Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «پارسینه»
2024-04-19@13:16:05 GMT

مهاجم عمانی سپاهان هفته هفدهم را از دست داد

تاریخ انتشار: ۴ بهمن ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۶۶۴۳۹۱۸

مهاجم عمانی سپاهان هفته هفدهم را از دست داد

محسن الغسانی مهاجم عمانی تیم فوتبال سپاهان که در نقل و انتقالات نیم فصل با زرد‌های اصفهان قرارداد امضا کرد، فردا امکان حضور در ترکیب تیم قلعه نویی در بازی مقابل ماشین سازی را نخواهد داشت. دلیل این اتفاق هم این است که کارت ITC این مهاجم از تیم قبلی وی هنوز صادر نشده و او مجوز بازی ندارد که برای سپاهان در این دیدار بازی کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مشکلی که به نظر برای بازی دو هفته بعد سپاهان مقابل فولاد در اصفهان حل خواهد شد.

منبع: پارسینه

کلیدواژه: سپاهان مهاجم عمانی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.parsine.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارسینه» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۶۴۳۹۱۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

محرومیت مهاجم آشنا مقابل تراکتور

به گزارش "ورزش سه"، نساجی مازندران در حالی روز جمعه رقابت حساسی را در هفته بیست و چهارم لیگ برتر مقابل تراکتور برگزار می‌کند و در ورزشگاه شهید وطنی قائم‌شهر امیدوار به کسب پیروزی و فرار از پایین جدول است که مهاجم گلزن خود را در اختیار ندارد.

محمدرضا آزادی که در دیدار هفته گذشته مقابل سپاهان حضور ثابت در ترکیب نساجی داشت و یک اخطار دریافت کرد، به دلیل چهار کارته شدن دیدار حساس برابر تراکتور و تیم سابقش را از دست داد.

مهاجم بلند قامت نساجی مازندران که در فصل جاری لیگ برتر 21 بازی انجام داده و 4 گل به ثمر رسانده، می‌توانست با حضور مقابل تراکتور و تیمی که بحث بازگشتش به آن مطرح بود، انگیزه زیادی داشته باشد که چهار کارته شدن و محرومیت نگذاشت این اتفاق بیفتد.

آزادی در لیگ‌های هفدهم تا نوزدهم تجربه بازی در تراکتور را داشته که اکنون به دلیل محرومیت نمی تواند برابر تیم سابق خود قرار بگیرد.

علاوه بر محمدرضا آزادی که به‌خاطر محرومیت مقابل تراکتور حضور ندارد، وضعیت محمود قائدرحمتی دیگر ستاره نساجی مازندران برای انجام بازی در روز جمعه نامشخص است.

دیگر خبرها

  • درخواست مهم باشگاه سپاهان از مورایس
  • پیروزی نزدیک سپاهان و گل کاشتن فرازبام
  • محرومیت مهاجم آشنا مقابل تراکتور
  • خاطرات خوب و بد مهاجم استقلال از نبرد خاص!
  • روزی که نباشم هواداران تشویقم می‌کنند/ با وجود پیروزی مقابل ذوب‌آهن مانند بازنده‌ها بودیم
  • برتری سپاهان مقابل ذوب آهن در دربی معوقه اصفهان
  • معوقه هفته هفدهم| پیروزی سپاهان در دربی اصفهان در روز فحاشی به مورایس!
  • سپاهان 0-0 ذوب آهن؛ گزارش زنده
  • مهاجم جوان شمس آذر : برای کسب سه امتیاز به تهران می‌رویم
  • سپاهان - ذوب آهن؛ تقابل زرد کمرنگ با آهن گداخته!