Web Analytics Made Easy - Statcounter

دبیر اجرایی جشنواره بین المللی اختراعات و نوآوری خیام گفت: با توجه به درخواست مکرر دانش آموزان و دانشجویان، ثبت نام در این جشنواره تا ۱۱ بهمن تمدید شد.

علیرضا سلیمانی، دبیر اجرایی جشنواره بین المللی اختراعات و نوآوری خیام در گفتگو با خبرنگار دانشگاه خبرگزاری دانشو، از تمدید مهلت ثبت نام در این جشنواره تا ۱۱ بهمن امسال خبر داد و گفت: از مهم‌ترین اهداف این جشنواره، ترویج علم در کشور و تشویق نسل‌های مختلف به کسب علم و پرورش استعداد‌ها براساس تعامل با دیگر کشور‌ها است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


سلیمانی بیان کرد: می‌خواهیم از ظرفیت‌های علمی پژوهشگران با مرجعیت مراکز علمی کشور استفاده کنیم و اقدام موثری برای جلوگیری از خروج نخبگان از کشور انجام دهیم.

دبیر اجرایی جشنواره بین المللی اختراعات و نوآوری خیام ادامه داد: با توجه به درخواست‌های مکرر دانش آموزان و دانشجویان و همزمانی مهلت ثبت نام با امتحانات آنها، طبق اعلام دبیرخانه جشنواره بین المللی اختراع و نوآوری خیام، مهلت ثبت نام تا تاریخ ۱۱ بهمن ماه ۱۳۹۸ تمدید گردید و نظر به دو مرحله‌ای بودن ثبت نام و تغییر در تاریخ ثبت نام مرحله دوم این تاریخ به هیچ عنوان تمدید نخواهد شد.

وی خاطرنشان کرد: جشنواره بین المللی اختراع و نواوری خیام در مقاطع دانش آموزی، دانشجویی و ازاد در بخش ایده، اختراع و نوآوری در ۹ کارگروه تخصصی برق و کامپیوتر، مکانیک ومکاترونیک، زیست فناوری و پزشکی و داروسازی، نانو و شیمی و پلیمر، متالوژی و صنایع، عمران و معماری و ساختمان، مهندسی پزشکی، کشاورزی، فناوری‌های اقتصاد و هوشمند سازی با حضور نمایندگان سازمان مالکیت معنوی اختراعات جهان و مخترعین بیش از ۲۷ کشور جهان در تاریخ ۱۶ الی ۱۸ اسفند ماه ۹۸ در دانشگاه صنعتی اصفهان برگزار خواهد شد.

به گفته سلیمانی در این دوره از رویداد بیش از ۲۳ میلیارد تومان در جهت حمایت از مخترعین و نخبگن جوایز و تسهیلات اختصاص داده شده است.

منبع: خبرگزاری دانشجو

کلیدواژه: جشنواره خیام بسیج دانشجویی اصفهان حمایت از اختراعات اختراع و نوآوری بسیج دانشجویی اصفهان دانشگاه صنعتی اصفهان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت snn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری دانشجو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۶۴۳۹۹۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تمدید مهلت نام نویسی بیمه رایگان بازنشستگی مادران روستایی و عشایری

به گزارش خبرگزاری صداوسیما آبادان، برقراری مدیرعامل صندوق بیمه اجتماعی کشاورزان، روستاییان و عشایر گفت: به علت موج استقبال مشمولان و صف‌های طولانی با موافقت دولت، ثبت نام این طرح یک ماه تمدیدشد.
مشمولان این طرح تا پایان اردیبهشت فرصت دارند با مراجعه به ۱۶۰۰ کارگزاری در سراسر کشور و یا سایت roostaa.ir ثبت نام کنند.
در این طرح مادران ساکن در مناطق روستایی و عشایری دارای سه فرزند و بیشتر که تاریخ تولد فرزند سوم آنها فروردین ۱۳۹۶ به بعدباشد به صورت رایگان بیمه شده و از مزایای بیمه و بازنشستگی آن برخوردار می‌شوند.

دیگر خبرها

  • امروز، آخرین مهلت نام‌نویسی برای شرکت در آزمون فلوشیپ/ مهلت ثبت‌نام تمدید نمی‌شود
  • تمدید مهلت رای گیری «قهرمان ایران»
  • مهلت اجرای قانون اساسنامه «شرکت ملی پست» به مدت دو سال تمدید شد
  • تمدید مهلت اجرای قانون اساسنامه شرکت ملی پست 
  • تمدید دو ساله مهلت اجرای قانون اساسنامه شرکت ملی پست توسط مجلس
  • تمدید مهلت نام نویسی بیمه رایگان بازنشستگی مادران روستایی و عشایری
  • موافقت با دو فوریت لایحه تمدید مهلت اساسنامه شرکت پست
  • تمدید فراخوان دومین جشنواره ایده تا محصول صنعت ارتباطات
  • مهلت هشتمین جشنواره ملی رسانه و طنز تمدید شد
  • مهلت ارسال آثار به جشنواره طنزپهلو تمدید شد