Web Analytics Made Easy - Statcounter

روز پنجم بازی های اوپن استرالیا، روز شگفتی ها بود.

طرفداری- روز پنجم گرند اسلم اوپن استرالیا با شگفتی های بسیاری در قسمت بانوان و بازی های جذابی در قسمت آقایان همراه بود.

روز پنجم بازی ها با پیروزی راحت و آسان نواک جوکوویچ شروع شد. مدافع عنوان قهرمانی در 3 ست متوالی از سد یوشیهیتو نیشیوکا گذشت تا راهی دور چهارم مسابقات شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

نوله که سابقه 7 قهرمانی در این مسابقات را دارد، با نتایج 3-6، 2-6 و 2-6 به پیروزی رسید و حریف دیگو شوارتزمن آرژانتینی شد که با پیروزی 0-3 دوسان لایوویچ به این مرحله رسیده است.

اسفانوس سیتسیپاس، مرد شماره 6 تنیس جهان، با رائه نمایشی ناامیدکننده، 0-3 برابر میلوش رائونیچ کانادایی شکست خورد تا خیلی زود از دور رقابت ها کنار برود. سیتسیپاس فصل گذشته بود که با راهیابی به نیمه نهایی همین مسابقات، نامش را بر سر زبان ها انداخت. 

فابیو فونینی نیز کار آسانی مقابل گیدو پیا داشت و در 3 ست متوالی موفق به شکست حریف آرژانتینی اش شد. فونینی تنها در ست نخست به مشکل برخورد و در 2 ست بعد کار آسانی داشت. یکی از بازی های جذاب این مرحله، پیروزی 2-3 مارین چیلیچ مقابل روبرتو باتیستا آگوت بود. چیلیچ علی رغم واگذار کردن ست نخست، 2 ست بعدی را پیروز شد، اما آگوت به بازی بازگشت و ست چهارم را به سود خود به پایان رساند تا کار به ست سرنوشت ساز پنجم بکشد، جایی که تنیسور کروات 3-6 حریف اسپانیایی اش را شکست داد و به مرحله یک هشتم نهایی رسید.

گل سرسبد بازی های امروز، دیدار راجر فدرر و جان میلمن بود. میلمن با پیروزی در ست نخست نشان داد که حریف راحتی برای قهرمان 6 دوره این رقابت ها نیست. اسطوره سوئیسی در ست های بعدی نمایش خوبی داشت و 1-2 پیش افتاد اما میلمن بار دیگر در ست چهارم برای نفر سوم رنکینگ ATP دردسر ساز شد تا بازی 2-2 مساوی شود. در ست پنجم بازی نیز دو بازیکن برابر پیش رفتند تا سرنوشت بازی را سوپر تای بریک مشخص کند. میلمن در تای بریک بهتر کار کرد و حتی 4-8 نیز جلو افتاد، اما فدرر با تجربه که نمی خواست به این زودی استرالیا را ترک کند، 6 امتیاز متوالی کسب کرد تا با پیروزی 8-10 در تای بریک، برنده نهایی بازی لقب بگیرد.

منبع: طرفداری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۶۴۴۱۴۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

لاتزیو ۲ (۲) - (۳) ۱ یوونتوس/ یک گل برای صعود به فینال کافی بود + فیلم

در چارچوب دیدار برگشت مرحله نیمه نهایی جام حذفی ایتالیا، تیم لاتزیو در ورزشگاه المپیکوی شهر رم میزبان یوونتوس بود که با نتیجه دو بر یک به پیروزی رسید، اما با توجه به پیروزی دو بر صفر بانوی پیر در بازی رفت، این تیم به دیدار پایانی راه یافت.

والنتین کاستیانوس در دقایق ۱۲ و ۴۹ دو گل برای لاتزیو در این مسابقه به ثمر رساند تا همه چیز را در مجموع دو بازی مساوی کند، اما آرکادیوش میلیک مهاجم لهستانی یوونتوس تنها دو دقیقه بعد از ورودش به زمین در دقیقه ۸۳ برای بیانکونری گلزنی کرد تا ایگور تودور سرمربی لاتزیو در مقابل تیم سابقش ناکام بماند.

یوونتوس در فینال به مصاف برنده دیدار فرداشب آتالانتا و فیورنتینا خواهد رفت. دیدار رفت این دو تیم با یک گل به سود فیورنتینا به پایان رسیده است.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی کد ویدیو دانلود فیلم اصلی کد ویدیو دانلود فیلم اصلی باشگاه خبرنگاران جوان ورزشی فوتبال و فوتسال

دیگر خبرها

  • هشدارهای وحید شمسایی در نشست فنی قبل از بازی با قرقیزستان
  • لاتزیو ۲ (۲) - (۳) ۱ یوونتوس/ یک گل برای صعود به فینال کافی بود + فیلم
  • عظیمی: تیم ملی در آرامش کامل قرار دارد
  • فدرر به نادال؛ در لیورکاپ می‌بینمت!
  • ادعای بزرگ ژسوس: الهلال به صعود ایمان دارد!‏
  • ژشت‌های خاص ملی‌پوشان پس از صعود مقتدرانه
  • تیم فوتسال افغانستان به مرحله حذفی صعود کرد
  • مادرید عاشق جود: هزاران بلینگام در برنابئو (عکس)
  • از این برد خوشحالی، خجالت بکش! (عکس)
  • اونانا: به فینال رفتیم، فقط این مهم است