Web Analytics Made Easy - Statcounter

روابط عمومی فرودگاه مهرآباد ضمن پوزش از بازیکنان تیم استقلال و آرزوی پیروزی در بازی پیش رو اعلام کرد که رفتار نادرست کارگر خدماتی با مهاجم استقلال را پیگیری می‌کند.

به گزارش ایرنا، روابط عمومی فرودگاه بین‌المللی مهرآباد اعلام کرد: پس از اینکه شیخ دیاباته مهاجم سرشناس تیم فوتبال استقلال تهران، در فرودگاه مهرآباد از رفتار یک کارگر خدماتی متعجب و آزرده شد، با شرکت پیمانکار مرتبط صحبت شد تا ضمن انجام اقدامات لازم، به وی و همه کارگران تحت استخدام خود یادآوری کند که آن‌ها موظف به رعایت احترام کامل به همه مسافران فرودگاه بوده و تنها مجاز به انجام امور محوله هستند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

قرار بود کاروان تیم فوتبال استقلال برای برگزاری دیدار با الکویت از طریق پرواز چارتر از فرودگاه مهرآباد تهران، شب گذشته راهی امارات شود اما این اتفاق رخ نداد.

مجوز پرواز تیم استقلال برای فرود در فرودگاه دوبی صادر نشد، به همین دلیل اعضای تیم فرودگاه مهرآباد را به مقصد هتل فرودگاه امام خمینی (ره) ترک کردند تا صبح امروز (جمعه) به امارات سفر کنند.

کاروان تیم فوتبال استقلال که از شب گذشته با مشکلاتی برای پرواز به امارات مواجه شده بود، در نهایت وارد خاک این کشور شد.

قرار است اعضای تیم فوتبال استقلال بلافاصله برای استراحت راهی هتل شده و ساعت ۱۸:۳۰ به وقت تهران یک جلسه تمرینی برگزار کنند.

آبی پوشان فردا در امارات میزبان الکیوت کویت خواهند بود.

لینک کوتاه: asriran.com/002yoj

منبع: عصر ایران

کلیدواژه: روابط عمومی فرودگاه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.asriran.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «عصر ایران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۶۴۴۰۵۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مربی استقلال محروم و جریمه شد

کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال مربی تیم استقلال را از یک بازی محروم و جریمه نقدی کرد. - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم و به نقل از سایت رسمی فدراسیون فوتبال، در رأی کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال برای کیانوش رحمتی مربی تیم فوتبال استقلال آمده است:

کاپیتان استقلال با وجود دلجویی محروم شد

«درباره گزارش واصله علیه کیانوش رحمتی مربی تیم استقلال تهران مبنی بر ارتکاب رفتار توهین‌آمیز پس از بازی دو تیم استقلال تهران و شمس آذر قزوین در تاریخ 31 فروردین ماه در ورزشگاه آزادی با توجه به مجموع اوراق و محتویات پرونده و با عنایت به بازبینی فیلم مربوط به رفتار موضوع گزارش تخلف انتسابی به مشارالیه که علی‌رغم ابلاغ مصون از دفاع باقیمانده است محرز و مسلم تشخیص و مستند به ماده 71 مقررات انضباطی با لحاظ ماده 94 این مقررات به یک جلسه محرومیت از همراهی تیم خود و پرداخت مبلغ 200 میلیون ریال جریمه نقدی و همچنین باشگاه استقلال تهران نیز به لحاظ تحقق مسئولیت تضامنی موضوع ماده 50 مقررات موصوف به پرداخت مبلغ 300 میلیون ریال جریمه نقدی محکوم می‌گردد.

رأی صادره قابل اجرا و قطعی می‌باشد».

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • برنامه پرواز‌های فرودگاه بین المللی ارومیه
  • پروازهای فرودگاه بجنورد توسط اتاق بازرگانی چارتر شد
  • برنامه پرواز‌های پنجم اردیبهشت ۱۴۰۳ در فرودگاه اصفهان
  • عذرخواهی «نماوا» پذیرفته نشد!
  • برنامه پرواز‌های چهارم اردیبهشت ۱۴۰۳ در فرودگاه اصفهان
  • زمان طولانی ترین و کوتاه ترین پرواز تهران استانبول
  • سیستان و بلوچستان فرودگاهی که فقط یک مسیرپروازی داشت
  • برگزاری بزرگ ترین مانور طرح اضطراری فرودگاهی کشور در فرودگاه مهرآباد
  • مربی استقلال محروم و جریمه شد
  • برنامه پرواز‌های فرودگاه اصفهان (سوم اردیبهشت ۱۴۰۳)