Web Analytics Made Easy - Statcounter

افشار با بیان اینکه حضور میلیونی مردم در تشییع سپهبد حاج قاسم سلیمانی، بیعت با خطّ امام و اثبات زنده بودن مکتب ایشان است، گفت: این حضور ضربه‌ حیثیتی به ابهت و هیبت ابرقدرتیِ آمریکا بود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از یاسوج، حجت الاسلام والمسلمین «سید نورالله افشار » ظهر امروز (4 بهمن ماه) در خطبه های نماز جمعه شهر چرام با اشاره به شهادت حاج قاسم سلیمانی، اظهار داشت :امام خامنه‌ ای خاطرنشان کردند «ما شاهد دو یوم الله تاریخ‌ ساز در دو هفته اخیر بودیم، یکی تشییع میلیونی حاج قاسم (بزرگترین بدرقه جهان) و دوم، واکنش قدرت مندانه سپاه به آمریکا، یوم‌الله یعنی آن روزی که انسان دست قدرت خدا را در حوادث مشاهده می‌کند، آنچه اتّفاق افتاد، کار هیچ عاملی جز دست قدرت خدا نمی‌توانست باشد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

»

 

امام جمعه چرام با اشاره به اینکه تشییع میلیونی سردار مقاومت زنده بودن انقلاب را به رخ جهانیان کشید، گفت: این مراسم دشمنان را به خضوع در مقابل عظمت ملت واداشت و استحکام‌ بخش وحدت ملی بود.

 

وی با بیان اینکه حضور میلیونی مردم در تشییع سپهبد حاج قاسم سلیمانی، بیعت با خطّ امام و اثبات زنده بودن مکتب ایشان بود، اضافه کرد: این حضور نشان ‌دهنده‌ این است که ملّت ایران طر‌فدار منطق مقاومت بوده و نه تسلیم امپراتوری رسانه‌ای دشمنان صهیونیستی در تخریب چهره الهی شهدای مقاومت و ضربه‌ حیثیتی به ابهت و هیبت ابرقدرتیِ آمریکا است.

 

افشار خاطرنشان کرد: در یک تحلیل ملت انقلابی ایران، چهار مرحله‌ نبرد و عرصه‌ تقابل با استکبار آمریکا داشته است.

 

امام جمعه چرام به این چهار عرصه اشاره کرد و گفت: عرصه انقلاب اسلامی و شکست رژیم شاهنشاهی متکی به آمریکا، عرصه دفاع مقدس و پیروزی بر رژیم صدام متکی به آمریکا، عرصه جنگ نیابتی و پیروزی بر تروریست‌ های آمریکایی و رودررویی مستقیم با آمریکا از جمله مراحل نبرد با شیطان بزرگ بود.

 

وی تاکید کرد: بعد از ۷۸ سال که حتی اتحاد جماهیر شوروی نیز جرأت حمله به پایگاه‌ های آمریکا را نداشت، سپاه مهم‌ ترین پایگاه نظامی آمریکا در خاورمیانه را هدف گرفت.

 

افشار به انتقال پیام اقتدار ایران اسلامی به متحدان آمریکا در منطقه اشاره کرد و یادآور شد: بیانیه سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، سران مرتجع عربی را به جان آمریکا انداخت و طلسم حیات آمریکا، یعنی اسرائیل را به ترس و وحشت بی‌ سابقه گرفتار کرد.

 

امام جمعه چرام به بیانیه سپاه پاسداران انقلاب اسلامی اشاره کرد و گفت: دربیانیه سپاه آمده «هر سرزمینی، به هر ترتیب مبدأ اقدامات خصمانه و تجاوزگرانه علیه جمهوری اسلامی ایران قرار گیرد، هدف قرار خواهد گرفت، به هیچ وجه رژیم صهیونیستی را در این جنایات جدای از رژیم جنایت کار آمریکا نمی دانیم».

