Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «باشگاه خبرنگاران»
2024-04-25@23:20:44 GMT

مدارس ایلام در نوبت صبح فردا تعطیل است

تاریخ انتشار: ۴ بهمن ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۶۶۴۴۰۲۵

مدارس ایلام در نوبت صبح فردا تعطیل است

کریمیان مدیرکل مدیریت بحران استانداری ایلام در گفتگو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ایلام ؛ با تصمیم ستاد مدیریت بحران فعالیت نوبت صبح مهد کودک ها و مدارس در کلیه مقاطع تحصیلی و دانشگاه ها ی مناطق ایلام ، ایوان ، ملکشاهی ، شهر سرابله ، و بخش های کارزان و آسمان آباد فردا تعطیل است .

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او اعلام کرد : در جلسه این ستاد که دقایقی قبل به پایان رسید همچنین مصوب شد فعالیت کلیه ادارات بجز دستگاه های خدمات رسان و امدادی در این مناطق فردا با یک ساعت تاخیر ساعت 9 آغاز می شود.

کریمیان تاکید کرد : ستاد مدیریت بحران از هم استانی ها درخواست کرده با توجه به برودت کم سابقه هوا در مصرف گاز صرفه جویی کنند .

او افزود : همچنین با توجه به احتمال بارش برف و باران کشاورزان و دامداران امشب و فردا از اتراق در حاشیه رودخانه ها و ارتفاعات خود داری کنند .

سلیمانی دشتکی استاندار ایلام نیز در این نشست با اشاره به در نظر گرفتن شاخص های علمی و کارشناسی در اعمال تعطیلی ها در شرایط جوی خاص گفت : باید اطلاعات دقیق جوی جهت اطلاع رسانی دقیق در صدا و سیما در اختیار رسانه استانی قرار دهند .

انتهای پیام / ه

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: تعطیلی مدارس سردی هوا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۶۴۴۰۲۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مدارس یحیی آباد آران و بیدگل در اصفهان فردا تعطیل شد

 رییس اداره آموزش و پرورش آران و بیدگل از تعطیلی مدارس یحیی آباد آران و بیدگل در روز چهارشنبه پنج اردیبهشت ماه خبر داد.

رحمت اله مشرقی در گفت‌وگو با مهر اظهار کرد: مدارس منطقه یحیی آباد آران و بیدگل به دلیل وقوع سیل، فردا چهارشنبه ۵ اردیبهشت تعطیل و آموزش غیرحضوری خواهد بود.

وی افزود: علت تعطیلی مدارس پیشگیری از آسیب دانش آموزان و ارائه خدمات بهتر به شهروندان عنوان شده است.

کانال عصر ایران در تلگرام

دیگر خبرها

  • تعطیلی مدارس شهرستان زرند به علت باران
  • بارش شدید باران مدارس یزد را تعطیل کرد
  • مدارس یزد چهارشنبه غیرحضوری شد
  • وضعیت تعطیلی مدارس فردا ۵ اردیبهشت ۱۴۰۲ (بارش باران) / این شهرها تعطیل شدند
  • مدارس زرند فردا تعطیل است
  • مدارس این شهر فردا تعطیل شد
  • ستاد بحران: مدارس زرند فردا تعطیل است
  • تعطیلی مدارس شهرستان زرند در روز چهارشنبه
  • مدارس یحیی آباد آران و بیدگل در اصفهان فردا تعطیل شد
  • مدارس یحیی آباد آران و بیدگل فردا تعطیل شد