Web Analytics Made Easy - Statcounter

جانشین فرمانده مرزبانی ناجا با بیان اینکه دشمنان برای ضربه زدن به ایران توطئه هایی را برنامه ریزی می کنند گفت:اهداف انقلاب اسلامی ایران در دنیا گسترش یافته است.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از سفیر افلاک، سردار احمد علی گودرزی در سخنان پیش از خطبه های این هفته نماز جمعه بروجرد که در مسجد امام(ره) برگزار شد اظهار داشت: ملت ایران همیشه با ایستادگی و مقاومت دشمن را در رسیدن به اهداف خود ناکام گذاشته اند به طوری که در دوران دفاع مقدس در حالی که کشورهای زیادی عراق را حمایت می کردند اما رزمندگان ایران با شجاعت در برابر دشمن ایستادند و آنها را شکست دادند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: نیروهای مسلح با داشتن روحیه شهادت طلبی همیشه در صحنه حضور دارند و تفکر بسیجی و اهداف والای انقلاب اسلامی ایران در دنیا در حال گسترش است.

جانشین فرمانده مرزبانی ناجا عنوان کرد: شهدا با تاسی از سید الشهدا(ع) در این راه قدم گذاشتند و با توکل به خدا بدون هیچ هراسی آماده جانفشانی بودند و در این راه به شهادت رسیدند که شهید بروجردی یکی از شهدایی بود که جان خود را در این راه تقدیم کرد.

وی بیان کرد: ما هیچگاه جنگی را آغاز نکرده ایم اما اگر کشوری فکر تجاوز در سر داشته باشد، در برابر آنها خواهیم ایستاد و به دشمن اجازه نمی دهیم به اهداف پلید خود برسد.

سردار گودرزی با اشاره به این که انقلاب به الگویی برای بسیاری از کشورها تبدیل شده است گفت: امروزه کشورهای یمن، عراق، سوریه، لبنان و غزه با الگو گرفتن از انقلاب اسلامی ایران در برابر دشمنان زورگو ایستاده اند و با مقاومت و ایستادگی خود، دشمن را به عقب خواهند راند.

وی اظهار داشت: با توجه به این که دشمنان برای ضربه زدن به ایران توطئه هایی را برنامه ریزی می کنند اما این انقلاب به رهبری مقام معظم رهبری و با پشتیبانی مردم در مسیر طراحی شده به حرکت خود ادامه می دهد و روز به روز بر اقتدار و سربلندی این کشور افزوده می شود.

جانشین فرمانده مرزبانی ناجا با اشاره به گام دوم انقلاب عنوان کرد: انقلاب اسلامی ایران چهل سال است که در مسیر طراحی شده حرکت می کند و موفقیت هایی را در این راستا کسب کرده و در گام دوم انقلاب نیز برای موفقیت های بیشتر و اهداف آن حرکت خواهد کرد.

انتهای پیام/

منبع: دانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۶۴۳۹۱۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سپاه به همراه ارتش سد محکمی در برابر دشمنان هستند

فرمانده کل ارتش در پیامی ضمن تبریک سالروز تاسیس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی نوشت: این نهاد انقلابی، همراه، همدل و متحد با ارتش سرافراز، سدی محکم در برابر دشمنان و نقطه امید مردم شریف ایران و امت اسلامی هستند.

به گزارش خبرگزاری ایمنا، در پیام امیر سرلشکر سید عبدالرحیم موسوی فرمانده کل ارتش به سردار سرلشکر پاسدار حسین سلامی فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی آمده است: سپاه پاسداران، پدیده‌ای منحصر به فرد و مولودِ مبارک انقلابی بر خاسته از روح عزت طلبی، آزادگی و ستم ناپذیری مردم بصیر و دین مدار ایران سربلند اسلامی است.

در ادامه این پیام آمده است: این شجره طیبه در سایه رهنمودهای امامین انقلاب، ثمرات ارزشمند و غرور آفرینی در تقویت اقتدار ملی و بنیه دفاعی اسلام داشته است.