 

وی یکی از برکات مقاومت و شهادت شهدای این محور را تبدیل انتقام اصلی خون سپهبد حاج قاسم سلیمانی به اخراج آمریکا از منطقه به یک گفتمان منطقه‌ ای و جهان ‌اسلام دانست و تصریح کرد: راهپیمایی باشکوه امروز مردم عراق به منظور اخراج آمریکایی ها از برکات بیداری مردم است.

 

افشار ضمن تبریک انتصاب نماینده ولی فقیه در استان کهگیلویه و بویراحمد و امام جمعه یاسوج با حکم رهبر معظم انقلاب، گفت: از حسن اعتماد مقام معظم رهبری به یکی از فرزندان و طلاب استان تقدیر و تشکر می کنیم و آرزوی توفیقات روز افزون برای حجت الاسلام حسینی داریم.

پایان پیام/82

منبع: شبستان

کلیدواژه: کانون های فرهنگی هنری مساجد مسجد مسجد مسجد کانون های فرهنگی هنری مساجد نماز جمعه خطبه نماز جمعه فهما همایش نظریه انتظار چرام حاج قاسم سلیمانی امام جمعه گفتمان تشییع نماز جمعه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۶۴۴۰۳۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تاکید بر مردمی‌تر کردن مشارکت‌ها در اجرای طرح عفاف و حجاب

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای گیلان ، امروز در نخستین نشست ائمه جمعه استان با تاکید بر مشارکت مردمی در رعایت عفاف و حجاب گفت: ائمه جمعه می‌توانند در خطبه‌های نماز جمعه علاوه بر تبیین اهداف شوم دشمنان مبنی بر گسترش بی حجابی، بر لزوم همرامی مردم در نهادینه کردن فرهنگ عفاف و حجاب حمایت کنند.

آیت الله رسول فلاحتی با اشاره به سخنان رهبر معظم انقلاب مبنی بر نقشه شوم دشمنان برای رواج بی حجابی در کشور گفت: این ناهنجار‌ها با هوشمندی مردم، حضور میدانی مسئولان و تذکر لسانی و نظارت هر چه بیشتر بر اماکن عمومی کم کم جمع خواهد شد.
وی همچنین از برگزاری اجتماع عظیم با حضور بانوان محجبه استان برای ترویج فرهنگ عفاف و حجاب خبر داد و گفت: این اجتماع با عنوان پیام آوران و مدافعان ارزش‌های اسلام و انقلاب اسلامی به زودی برگزار می‌شود.
سردار حمید دامغانی فرمانده سپاه قدس گیلان هم در این نشست با اشاره به هجمه‌های شوم دشمنان برای ضربه زدن به کانون گرم خانواده‌ها و رواج بی حجابی در کشور گفت: برای اجرای «طرح نور» که با هدف رعایت عفاف و حجاب، همزمان با سراسر کشور در استان آغاز شده، نیازمند همراهی و هم افزایی همگان هستیم.

دیگر خبرها

  • ابهت گنبد پوشالی اسرائیل برای همیشه در هم شکست
  • عملیات وعده صادق ضربه کاری به رژیم صهیونیستی زد
  • «خدا رو شکر بین لشکر عشق هنوز قاسم سلیمانی زیاده»
  • تاکید بر مردمی‌تر کردن مشارکت‌ها در اجرای طرح عفاف و حجاب
  • عملیات وعده صادق ، سیلی محکم به اسرائیل و آمریکا
  • بساط ناهنجاری‌ها و کشف حجاب کم کم جمع خواهد شد
  • تجدید میثاق ارتشیان کرمان با سردار شهید حاج قاسم سلیمانی
  • عملیات وعده صادق سیلی محکمی به اسرائیل و آمریکا بود
  • حضور کاظم صدیقی در تریبون نماز جمعه از نگاه دو عضو جامعه روحانیت
  • راه شهید سلیمانی در مبارزه با اسرائیل ادامه دارد