدس کشورمان را بر دوش داریم. 

سرمربی تیم ملی فوتسال افزود: قبولی داده‌ایم که خیلی‌ها گفتند چرا چنین قولی داده‌اید، هیچ فشاری روی بچه‌ها نیست و همیشه در مسابقات AFC برای ایران آبرو داری کرده‌ایم. قطع به یقین برای جبران محبت‌های آقای تاج که رئیس فوتسال آسیا و معاون کنفدراسیون هستند ما دو کار باید انجام دهیم ‌ یک جام را پس بگیریم و دوم جام را به مردم عزیزمان تقدیم کنیم. 

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • اقدام جالب بزرگ‌ترین جامانده جام ملت‌ها (عکس)
  • کاروان تیم ملی فوتسال ایران به تایلند رسید
  • ملی‌پوشان فوتسال وارد فرودگاه بانکوک تایلند شدند
  • هفته ۲۷ لیگ یک فوتبال؛ شکست خیبر صدرنشین در روز توقف چادرملو
  • اقدام فدراسیون برای سفر ملی‌پوشان فوتسال پس از لغو پرواز
  • حذف دختران پینگ‌پنگ‌باز ایران از مسابقات چک
  • هاشمی: ملی‌پوشان فوتسال عیدی خوبی به مردم بدهند/ شمسایی: جام قهرمانی را پس می‌گیریم
  • وعده وزیر ورزش به فوتسالی‌ها
  • آخرین تمرین ملی پوشان فوتسال
  • پیروزی ملی‌پوشان والیبال ساحلی ایران مقابل مالدیو