ارتقای روزافزون آمادگی در مقابله با دشمنان، به ویژه تنبیه رژیم سفاک و متجاوز صهیونیستی، پیشرفت‌های چشم‌گیر در خودباوری و خود اتکایی و روح خدمت رسانی به مردم شریف ایران، موید حرکتی پرشتاب در تأمین منافع راهبردی و تحقق آرمان‌های نظام مقدس جمهوری اسلامی است.

فرمانده کل ارتش در پیام خود آورده است: خدای متعال را شاکریم که امروز با دوراندیشی بنیانگذار جمهوری اسلامی ایران، این نهاد انقلابی، همراه و همدل و متحد با ارتش سرافراز، سدی محکم در برابر دشمنان و نقطه امید مردم شریف ایران و امت اسلامی هستند.

سرلشکر موسوی در پیام خود با تبریک دوم اردیبهشت سالروز تاسیس سپاه مقتدر و مردمی پاسداران انقلاب اسلامی نوشت: به حضرتعالی و خانواده بزرگ آن جنود الهی، از خدای بزرگ علو درجات شهیدان راه عزت و اقتدار جنگ تحمیلی، دفاع از حریم اهل بیت علیهم السلام و جبهه مقاومت و توفیق روزافزون رزمندگان مخلص آن نهاد فداکار را تحت رهبری حکیمانه زعیم عالیقدر و فرمانده عزت آفرین کل قوا امام خامنه ای عزیز، خواستارم.

به گزارش ایرنا، دوم اردیبهشت سال ۱۳۵۸ هجری شمسی حضرت امام خمینی (ره) بنیانگذار جمهوری اسلامی ایران، فرمان تاسیس "سپاه پاسداران انقلاب اسلامی" را صادر کرد.

براساس این فرمان، وظیفه اصلی سپاه پاسداران، حراست و حفاظت از انقلاب اسلامی در مقابل دشمنان داخلی و خارجی است. تشکیل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی نتیجه هوشمندی و درایت امام خمینی (ره) بود.

در ماه‌های اول انقلاب اسلامی نهادهای نظامی و انتظامی با از هم گسیختگی و از هم پاشیدگی مواجه شده بودند از این رو تشکیل یک تشکیلات نظامی و مردمی برای حفاظت از انقلاب اسلامی در برابر انواع تهدیدات داخلی و خارجی ضروری بود. امام خمینی (ه) این ضرورت را به موقع و به خوبی درک کرده و فرمان تشکیل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی را صادر کردند.

در جریان جنگ تحمیلی رژیم صدام علیه ایران که با هدف نابودی انقلاب اسلامی و تجزیه ایران، آغاز شده بود، سپاه شایستگی‌ها و توانایی‌های واقعی خود را به نمایش گذاشت و در عقب راندن نیروهای متجاوز عراقی و شکست توطئه‌های دشمنان، نقش مهمی داشت.

سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در دوران سازندگی پس از جنگ تحمیلی، علاوه بر حفظ آمادگی نظامی خود در برابر تهدیدهای دشمنان در طرح‌های مختلف سازندگی کشور نیز مشارکت فعال دارد و اکنون نیز علاوه بر انجام کارهای جهادی، در زمینه ساخت تجهیزات نظامی به دستاوردهای مهمی رسیده است.

کد خبر 746367

دیگر خبرها

  • حمله‌ی رژیم صهیونیستی به سفارت ایران و مخالفان پاسخ ایران
  • سردار شفائی: تمرکز دشمن مقابله با انقلاب و ضربه زدن به ایران در جنوب شرق کشور است
  • تمرکز تروریست‌‌ها در جنوب شرق کشور برای ‌ضربه زدن به ایران
  • عملیات «وعده صادق» داغ‌ترین نبرد سپاه با دشمن بود
  • سپاه سدی آهنین در مقابل اهداف شوم دشمن است
  • وعده صادق حضور مقتدرانه سپاه در صحنه دفاع از انقلاب است
  • سپاه پاسداران خار چشم دشمنان انقلاب اسلامی است
  • مهم‌تر از «پهپاد» و «موشک» چیست؟
  • سپاه به همراه ارتش سد محکمی در برابر دشمنان هستند
  • فرمانده ارتش به فرمانده سپاه پیام داد